Pro ochranu kontaktu palivového čerpadla jsem přizpůsobil kabeláž a koupil relé, které bude spínat velký proud mimo čerpadlo. Doufám, že tento způsob zapojení bude fungovat stabilně bez poruch. Nové relé je v hodnotě kolem 70,- Kč, kontakty pár korun a kabely z dílny. Investice cca 100,- Kč.
Instalace relé bude na plastový zadní blatník, a to konkrétně na bok z vnější strany pouzdra baterie. Bude kousek od palivového čerpadla, pod filtrem benzínu.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Nové těsnění - O-kroužky originál z Partsdepot. Vyčištění a kompletace. K termostatu koupena i krátká hadice na vodu. Po stažení nové a staré hadice, je vidět, že po stažení nové hadice, její konec pevně přiléhá k trubce
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 02.03.2024 |
Uskutečněno:
| 02.03.2024 |
-
Výměna hadice a těsnění chladící kapaliny - má to smysl. Stará a nová hadice je opravdu rozdíl, těsnění taktéž.
Motorku nemám od novoty, tudíž nevím, jak dlouho tam staré díly byly.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 28.02.2024 |
Uskutečněno:
| 28.02.2024 |
-
Po složení chladícího systému, zjištěno prolínaní chladící kapaliny na těle termostatu. Rozebrání termostatu odhalilo důvod. V roce 2018 byl termostat rozebrán a těsnění se spoji řádně vyčištěna. Těsnění byla dána stará.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 19.02.2024 |
Uskutečněno:
| 19.02.2024 |
Ahoj, tak jak se ti to prosím svědčilo?
2 reakce
Funguje bez problémů, bez jediného zásahu. 9.000 km ujeto, včetně Rumunska.