Tak hlava doma, otlakovaná a srovnaná, dostala rovnou i delší vodítka sacích ventilů (další z dětských nemocí tohohle tříválu off), v mezičase dorazil balíček z Varese obsahující všemožná těsněníčka a okroužky, především ale těsnění pod hlavu a svody. A můžem začít skládat.
... no ale když už je to rozebraný...
Vytáhl jsem teda dremla že se kouknu do kanálů. Žádná velká divočina, spíš jen tak zapravit nerovnosti a otřepy z formy apod., celkově mě překvapilo že tam ani nic moc k vylepšování není, aspoň teda toho zjevného bez extra spešl vybavení a hlavně znalostí které nemám. Jediné co tam bylo fakt odfláknuté byl přechod sacích kanálů do sedel, byla tam ostrá hrana s otřepama trčící asi milimetr do prostoru. Tak jsem ji taky trošku poškádlil, ať se tomu líp dejchá. Jestli to k něčemu bude, těžko říct, ale ten vnitřní pocit je fajn
Další fází bylo zalapování ventilů, zase asi spíš pro klid duše než že by to bylo nějak zásadně potřeba. Na internetech jsou různé postupy a stejně tak se různí názory na ně, odolal jsem tedy své vrozené lenosti a pokušení vzít to za dřík akuvrtačkou, a zakoupil jsem oldschool připínák, plivnul si nejprv na ventil a pak do dlaní a dal se do díla.
Někdy v mezičase jsem shodil kolečka z vaček, podle dalších dvou sad jsem si vyrobil přípravek a nalisoval kolečka tam kam patří. Nějak jsem - očekávajíc že takto důležité spojení bude nalisovaný silou mamutí - nepředpokládal že to klapne, tak jsem to ani nefotil, ale šlo to jak po másle. Kolečka jsou tam spíš jen tak nasunutá, než nalisovaná - při příštím ventilservisu je asi nechám radši přismrknout tigem (byť si tím nejspíš zavřu cestu k budoucímu tuningu pomocí změny časování ).
Vlastník | FiZzeR | |
---|---|---|
Vloženo | 7.7.2018 | |
Aktualizováno | 22.6.2022 | |
Zobrazeno | 6 305x |