renocar_duben



PROFIL MOTORKY

ČZ 125/476 (1972)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník HQracingTEam
Vloženo 27.5.2015
Aktualizováno 27.5.2015
Zobrazeno 1 660x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


mám ji 8 let, je na ní vál i klika ze 175, model sport ( jednička nahoru), zapalko origo

Více fotografii

První dojmy - první den co jsem ji koupil ve znojmě jsem z nadšení vubec neřešil kontrolku dobíjení která mě doslova kopala do očí.. pádil sme si to domu do Brna kde už čekál kolega na 487, dojeli sme na přehradu kde mi chcípla.. byl jen vypadlej káblík dobíjení.. jak sme tomu nerozumněl tak sem se v tom povrtal a bylo.. šla na G.O. :-)

Doplňky na motorce - Jen zadní tlumiče z jawy 350 značky MIDI, místo originálních silenbloku jsem si udělal polyuretanové, vepředu mám dvouklíč ze 487 a dozadu mám nachystaný ráfek z 350, je širší a to s emí víc líbí.. sháním dozadu hliníkovou kývačku klidně nabízejte..

Recenze

Za dobrý prachy (tehdy 15tis.) , spolehlivej bike, s nejlepší dostupností dílů (minimálně u nás v Brně), nejdál jsem s ní byl v Chomutově na brigádě, jel jsem z Brna přez Velmez , Pelhřimov, za kterým byla objíždka přez Humpolec protože Červ. řečice byla uzavřená, přez Koněprusy, Žebrák, Křivoklát, Rakovník.. Žatec.. Chomutov.. vyjel sem ve 12 a dojel v pul 8, dopoledne jsem musel vyměnit spojkovej koš kterej mi den předtím prasknul.. tachometr ukazoval kolem 450 km, a natankoval jsem plnou v Brně u výstaviště, rezerva padla až v Žatci, a v chomutově jsem tankoval když tam byl ještě poslední panák benzínu tam jsem jezdil dva týdny, byl jsem i Barensteinu, a dal i pojezd po lese kvuli sázce se čtyřkolkáři z práce že projedu stejný co oni.. (sic mě šetřili) ale i pár slušnech kaluží kdy museli šahat po navíjáku jsem projel hravě.. k jejich překvapení a finálnímu uznání že je to neskutečnej stroj.. a že si ji mám nechat (což jsem si vzal k srdci) od té doby používám jen poloendurový mitasky poté mě dovezla zpět do Brna, od Velmezu sice vynechávala a poslední kopec kousek od domu jsem už musel jet na jedničku zetka vše zvládla.. neskutečnej stroj.. na co bych asi vzpomínál kdybych tam jel na africe.. nebo na hornetu.. momentálně jsem se rozhodl ji celou zrenovovat, rám je kompletní komaxit slonovinová kost, plechařina je odstínu blutorange, originální světlo připravené, zadní světlo bude ze 487 ( sic ne origo ale mě se líbí víc) novej výfuk i s kolenem, a motor je opět po generálce.. jezdíval jsem s ní i v zimě do školy v mínus 11 byl muj rekord, vždy chytla bez problému a dovezla mě kam sem potřeboval, jezdíval jsem na ní 3 roky prakticky denno denně, dnes již zetka bude stát ve svém pokoji na svém koberci a bude vyjíždět za slunečna v neděli na veteránsrázky

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
HQracingTEam
HQracingTEam napsal 28.05.15 v 09:54

jojo díky, Jeto to focený kdysy dávno starou nokiou která umožnovala zkreslit barvy, na mašine je kamarád kterej mohl díky mojí zetce se svézt aspon po polnačce v težkých dobách bez not

Dolin
Dolin napsal 28.05.15 v 08:33 10b.

Klasický stroj. Na té první foto nemáš moc zdravou barvu teda :DDD

mpanda
mpanda napsal 27.05.15 v 19:22 10b.

Více komentářů



TOPlist