PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník HonzaMT
Vloženo 26.9.2015
Aktualizováno 31.12.2022
Zobrazeno 6 915x
HODNOCENÍ PROFILU OD 25 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 20.03.2016, Uskutečněno: 18.03.2016, Zhlédnuto: 32x


Tentokrát Strom prodělal mnoho úprav a dostal další doplňky.

Při koupi jsem si nechal u prodejce namontovat 12V zásuvku a vyhřívané rukojeti. Rukojeti jsem chtěl zapojit tak, aby šly zapnout až při zapnutém zapalování, ne kdykoliv kýmkoliv, kdo půjde kolem (Oxford standardně instruuje zapojit přímo na baterku). Prodejce jsem tedy poprosil, aby je zapojil přímo na konektor, který Suzuki k tomuto účelu na V-Stroma dala. Pokud to ovšem nebude možné, ať to připojí na baterku a já si to pak předělám. Mechanici mi asi chtěli vyjít vstříc, ale zapojili hefty na napájení zadního světla. Výsledný efekt byl sice v podstatě takový, jaký jsem chtěl, ale mělo to vedlejší účinek - při zapnutém vyhřívání začala jemně blikat světla motorky + podsvícení přístrojovky podle zvoleného stupně vyhřívání rukojetí. S tím jsem se nebyl ochoten smířit a začal vymýšlet, jak to upravit. Dále jsem se rozhodl, že 12V zásuvka se bude lépe vyjímat skrytá v kapotě mého V-Stroma. A když už se bude tohle všechno dělat, připojí se i napájení aktivního držáku navigace, kterou mi donesl ježíšek

Poprosil jsem tedy mého šikovného bratra a dvorního mechanika, aby by se tohoto úkolu ujal. Nezklamal a výsledek je perfektní, naprosto profesionálně provedený a přesně podle mých představ!

Napájení vyhřívaných rukojetí je nyní zapojeno na baterii, ale spínáno přes relé zapojené na konektor pro originál vyhřívané rukojeti. Blikání světel zmizelo a zároveň není možné rukojeti aktivovat bez klíčku. Zásuvka na 12V byla přesunuta do kapoty vpravo u přístrojovky a byla nově zapojena. Jak se totiž zjistilo, prodejce se vůbec neobtěžoval opatřit její původní zapojení pojistkou. Navigace, resp. její aktivní kolébka/držák je napájena z druhého 12V konektoru, který Suzuki V-Stromu dodala. Ten se nachází v přední kapotáži a je rovněž funkční až po otočení klíčku. Aby bylo možné kolébku uchytit, pořídil jsem speciální polohovatelný držák od Marseluse, který pasuje pod čelní plexi, takže navigaci budu mít krásně před očima nad přístrojovkou.

A nakonec mám ještě další doplňky - zadní blatníček od Kappa, širší stupačky SW Motech (na originálních mi kloužou boty), jiné přední brzdové destičky (dle referencí chválené SBS; čekám lepší nástup brzdného účinku) a zkusmo zrcátka z BMW, resp. Aprilie. Mají sice celkově menší plochu, než originál plácačky Suzuki, ale jsou zase širší a podle některých snižují "turbulence", které vznikají kolem originál zrcátek. Uvidím, zda to pomůže odstranit nepříjemné poryvy na helmu v dálničních rychlostech. Když ne, vrátím tam původní zrcátka.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
istonbike (2) napsal 20.03.2016 v 22:27


Nejnovější záznamy v deníku
  • Příprava na sezónu 2024

    Zajel jsem za bráchou na každoroční servis V-Stroma. Tentokrát jen olej (jako vždy Castrol Power1 10W40) a filtr, na větší servis mi ještě pár tisíc kilometrů zbývá. Pak jsme vše vyzkoušeli 400km jízdou přes větrné Jesen

    Typ: Údržba
    Vloženo: 31.03.2024
    Uskutečněno: 29.03.2024
  • Alpské průsmyky 2023

    Alpy jsou pro mě jistota, takže i pro rok 2023 jsme s bráchou zvolili podobnou destinaci na moto dovolenou, jako v minulých letech. Dal jsem si za cíl navštívit Tre Cime v Dolomitech, resp. placenou silnici pod tyto tři

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 12.04.2024
    Uskutečněno: 19.08.2023
  • Příprava na sezónu 2023

    Zajel jsem k bráchovi do Olomouce na servis, tentokrát pouze výměna oleje (Castrol Power1 10W40) a olejového filtru. Když jsme chtěli dopnout řetěz, nešla odšroubovat matka na ose zadního kola, zůstala kousnutá a nešla

    Typ: Údržba
    Vloženo: 17.04.2023
    Uskutečněno: 16.04.2023


TOPlist