Nevedel jsem co s penezma, tak jsem shanel veliky enduro, abych se konecne pohodlne svezl :) Dobrou muziku za rozumny peníze. Nasla se v Berline, v dubnu 2015 prijela do CZ, zrejme dlouho nejezdila...
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Hergot hodne pohodlný stroj, má něco (hodně) do sebe, super ergonomie pro mých 185/95. Motor kladivo, silnej az az. Tak uvidíme co dal...
Motorku bych doporučil pro - Pro ty, kteří nehledi jen na Vychod nebo Zapad, rozumej Honda nebo BMW (nic proti nim) a aspoň trochu vyrostli ze skolnich bot. No zkratka myslim, ze někdo muze byt velice mile prekvapen, jak se na tom sedi, jak to funguje.. a i v neposledni rade - jak to vypada.
Doplňky na motorce - 2x origo bocni kufr (perfektne vymysleny), 1x neorigo TOP case Givi, rozsireny policajt a seriova pochva na 12V zarizeni a novy pekny plego Ermax
Recenze
Recenze bude kratka - je 25.6.2015, mam ji 2 mesice, najel jsem na ni sotva 50km. Jede se na ni prijemne a urcite me oslovila vic nez Varadero (bavim se o modelu Varadera 98-03, který jsem od zimy shanel. Drateny vyplet tomu sluší, mozna ze cim dyl Caponorda mam, tim vic davam vahu tomu, ze to nemá lity, ale vyplejtany kola ! Proc resim zrovna tohle ? Pusobi to tak nejak opravdovejc a chlapsky :)
Samozrejme nejaky problémky byly - netesnost nadrze, nefunkcni palivomer, elektrika, budiky.
Co je však pecka - ta motorka ma najeto po 14 letech jen 26.xxx km. Nemam servisku, ale asi 5 indicii k tomu vedoucich me utvrdilo v tom, ze ten stav na tachu je pravda. Pro jistotu vymeneny naplne a filtry, vymyta nadrz a celkova revize elektriky a oslechteni - vylezl z toho krasnej nebouranej stroj s puvodnim lakem.
Tesil jsem se na cestovani po horach, hlavne ve dvou, proto jsem shanel takovy hovado. Cas a jiné povinnosti jsou však docasni nepratele, a tak nakonec asi ani nezjistim co všechno tahle motorka umi, kolik opravdu zere a jak je dobra, protože tusim ze dobra bude a ze mi hlavne sedla.
Ovšem je to dobry vedet dobudoucna, ze jo :)
PRODANO 6.7.2015
Albánie ... Nooo už jsem si tu našel bandu , se kterou bych jel ale nakonec jsem musel čas zainvestovat do firmy takže si to hold vynahradim další rok :-\ . Tos toho moc letos nenajezdil .
Zdar ! Z toho co pises mam radost a diky za info !
Ja jsem rad ze jsem k prodeji vybral Caponorda a ne Revere, protože letos jsem najel cca 1100km a na to mi to Revere akorát tak staci :)
Byl jsi v ty Albanii ?
Ahoj chlape. Tak a teď něco od nového majitele ...
Už jsem s tím najel nějaký tisíc a každopádně jsem rád za koupi.
Je to opravdu motorka pro velký kluky. Žaponec na to nevyleze. Byl jsem odjetý na Hondě NT650 a ikdyž je to váhově podobné, Caponord má výš těžiště a musel jsem si na to zvyknout. Ale jak jsem již psal ... je to velký stroj a s tím se musí počítat. Motor je perfektní. Síly má až až a co je třeba předjet, to předjede. Spotřeba je mezi 6 a 7 litry. Mile mě překvapila převodovka, která si bere každé zařazení jak po másle - toto bych chtěl hodně vyzdvyhnout. Posez je relativně pohodlný a pro spolujezdce obzvláště - prý . Co se týče vizáže tak se každý rád podívá . Bylo potěšující když jsem ji v den zakoupení postavil nablískanou před obchodní centrum a každej chlap se musel podívat. Ty origo kufry jí dávají ještě o poznání větší šmrnc... a hlavně mi přijde, že jsou dobře řešené. Jediné trochu méně příjemné je až moc teplý ofuk nohou od chladiče oleje. To moc ital nevyřešil. Na chladnějsí počasí ale asi ok 😁 . Koupi doporučuji individualistům, kteří chtějí zkusit něco méně mainstreemového. Určitě budou mile překvapeni.
No taky bych jednou chtěl nevědět co s penězma
10bodu za tu nadheru
Tak jsem ji nevyzkousel, vikend jsem odjel na Revere a dnes jsem Caponorda stastne prodal.
Preju novemu majiteli spokojenost a radost z jizdy !