Po poradě s moudrými hlavami zdejšího fóra (za jejichž rady a nápady jim děkuji ) se jako optimální možnost jevilo nechat stáhnout dělící rovinu hlava/překlady a nechat to znova svrtat. Zásadní úbytek materiálu jsem nepředpokládal, neb při výměně oleje koukám do filtru (asi jediná výhoda kartridžovýho filtru je snadná kontrola jeho obsahu). Nebo materiál ubyl již předtím, než se motocykl dostal mně do pazour, to už se asi nikdy nedovím.
Abych si byl ale jistej, že tam vačka nekloktá jak studentík ve vyhasínající hvězdě E55, říkal jsem si vytahám hrnky a změřím vůle. Aha, u těch uložení kde byly ty přetažené šrouby nejdou ven, protože se tam materiál hlavy roztemoval. Po koupi nejsilnějšího magnetu odpovídajícího průměru (unimagnet.cz, doporučuji) se mi podařilo vyrvat je všechny - až na jeden Taková už klasika, ten nejmíň přístupnej. Nu což, zjednáme si přístup, v MV s tím asi počítali, takže celá přední půlka motorky jde sundat No a když jsem mohl za ten poslední hrnek pořádně zabrat, nakonec to vzdal i on.
Vůli v uložení jsem naměřil 0.05 mm. To není tak špatný, ne? Kolik je limit? Ah, tahle nepodstatná informace v dílenském manuálu chybí. (Ono tam chybí těch informací docela dost, jak jsem později zjistil - oni asi nepředpokládali, že by podle toho manuálu ten motor fakt někdo chtěl opravovat )
Vlastník | FiZzeR | |
---|---|---|
Vloženo | 7.7.2018 | |
Aktualizováno | 22.6.2022 | |
Zobrazeno | 6 366x |
Koukam, že Kawa byla nudná,ta jen jezdila. S touto motorkou je více zábavy.
1 reakce
No tam jsem se taky vyřádil. Ale je fakt, že takovýhle podrazy a za tolik peněz tam nebyly. (A ano, už dávno vim že to byla chyba ji prodávat.)