PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 31.1.2024
Zobrazeno 1 987x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 17.08.2018, Uskutečněno: 17.08.2018, Stav tachometru: 8888 km, Zhlédnuto: 12x, Firma: wildmotors , Bod zájmu: Slovakiaring


7h endurance Slovakiaring s Wildmotors a trénink na Pannoniaringu se Stardesign racing

Dovolená na druhé straně světa skončila, hlava si odpočinula, medvěd nezavolá nenapíše offroad zůstal v paměti z poloostrova Kamčatka a hned tu je další kace. Pro nás vytrvalostní nadšence 7h závod na Slovakiaringu. Na sedmičku jsem připraven mentálně jelikož spaní ve stanu v území medvěda hnědého je proti endurancu jiné hřiště no hřiště to je jinej sport.
Sedmička objednaná, zaplacená, letenky do vlasti tak jedem ... no jedem podle stavu přípravy v módu on track tam moc nepředvedu takže co ? Brno , Most atd ? Pak zrak padne na Stardesignracing na Pannonii a je vyřešeno protože stačilo do parťáka Ozzyho dloubnout a jedem.
Objednáno, zaplaceno letím směr CZE a cesta začíná dobře snad i ideálně. Večer před návratem do vlasti je malé soustředšní s dodavaelem na téma motorkáři enduro, mrdalové borci atd ... hotovo spánek ráno opička mává zeeným praporema jedem dom ... taxikář je trochu rejsek a jede jak hovado ...
No hovado mě vyklopilo na letisku a odbavení nástup do Sůčka  ty vole vedle mě si sednul obyvatel, kterému přezdíváme kotoul ... smradlavej Radzi from Utarpradesh ... néééééé Radzi se nerad myje a chroupe nejaky suseny trus opice a posloucha ve sluchatku DJ Gigi di Tadžmahál ... tohle není možný co já nezažiju ... bohudík přeskok letadlem trvá hodinu a tak rychle ven. Vedle v uličce sedí borec co rád papá a poprvé jsem viděl, že letuška musela donést extra prodloužení bezpečnostního pásu ... héééj tohle by ti greenpeace napočítali navíc. Přestup pivo a už sem na domácí hroudě.
Tak to bylo jak se dostat dom a teď k endurance. Trénoval jsem pilně jak fyzicky tak přípravou sledováním EWC při 8h Suzuka... takže uvidíme v praxi jak na tom jsme come on.
Čechy teda tropy mě vítají a chcípu vedrem , auto je docela neoblomné a ukazuje teploty asi z Madridu. Cesta z letiska proběhla sportovně jelikož na dálnici překážel v levém pruhu opravdu mrdal na SV 650 nereagující na blikání a troubení aby vypadnul doprava, když mu to od 150ti nejede ... no dobře debile jak chceš za mnou banda rychlíků co čeká na volnou cestu ... tak tumáš pravým pruhem ... a nejsem sám ... a s tím exotem to ani nehlo pořád nejde víc jak 150 takže to řeknu takhle příště dostaneš větší sprchu ...
Doma připraveno směr okruh. Poslední detaily cesty s Ozzym, který disponuje tažným vozem pro stádo poníků v rámech motocyklů.
Čtvrtek 9.8 a v čase T se potkáváme na místě nakládky stáda. Jako bonus dostáváme jednu ZX10R pro úsporu cestovních nákladů a už si to frčíme v konvoji směr Pannoniaring. Vypadá to dobře Ozzyho souprava a já jako typický kokot v superbu co jede na spotřebu...dízl vole ne za pět na sto . Celkem naše stádo má 13 válců a 520HP bez vozidel. Cesta probíhá velmi vesele protože opravdu se bavím nad zpravodajstvím.
Na D1jedeme směr pit stop KFc, kde Ozzy koupí dálniční známku na dodávku a přívěs protože naozaj dalničná známka je naozaj nutná keď jste přes 3,5t v součtu ... no dobře jánošíci. Objedeme kolonu na D1 a frčíme směr blava a dále na Fékérsehervár Nemseméth Hungár Kamion SekelKámoš... a jsme na území Maďarska . Kupujeme dálníční známku a tam přijde překvapení Maďarská obsluha místa zakoupení chce nejen peníze ale jako první technický průkaz ... tak auto, dodávka vozík ale platíme jen auto a dodávku protože dodávka má v TP napsáno osobní automobil pro šest ... to je bordel aneb jánošík vedle to kasíruje vesele.
Vyznamenám se jelikož mapy v navigaci nejsou aktuální tudíž jedu většinu trasy v HU po poli :D ale úkol mám jasný zabrat místo “de luxe Pannonia Paddock“ proto ze odpoutám po sjezdu z dálnice a jedu zabrat náš plácek, asi deset km před cílem . Hotovo zabráno, teda první jsem mále za vinglem sebral traktor s bránama ale to je detail  V mezičase stavby tvrze otevíráme pivo a řešíme spoustu věcí.
Postaveno ,ubytováno včetně registrace a jde se po několika pivech spát. No spát ja zalehnu ale z nejmenované dodávky vedle stojících západoněmeckých soudruhů se ozývají zvuky, jak bych řekl asi páření. Já to přežiju ale vedle Andere Bundes Manchaft Motorádfárer jsou z toho mimo, no co brátwursti někdo stíhá obojí nenej kroužení ...
De luxe auto má ovšem non de luxe spaní kvůli hraně podlahy v kufru ale to vyřeší zbylé oblečení takže spím v pohodě do rána.
Race day #1: vstávám a jdu pomazlit šestku plus RC390, mazlení je rychlé a romantické se slovy tak whores get it on  nahříváky jedou , dělám si čaj, snídám a Ozzymu udělám kafe dle přání.

