Od začátku mě na V-Stromu celkem štvala jedna věc - plexi, resp. jeho funkčnost. V rychlostech pod 90km/h nebyl prakticky problém. Ve střední poloze byla slušná ochrana těla, trochu mi foukalo na krk, což nemám rád. Ale na dálnici byl velký hukot kolem helmy. V nejvyšší poloze bylo všechno lepší, kromě dálnice. Tam se mi naopak začla hlava třepat tak, že jsem skoro neviděl.
Namontoval jsem tedy malý deflektor Wunderlich Vario-Ergo, co mi zbyl z předchozí motorky. Situace se moc nezlepšila, tak jsem ještě vrátil plexi do střední polohy a jezdil tak. S tímto deflektorem aspoň přestalo foukat na krk. Ale hluk ve vyšších rychlostech mě štval. Podíl na tom jistě nese i má helma Caberg Sintesi, která je dost rozměrná, i přes velikost M, a nepatří k nejtišším.
Sehnal jsem deflektor MRA X-Creen XCT i s kitem XCC, pro montáž bez vrtání původního plexi. Různě jsem s tím laboroval a nejlepšího výsledku zatím dosáhnul takto - plexi jsem zvednul do nejvyšší pozice, deflektor upevnil na kratší nožky (MRA tomu říká single joint), které umožňují pouze naklápění vpřed/vzad, ale deflektor je blíže hlavnímu plexi. Při normální jízdě pohoda - do 100km/h můžu mít otevřenou přilbu a na dálnici, když se mírně předkloním dopředu, je to taky dobré.
Ještě jsem zvažoval Givi Airflow, resp. Kappa Airstream, ale nevím - nestojí zrovna málo a navíc se mi moc nelíbí. Ale lidi to chválí. Uvidím, jak se MRA osvědčí.
Líbí se mi, že se snadno nastavuje, bez použití nářadí, a tak nějak pasuje k plexi V-Stromu - má podobný design.
Vlastník | HonzaMT | |
---|---|---|
Vloženo | 26.9.2015 | |
Aktualizováno | 31.12.2022 | |
Zobrazeno | 6 915x |
Na to co máš jsem se taky díval, ale zdá se mi až moc vysoké
Uvidím, jak budu spokejn s tímto a pak když tak budu řešit dál.
Ahoj. Měl jsem stejný problém jako tu popisuješ. Za sebe mohu doporučit plexi PUIG s deflektorem. Funguje dokonale, až bych někdy uvítal kdyby na mě trochu fouklo