Přes zimu jsem udělal novou elektriku, jak je již popsáno dříve.
Po složení motorky proběhla kontrola funkčnosti, vše bylo v pořádku. Dobíjení předpisové. Po 4 projížďce, po 1000 km, jsem zjistil, že baterka, 1 rok stará, má 11,9 V. Jak to? Nabil jsem znovu a vyzkoušel dobíjení. Dobíjelo jen kolem 13,5 V se světly něco málo přes 12 V.
Zkoušel jsem rukou dotlačit konektor k regulátoru a ejhle najednou začalo dobíjet zase plně na 14,7 V. Pustím a napětí kolísá.
Po vytažení konektoru zjišťuji, že kabel jedné fáze není přes faston spojen. Faston se nezasekl v patici a místo toho, aby se kontakt zasunul, tak byl vytlačen ven z patice. Tím došlo k tomu, že se jen lehce dotýkal a kontakt byl jen sporadický, přerušovaný.
Po zaseknutí fastonu v patici, všechny kontakty spojeny a funkčnost dobíjení obnovena.
Chybička se vloudila, ale jsem rád, že se jednalo jen o takovou prkotinu.
Vlastník | OldCrow | |
---|---|---|
Vloženo | 22.10.2017 | |
Aktualizováno | 1.3.2024 | |
Zobrazeno | 11 810x |