První vysoce výkonný motocykl, který jsem měl (ano, v té době /1994/ to bylo dělo...).
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Jaký asi mohl být první dojem z motocyklu s motorem o výkonu více než 100 koní, když moje předchozí moto byla před téměř deseti lety Jawa 500 OHC??? Prostě mašina, která neskutečně zrychluje, brzdí, rám se nekroutí, slušně zatáčí... A navíc dobře vypadá.
Motorku bych doporučil pro - Brzy to bude youngtimer, ale ještě dnes je to dobrá volba na bezproblémové ježdění.
Doplňky na motorce - Tehdy se moc nedoplňkovalo - VFR byla naprosto sériová.
Recenze
Na jaře roku 1994, kdy jsem stroj zakoupil byl trh s motocykly v ČR tak nějak v plenkách. Honda byla dovezená z Německa a opravená po menší nehodě.
Jezdilo se mi na ní dobře, takový uživatelsky příjemný a výkonný stroj. Motor V4 navíc s velmi příjemným zvukem.
Měl jsem na něm i svoji dosud nejvážnější nehodu na motocyklu - při vyjížďce na horské zatáčkovité silnici, kudy jsem jel poprvé stačila chvíle nepozornosti při nájezdu do zatáčky, která sice nevypadala moc ostrá, ale bohužel byla... Následoval pád do hluboké strže, přičemž motocykl se zarazil nahoře o strom. Měl jsem moc velké štěstí, neomdlel jsem ani si nic nezlomil, jen jsem měl řadu zhmožděnin - záda mi hrála všemi barvami duhy ještě pár týdnů poté... Hondu jsem poté za dost peněz opravil a po nějaké době (ke spokojenosti manželky...) prodal. Dala mi ovšem velké ponaučení a pokoru - není důležité jak rychle kterou zatáčku projedu a kolik jiných vozidel během vyjížďky předjedu, důležité je, vrátit se v jednom kuse - jezdec i motocykl.
Mimochodem, ten mladý muž, který na druhé fotce sedí na nádrži a sápe se na řídítka VFR, dnes lítá na litrový GSX-R. Jak je to o tom jablku a stromu?
Hezkej popis, krásný fotky.