Honda CRF450L
Informace k modelu
Jedná se o homologované enduro, které má svůj základ v ostré krosce CRF450R, ale i přes společný rám a motor se obě motorky dost zásadně odlišují. Motor enduro verze má nižší kompresi, jinak nastavené časování a také záměrně těžší klikovou hřídel. To vše napomáhá hladšímu a plynulejšímu průběhu točivého momentu a lepšímu rozložení síly skrz celé spektrum otáček. Pro delší životnost je píst opatřen třemi kroužky místo dvou a pětistupňová převodovka byla nahrazena šestikvaltem. Výkon endura činí oficiálně jen 25 koní, ovšem tuto hodnotu půjde snadno navýšit.

Servisní intervaly upraveného motokrosového motoru jsou v rámci „enduro světa“ relativně lidové. Mezi výměnami oleje je interval 1000 kilometrů, velký servis motoru se potom provádí po 32 000 kilometrech. Pohotovostní hmotnost činí 130,8 kilogramů.
Články
Technické údaje Honda CRF450L
2019
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 449 cm3
Výkon 18.4 kW
Výkon při otáčkách -
Množství oleje -
Točivý moment 32 Nm
Otáčky při max toč.mom. -
Uspořádání válců Stojatý
Startér Elektrický
Počet válců 1
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Vrtání 96 mm
Zdvih 62.1 mm
Kompresní poměr 12 : 1
Rozvod OHC
Ventilů na válec 4
Příprava paliva Vstřikování
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu Dvojitý kolébkový
Materiál rámu lehká slitina
Zdvih předního odpr. -
Zdvih zadního odpr. -
Úhel hlavy řízení 28.5 °
Závlek předního kola -
Rozvor 1500 mm
Brzdy vpředu kotouč
Rozměr předního kotouče -
Přední třmen -
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 21 "
Zadní kolo 18 "
Rozměr přední pneu 80/100-21
Rozměr zadní pneu 120/80-18
Výška sedla 940 mm
Výška sedla max -
Suchá hmotnost -
Pohotovostní hmotnost 130.8 kg
Užitečná hmotnost -
Objem nádrže 7.6 l
Světlá výška -
Rezerva -
Spotřeba -
Zrychlení -
Maximální rychlost -
První cena 269900 Kč
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) -
Poznámka -
Výměna motorového oleje 1000 Km
Výměna olejového filtru 1000 Km
Výměna převodového oleje -
Výměna hnacího řemene -
Výměna zapalovací svíčky -
Výměna brzdové kapaliny -
Výměna vložky vzduchového filtru -
Seřízení ventilové vůle 3000 Km
Videa Honda CRF450L
Témata ve fóru o Honda CRF450L
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Enduro & funbike Enduro dráty, niple vymezovací kroužek 11 31.5.2020 20:51
Opravy a údržba Alternativa za Threebond 1215 Silikon gasket 4 27.1.2020 13:11
Skupiny
Průměrné hodnocení od 2 uživatelů
Motor
Spojka
10.0/10
Průběh výkonu
8.0/10
Vibrace
9.5/10
Převodovka
10.0/10
Mechanická hlučnost
9.0/10
Zvuk
9.0/10
Spolehlivost
10.0/10
Podvozek
Možnost nastavení
10.0/10
Těsnost tlumičů
10.0/10
Tuhost rámu
10.0/10
Jízda
Sport
10.0/10
Město
10.0/10
Cestování
8.0/10
Terén
9.5/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
8.0/10
Ceny servisu
7.5/10
Servisní síť
9.5/10
Dostupnost dílů
9.5/10
Nabídka doplňků
10.0/10
Servisní intervaly
8.0/10
Terén
Brodivost
9.0/10
Výška
9.0/10
Ochrana motoru
8.5/10
Skoky
9.5/10
Cestování
Pohodlí jezdce
7.5/10
Možnosti uchycení zavazadel
10.0/10
Ochrana jezdce cestování
9.0/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 9.19
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 4.00 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 2 uživatelů.
Kupující kteří dali CRF450L přednost
NekoupiliZ důvodu
Husqvarna 701 Enduro Huska byla nejžhavější favoritka, Honda byla po slevě dostupnější.
Honda CRF 250L Už jsem jednu měl r.v.2015, malý výkon, jinak velmi příjemná motorka
Honda CRF1000L Africa Twin Velká a těžká
Yamaha Tenere 700 Zdá se mi hodně dlouhá i těžká
BMW F 850 GS Moc výkonu a těžká...
Yamaha Tenere 700 Komunikace...
KTM 790 Adventure R Moc výkonu a těžká...
KTM 690 Enduro R Moc výkonu a těžká...
Husqvarna 701 Enduro Moc výkonu a těžká...
Kupující místo CRF450L koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Honda CRF 250L Před koupí 250 už se o ní vědělo, ale po odtajnění ceny bohužel. Motorka to bude jistě dobrá, ale za >1/4 mega si radši koupím 250, natočím Youtube video jak ji hodím do propasti a koupím si druhou. A ještě zbude na charitu.
Bazar pro Honda CRF450L (rss)

TOPlist