Co k tomu dodat. Vždycky to dřív nebo později přijde. Loni se dalo nakroutit ještě spousta kilometrů lemovaných parádní podzimní scenérií, letos to díky počasí taková pecka nebyla. Přesto se leccos obrazit podařilo a celková suma zhruba sedmi a půl tisíce kilometrů za sezonu není úplně marná. Resumé?
Na mé poměry neobvykle brzký úvod - už v druhé půli února. Příčinou bylo nasazení hrubých pryží Motoz. Ty úplně špatným nápadem nebyly, opětovně tahat primárně silniční motorku do terénu už ale ano. Vydrželo mi to jestli měsíc a šlo se zpět na obutí silniční (Motozy již pak nenasazeny a nedávno odprodány).
Největším tripem první půle sezony bylo jednoznačně jetí "na otočku" do Vsetína. Dobrých šest stovek kilometrů behem asi osmi hodin jízdy. Navíc převážně v pokud možno motorkářsky atraktivnějších lokacích po cestě se nalézajících (úseky jako Lanškroun - Štíty či Tesák/Troják included).
V červenci proběhl zběžný servis zahrnující výměnu obutí (Mitas Terra Force), kapalin (olej už podruhé, na jaře litá 10w-60ka se hřála) a filtrů. Druhý poločas přinesl už i zde propiraný trip do Pasohlávek a crash při cestě odtamtud zpět domů.
Mezi další kvalitní pojetí sezóny počítám několik tripů s od letoška stejně motorizovaným bráchou (Orlické hory, noční Praha), pár celodenních výletů s mou drahou a pak nespočet "kolemkomínovek".
Průměrná spotřeba pod šesti litry, průměrná rychlost cca. 70 km/h. Čistá doba strávená za řídítky asi čtyři a půl dne. Moudro roku: vždycky v rukavicích a komplet výbavě!
P.S. Podrobnější rozjímání nad sezonou 2020 (testovačky, pořízení druhé moto atd.) v brzké době v samostatném článku v sekci motorkáři/články.
Vlastník | tudydudy | |
---|---|---|
Vloženo | 8.3.2018 | |
Aktualizováno | 8.6.2021 | |
Zobrazeno | 7 019x |
Dobré postřehy, s nimiž souhlasím - taky mám Mitasky Force, taky jezdím pouze v kompletní výbavě.