Byla to láska na první pohled... Splněny sen.
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z 750: Moc divoký ale malo cestovní
Yamaha YZF-R6: V té době moc drahá...
Suzuki GSF 650 Bandit: tady jsem měl velké rozhodování ... nakonec jsem vybral podle výbavy a ceny
První dojmy - Motorku jsem našel na internetu, vypadala pěkně... Bez poškození. Po prohlídce první dojmy... padla na obě dvě strany, chybí závažíčko na řídítkach, boky motoru jsou opravovány začernenou izolepou. Přední maska byla po lepená nalepkama... Po sundání popraskana, gumy a řetězovka, tak na sezónu. Tak jsem jí jel projet, nikam netahla byto to super svezení... Tak už jsem měl jasno že se mnou pojede domu. Po koupi jsem udělal důkladnou prohlídku, držáky kufru ve svárech byly prasknute, padací rámy promáčklé. Nikdy nedat na první dojem nic méně hlavně že motor a rám je ok... Všechno ostatní s zvládne opravit nebo vymění.
Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil osobám s menším vzrůstem - Motorka nemá žádné asistenty ani ABS. - z 0/100km/h na necelý 4s. - pokud hledáš sportovní a zároveň cestovní ideální volba - za málo peněz hodně muziky -levné a dostupné náhradní díly
Doplňky na motorce - Padací rám na motoru, vyhřívané rukojeti, padáky na řídítkách Rutan, 3x kufry, laděný výfuk Boss performance s možností tlumivky +originální výfuk, ozdobné ventilky ve tvaru pístu, tankpad, padáky na přední a zadní ose od společnosti Rutan, zásuvka pod sedlem 12v s USB, kryt na chladič...klín pod motor...zadní blatník s krytem na řežez od motoforzy s vlastními držáky. Carbon nápelka na víčko nádrže, Nové gumy, řezězovka, sportovní filtry (olej, vzduch), přídavná světla 3v1(dálkové, obrysové, stroboskop), Ermax kryt pod sedlem, krátký držák spz, carbon mini Blinkry to je zatím vše
Recenze
Na motorce jezdím 4roky, mám nalítáno přes 30 000 Km. První věc která se měnila byly gumy, olej, přes zimu se motorka odstrojila a připravoval jsem jí na sezónu. Při odstrojení kufrů, jsem zjistil, že jsou prasknuté sváry na rámu na kufry. Takže se sundaly, nechal jsem je zavařit, vybrousit, nalakovat do barvy rámu motorky. Dále lak na motoru byl popraskaný a svody od rzi. Kosmetické vady byly odstraněny. Do ujetí 50 000km. Jízda bez závad. Poté motorce byl dopřán servis - sportovní filtry - Olej-vzduch, seřízení karburátorů, ventilu, rozvodový řetěz, Nová řetězová sada.
Jízdní vlastnosti
+ Lehká ovladatelnost
+ zadní tlumič nastavitelný (výška sedla)
+ spotřeba (při normální jízdě!!! kolem 5l/100)
+ zvuk - jedině s Laděným výfukem bez tlumivky!
+ aklcelerace, rychlost
+ posed
+ úložný prostor pod sedlem
+ levné a dostupné náhradní díly
- po 250km, bolest zadku, ramen
- ideální jízda do 200km/h :D
- nemá ABS
- nemá zadní blatník
Na začátek parádní mašina, za málo peněz hodně muziky, motor je držák,
Díky za podporu...;) tak uvidíme kam se s ní o prázdninách nejdál podívám..;) už aby to bylo...
Jak jinak, než 10b, ať dlouho slouží!
Taky jsem letos kupoval super stroj
Skvělá volba
Jasných 10 bodů...za výběr modelu a značky. Parádní mašinka. Mnoho najetých kilometrů