Po zjištění, že Honda je stavěná na zážitek z jízdy, v čemž exceluje, ale velmi háklivá na manipulaci (málo železa, proto ta rozumná váha na litrové enduro), jsem se rozhodl, že než neustále řešit milióny drobností, prodám jí někomu, kdo jí bude mít rád takovou, jakou jí Japonští inženýři z Hondy navrhli. Na žádné jiné motorce se mi nejezdilo lépe, byla to čirá radost z jízdy, celých 22500km za 2 roky, ale muselo to nastat.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Výjezd 3.9. v 5 ráno, přes Horn, Vídeň, sjezd Graz, Mureck, Trati, Gradiste, Trakoscan, Karlovac, Turanj do pansion Villa Cancar s bazénem a vířivkou v Grabovac HR (740km).Snídaně +8E doplatek k ubytování. Zapomněli jsme
Typ:
| Reportáž |
Vloženo:
| 16.09.2022 |
Uskutečněno:
| 03.09.2022 |
Tachometr:
| 24835km |
Komentářů:
| 2x |
-
Originální zubaté široké stupačky Honda Rally určené na model 1100 pasují i na 1000. Pohodlnější pro nohu nejen v sedě, ale hlavně vestoje.
Rozměry stupaček Rally :
Délka 8.7cm
Šířka 5cm
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 03.08.2022 |
Uskutečněno:
| 29.07.2022 |
Tachometr:
| 22100km |
-
Originální plexi i zvýšené plexi v kombinaci s polohovacím mechanismem Batzenparts fungovaly normálně, dle očekávání, pro léto jsem chtěl zkusit pocit jízdy s kratším plexi a i trochu obměnit vzhled přední části Afriky.
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 03.08.2022 |
Uskutečněno:
| 16.07.2022 |
Tachometr:
| 22000km |