PROFIL MOTORKY

Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports (2019)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník M1Far1osh
Vloženo 9.7.2020
Aktualizováno 23.11.2022
Zobrazeno 1 662x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 16.09.2022, Uskutečněno: 03.09.2022, Stav tachometru: 24835 km, Zhlédnuto: 42x


Výjezd 3.9. v 5 ráno, přes Horn, Vídeň, sjezd Graz, Mureck, Trati, Gradiste, Trakoscan, Karlovac, Turanj do pansion Villa Cancar s bazénem a vířivkou v Grabovac HR (740km).Snídaně +8E doplatek k ubytování. Zapomněli jsme klíč od pokoje a poslali jej zpět až z Drvaru z pošty. Pak přes Željavu na šotoliny (vodopády Štrbački Buk) do Drvaru, příjezd šotolinou z Podovi do ubytování Eko Selo Dušan Dodig. 1 sprcha, více toalet, příjemná atmosféra, bez signálu a bez wifi - na benzíně v Drvaru zakoupena sim za 4KM a po její aktivaci dobita 20KM na 6GB dat.
Další dny výjezd Velika Klekovača (1962m), občas vrstvy makadamu, rodeo lesním úvozem, cestou Mezi Krátery kolem památníku českým letcům, co se rozbili v mlze s vrtulníkem u Stepanici poblíž Tomislavgradu. Dále Blidinje a Mostar (Motel Kolo=supr bazén, pivo 3,50E točený Heineken, žabí stehýnka). Ráno taxíkama (cca 10E na osobu) slítnout do Mostaru bez turistů a po návratu krásnýma serpentýnama nad Mostar a pak šotolinou přes "menhirové" pole zratkou (trochu technicky trialovou šotolinou lesem) na Boračko jezero.Tam kafčo, někdo koupák. Z Boračka takovým bosenským Durmitorem (přes Zabrdani a Odžaci na R436) dál do Lukomiru, kam se nedojelo kvůli dešti, ubytování ale ok v novém hotelu Honey Valley (točený Heineken 3,50E). Další den Bjelašnica přes minové pole (jak říkám hlubokému makadamu co umí pěkně zavřít řidítka) a Lukomir, tam kafe, procházka a pokračování přes Foču a Šćepan Polje kolem kaňonu Pivy do Eko Selo Durmitor na 2 noci. Zde jsem vždy jen projížděli při naší minulé cestě do Albánie (na XT660Z tenkrát = 2018), tak jsme si splnili "sen" a pobyli zde. Udělali jsme další den okruh do Žabljaku a na Taru co už jsme taky v roce 2018 viděli, pak zpět do Žabljaku a úzkou kroucenicí s 1,437,297 jedničkovými nebo spojkovanými dvojkovými vracáky nahoru i dolu (N 43°11.07975', E 18°59.96962') kaňonem Sušica zpět do Eko Sela v Trse. Další den už jsme se museli rozdělit po nákupu suvenýrů, kdy skupina s větší dovolenou jela do kempu ve Foči (autocampdrina.com N 43°31.75825', E 18°46.97118'), aby si dala ještě pyramidy na šotolině v Bosně a nějaký šotolinový výjezd. My, co museli být do neděle do večera doma (ATAS 3x1100 a já) se vraceli přes Nikšič, Bileča do BiH (od Nikšiče ožralý autaři, kličkovali jak Girardelli, ale např. policajt zastavil nás a ne ožralu před námi, co nám neustálým kličkováním po silnici zvyšoval riziko předjetí). Přes BiH jsme přelítli do HR kousek od poutního místa Medugorje (kam jsme se tedy taky nepodívali, ale těch míst, kam se podívat je moc a dovolený tak málo...) směrem z města Čapljina na dálničním přechodu Nova Sela. Večer jsme dojeli do Sukošane, chvíli hledali kemp, nakonec jsme skončili v kempu u zajímavého emigranta z Čech, co dříve vlastnil stavební firmy po Čechách a Španělsku atd., pokecali u piva u moře na kamenech a šli spát do trvale umístěného karavanu, který nám pronajal. Další den vstávačka 5.15, spolu s kapkami deště bubnujícími o střechu karavanu. S postupujícím časem přituhovalo, místo v 6 jsme tedy vyjeli v 7, kdy déšť trochu polevil, ale už za půl hodiny na dálničním stoupání na Sveti Rok se zjevil mordor a vcucnul nás. Takhle dobře jsem se ještě neosprchoval a neotužil při rychlosti 110km/h na Heidenau Scout co mají 11tis.km odjeto V podstatě to studený a mokrý peklo trvalo až kousek před Karlovac a pak už jsme to dojeli v suchu, aby nás to v Třeboni znovu osvěžilo. Další z 900km/den přejezdů za námi. Byl jsem rád, že jsem se v pořádku vrátil domů a přivítal se s rodinou, klasicky mi to sedlo ale začalo hned ten večer v den návratu chybět. Jo a potkali jsme na odpočívadle před Vídní pár světoběžníků na GS 1200A z Kuvajtu. Fakt zajímavý.Málem jsem zapomněl dodat - Honda hondila, všechno v cajku dle očekávání. Jednou jsem otřel řetěz a rozetu, aby měl Scottoiler kam zatéct

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Sema (23) napsal 20.09.2022 v 18:13

Krása A jak tak koukám na fotky, tak si myslím, že jsme v sobotu večer jeli za vámi mezi Slunj a Grabovacem

31081 (682) napsal 16.09.2022 v 13:05


Nejnovější záznamy v deníku
  • Prodáno 12.11.2022

    Po zjištění, že Honda je stavěná na zážitek z jízdy, v čemž exceluje, ale velmi háklivá na manipulaci (málo železa, proto ta rozumná váha na litrové enduro), jsem se rozhodl, že než neustále řešit milióny drobností, prod

    Typ: Prodej
    Vloženo: 23.11.2022
    Uskutečněno: 23.11.2022
    Tachometr: 24835km
  • Originální stupačky Rally

    Originální zubaté široké stupačky Honda Rally určené na model 1100 pasují i na 1000. Pohodlnější pro nohu nejen v sedě, ale hlavně vestoje. Rozměry stupaček Rally : Délka 8.7cm Šířka 5cm

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 03.08.2022
    Uskutečněno: 29.07.2022
    Tachometr: 22100km
  • Touratech plexi M

    Originální plexi i zvýšené plexi v kombinaci s polohovacím mechanismem Batzenparts fungovaly normálně, dle očekávání, pro léto jsem chtěl zkusit pocit jízdy s kratším plexi a i trochu obměnit vzhled přední části Afriky.

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 03.08.2022
    Uskutečněno: 16.07.2022
    Tachometr: 22000km


TOPlist