Po prodeji CRF 250 L jsem původně pošilhával po Ducati Monster EVO 1100, ale po projetí na ní, mi motorka nepřinesla potřebu jí nutně vlastnit. Zato znovu se ozval stesk po holce do terénu, na brouzdání krajinou a objevování nových míst. Po zjištění, že CRF 450 L je o 50 000,- zlevněná byl najednou cíl. Nejprve test CRF 450 L v Hondě v Letech (nikde jinde jí neměli) a pak jednání s panem Kvítkem z Honda Denár, jak to vypadá s případným dodáním. Že asi na začátku září. Dávám dohromady finanční obnos. 27.8. volá pan Kvítek, jestli se chci přijet podívat, kluci na dílně právě jednu vybalují. Domlouvám se na pátek 30.8. 2019, dojíždím k dealerovi a po prohlídce vyskládám obnos na stůl, dostávám zálohovou fakturu a zbytek z příbalu – krabici obsahující perfektní dílenské manuály, a nářadí. Motorku si fyzicky převezmu až v pondělí 2.9. kdy přivezu na servis VFR a odvezu si CRF. Pondělí, dojíždím k Denárovi odpoledne kolem druhé hodiny, předávám VFR a přichází vždy ta nejkrásnější chvíle – převzetí novoučkého motocyklu. Dostávám ještě lékárničku a valím s naloženou motorkou dom. Ve Štětí CRF vytahuji z Ducáta a jedu na krátkou projížďku spíše nafotit motorku. Vše je velmi tuhé, podvozek dost poskakuje a motor jde hrozně z tuha, při odřazování a prudkém poklesu otáček rychle chcípá. Motorka je opravdu hodně syrová.
Mám ale radost jak malý kluk.
Vlastník | DejvGSR | |
---|---|---|
Vloženo | 4.10.2019 | |
Aktualizováno | 14.9.2020 | |
Zobrazeno | 7 101x |
Koukam, ze pan Kvitek je pojem. Ten by prodal eskymakum led