PROFIL MOTORKY

Kentoya C5 125 (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník houserck
Vloženo 24.7.2015
Aktualizováno 24.7.2015
Zobrazeno 2 338x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.3

Popis motorky


Levný dopravní prostředek do města

Výška jezdce: 167 cm

První dojmy - Když jsem poprvné tento model uviděl, zaujal mne svou velikostí, především 16ˇˇ koly a celkem povedenou zádí. Trochu šrám na designu je přední maska se světlem, ale za ty peníze :-)

Motorku bych doporučil pro - Není vhodný pro úplné začátečníky, vzhledem ke své váze/výšce, ale na druhou stranu, zkusit se má vše ;) Je vhodný především do města, i když zdolá, díky velkým kolům, i luční a lesní cesty.

Doplňky na motorce - Kufr GIVI

Průměrná spotřeba - 3.4475 l/100km

Recenze

K tomuto stroji jsem se dostal tak trochu náhodou, kdy si sestra chtěla koupit skůtr a tento model nás cenou/vzhledem zaujal. Bohužel, sestra je menšího vzrůstu a brzy přišla na to, že by potřebovala něco, co má menší kola, takže C5 jsem získal já.

První pocit ze stroje byl celkem příjemný, za relativně málo peněz jsem získal vozítko, které bylo, především ze zadní části, líbivé, měla velká kola a tvářilo se, že se na něm bude dát jezdit.

Bohužel, neduhy se dostavily brzy a spočívaly především ve výkonu motoru, který je ideální na přesuny ve městě, ale na okreskách za městem, navíc v kopcovitém terénu, budete mít problém, pokud vám do mírného kopce nepostačuje rychlost kolem 40 Km/h; S tím souvisí i průjezd zatáčkou, kdy po povolení plynu očekáváte při výjezdu nástup alespoň malého výkonu, který by vás ze zatáčky vytáhnul ..., ale nic se neděje ... Ano, mohl bych mluvit o laciném zpracování, špatných materiálech, levných šroubech, které praskají, ale s tím tak nějak člověk počítá, ovšem to, že skútr nedokáže ani v obci udržet v mírných kopcích 50 Km/h, to není úplně očekávatelné, proto vám po celou jízdu nezbývá, především na okreskách, než tahat za plyn na doraz, přičemž brzy přijdete na to, že kdyby místo plynu bylo jen tlačítko "on/off", vyšlo by to nastejno, z čehož bohužel vychází spotřeba cca 3,4 - 3,5 litru, která je o cca 1,2 litru vyšší, než u zmíněné Hondy PCX 150.

Co ovšem musím pochválit, tak jsou brzdy, které mají dobrý a silný nástup..., tedy do prvních cca 1500 - 1800 Km, kdy se "obrousí" a účinek není již tak znatelný, přesto celkem slušný. Při testech brzd, kdy jsme proti sobě postavili Hondu PCX 150 s kombinovanou brzdou a právě Kentoyu C5, dopadl brzdný účinek velmi podobně, takže jak říkám, brzdy jsou OK.

Na druhou stranu, uložení předního kola a nekvalitně nasazená pneumatika z výroby způsobují nepříjemné a silné rázy do řidítek. Když jsem zmínil pneumatiky - ano, bez problému, ty drží stopu velmi dobře a snesou velký úhel náklonu.

Závěr? Do města skvělé vozítko za rozumné peníze, na výlety velmi slabé.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pistabox
pistabox napsal 17.08.15 v 10:38 10b.

mám podobné zkušenosti,dat tam lehčí válečky,odblokovanou CDI jednotku,kevlarový řemen a 150 ccm válec a snad pujde výkon nahoru

pajapaja
pajapaja napsal 28.07.15 v 16:17 5b.

kolega tady na motorkářích dal lehčí válečky do varia a píše že je to lepší ,tak se vyptej co a jak-jinak ať slouží a piš zkušenosti dál

LiborGondek
LiborGondek napsal 24.07.15 v 12:15 10b.

Za ty peníze...

Více komentářů



TOPlist