renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Kentoya C5 125 (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník qstep
Vloženo 21.5.2013
Aktualizováno 11.8.2013
Zobrazeno 5 502x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velká, prostorná, vysoká. Vypadá na vyšší kategorii, než ve skutečnosti je.

První dojmy - Na první svezení to byl nezvyk. sedačka je o trochu výše, než je zvykem a to hlavně oproti řidítkům. Tak že na první posez, než se trochu uvelebím a zvyknu si, jsem se musel trochu nahrbit.

Motorku bych doporučil pro - Na dojíždění do práce. Já jezdím cca 35 km a dá se to zvládnout docela dobře a ani moc nebolí zadní část těla.

Doplňky na motorce - Kufr givi 30L
Nerez stupačky. Gumové jsem hned sundal šíleně se protáčely.
Auto zásuvka
Držák navigace

Recenze

Na motorku jsem se pár dní chodil dívat, a musím říct, že se mě líbila čím dál víc. Pročítal jsem si recenze i o jiných motorkách, ale tahle díky svým vlastnostem, velká kola, rozměry, jsem se nakonec rozhodl a šel do toho.

Předprodejní příprava, nejspíš spočívala jen v tom, že se namontovala převozní značka. Něco jako seřizování ventilů se nkonalo. Na to jsme přišli až při první garanci, která se dělala ve 300 km. Absolovoval jsem ji po 4 dnech. A jak jsem již psal vůle ventilů žádná.

Do garance jsem se jakž takž držel, co se týká rychlostí a otáček, snažil jsem se to netočit vícejak 5000 ot./min a rychlost se pohybovala tachometrově kolem 55.





Po garanci jsem to už tak nešetřil a od 500 km, jsem jezdil ja jsem potřeboval. Spotřeba se zvedla z 2,5l/100km na 3, ale jezdil jsem dost do kopců. Tam se projevila slabost motorky. Je seřízená spiše na rychlost a ne na sílu. Tak že si budu muset trochu pohrát trochu s válečky variátoru, dát tam lehčí. Sice asi ztratím něco na maximálce, ale do kopce pojedu trochu rychleji a také to dostanu více do otáček, neboť po rovince to netočí více jak 6000 a to je dost málo.
Jinak maximálku jsem z toho dostal tachometrově 112 km/ hodině, což po nasazení GPS navigace dělalo "skutečnou" rychlost 100.

Zajel jsem za kolegou který má čínské skůtry prolezlé skrz naskrz a trochu jsme to začli zkoumat, abych věděl, co by mě mohlo překvapit. Sundali jsme víko variátoru a kupodivu objevili řemen od Gatese a ne nějaký shit.
Dále a to trochu nechápu, mě přijde nedostatečné chlazení variátoru, je to jen přes takovou žertovnou štěrbinku, která je vyplněná ještě navíc molitanem, aby tam nešel prach. Nevím nevím , jestli je to dostatečné?
Dále jsme nainstalovali autozásuvku ta se vždycky hodí.
Celkově to jinak kolega odborník zhodnotil, že je to zpracované trochu lépe, než běžné číny, které je potřeba dodělat a dopoutahovat.

Tak se mě , respektive ve spolupráci s kolegou povedlo trochu motorku oživit, aby jela i do kopce. Rozebrali jsme Variátory zvážili válečky a ejhle 14 g jeden, což je docela dost. Předtím jsem si zkusil na testovacím kopečku kolik jedu na plný plyn a kolik to točí otáček. Rychlost byla 48 km/hod a více jak 5000 otáček jsem z toho nedostal. Neměli jsme válečky stejného rozměru 20 x 15 tak jsme dali 18x14 a vyměnili jsme tři za váhu 10g, zbytek jsme nechali. v průměru tedy jeden váleček 12g.Testovací kopec max rychlost 55 km/hod a 5800 otáček. Když už jsme to měli rozebrané, kolega někde vyštrachal 8g a šup tam s nima v průměru tedy 11g, opět kopec a rychlost 58 km/hod a otáčky 6200. Tak to je to ono, já byl spokojen neboť jen sprostou výměnou válečků jsem získa 17% navrch co se týká jízdy do kopce.
Jen takovou perličku, odborník v servisu Kentoy, když jsem se ho ptal co si o tom myslí, tak říká nic neměnte, nechte to jak to je, nemá to cenu. Podle mě se to vyplatilo. Jo jediný zápor, který to má je o 0,2 l/100 km zvedlá spotřeba.

Další vylepšení, kteréí jsem provedl, bylo úprava hlavního a vedlejšího stojanu.
U hlavní stojanu úprava spočívala v prodloužení nášlapné kulatiny o 5,5 cm a juchů i moje žena je rázem schopna se svými 50 kg postavit motorku na hlavní stojan. Ta fyzika je stejně zvláštní věc, delší páka a je potřeba menší síla.
Doteď stavěla motorku na policajta a ten taky nic moc. Motorka stála skoro kolmo a hrozilo, že při sebemenším větru motorka přepadne. Tak šup ploicajte pokrátit cca o 1 cm a motorka stojí mnohem jistěji.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kamnar
Kamnar napsal 26.08.15 v 23:30 10b.

pajapaja
pajapaja napsal 06.08.14 v 17:57

houserck
houserck napsal 24.07.14 v 22:31 10b.

Valheru
Valheru napsal 23.05.13 v 07:26 10b.

Skvěle napsáno.Ať slouží k naprosté spokojenosti.

Více komentářů



TOPlist