Tenhle vehikl má achillových pat asi tak jako milión Achillů. A to je vcelku vysoké číslo.
Jednou z těchto achillových pat je unašeč rozety. Nebudu rozebírat, jak nějakého génia (pravděpodobně z ekonomického oddělení, bych si tipl) napadlo vyměnit léty ověřené řešení "ala ducati" za nový styl, "pádlový" unašeč co není sešroubený, ale jen do sebe zasunutý, což spolu s nekvalitou italské pryže vede k tomu, že se v unašeči během krátké chvíle (u poslední sady zbrusu nových origo MV agusta gumiček to bylo cca 800 km) vytvoří nežádoucí vůle, která spolu s klopným momentem v rozetě odstartuje spirálu sebedestrukce celého zadního náboje... tl;dr a pro slováky by se to dalo shrnout jako "prostě to tak dojebali, že jak se to do sebe jenom tak jebne, tak se to v sobě začne jebat, a jak za to jebe řetaz, tak se to jebe a jebe, až se to celý vyjebe".
Ve fabrice se po asi deseti letech probrali, takže od modelové řady tuším 2019 je tam zase ten klasický, starý dobrý "ala duc" unašeč...
Jako hotfix jsem uvolněný unašeč pod lisem slisoval přes kus gumového pásu co jsem našel ve sklepě, a jak už to s dočasnými řešeními bývá, odjezdilo to se mnou asi 20t km, než jsem to (doufám nadobro) vyřešil montáží toho správného unašeče
Vlastník | FiZzeR | |
---|---|---|
Vloženo | 7.7.2018 | |
Aktualizováno | 22.6.2022 | |
Zobrazeno | 6 366x |
Ahoj mohu vědět kde jsi sehnal, nebo kde se dá sehnat ten náboj rozety a k tomu unašeč? i přes výměnu gum, tak vakl tam furt je, je to něco ukrutnýho a už jeen naboj včetně všeho jsem oddělal a to nechceš, takže řeším momentálně docela akutně :(
Ahoj, taky se mi to nějakou dobu jebe a nechci to uplně dojebat. Zajímalo by mě, kde jsi kupoval a kolik stojí? Rád bych to vyřešil stejně. Díky Radovan.