Podle samolepky druhá nejrychlejší skupina, to bude po 3 letech tady opravdu očistec, protože naposledy jsem se tu motal úplně omylem.
No první dvacka je super dělám vše správně tj: rozjedu se na trénink, trefím výjezd z pitline a směr jízdy. Přijedu a rozjímám kde to jsem  oskar v mezičase topí tak, že nahříváky netřeba.
Druhá dvacka je už lepší a dokonce nejsem úplně marnej což časomíra potvrdí a při regroupingu obhájím druhou skupinu. Odpoledne už to je o nečem jiném a víc se závodí a řeším své správné řazení plus posez atd. Zadní dojetá dunlopka D213 je fak super guma i v dojetém stavu m dost gripu. Kroužíme kroužíme a v mezičase se chladíme protože dráha má padesát stupňů a vzduch přes 30.
Den první je u konce zlepšení tu je takže se musíme snažit dále. Dunlopku ještě nechám nazutou abych ji řádně dojel. Ozzy vymění RC390 za R6 a má stejnou skupinu... no tím to začne, bude rácing 
V mezičase se přižene lehká bouřka a zkropí paddock první várkou vody. Sauna trvá chvíli pak je další přísnun vody. Kecáme a popíjíme. Spokojenost v rámci tréninku a odeberu se směr Hotel u Supa, postel mám v Superbu tak lezu takticky do pelechu kufrem, který si jako expert elektricky otevřu a zavřu ... ty vole to je degenerace 
Spí se suprově až teda do cca 4 ranní kdy paddock dostane další kropení. Ležím a přemýšlím, že tři roky jsem tu nejel ani na vodě to bude výzva posekáme ty mrdaly co mají kontrolu atrakce Ještě to zalomím a vstanu chvíli před osmou to už je paddock k mému překvapení trochu oschlý. No nevadí počkáme si jelikož jedeme 9:40.
Dopoledne dvě kvaldy pak oběd další kvalda / to jsem zjistil až při odpolední siestě/ warm up a závod na 7kol.
Ve druhé kvaldě to pošlu panu Ozzymu v zatáčce kde to nečekal asi jako Karel Gott svého 99 slavíka 
Jdeme na oběd a jelikož tam padlo zajímavé číslo na časomáře tak si dám i pivo k obědu a v 12:56 se Ozzy vystřelí připravit na kvaldu v 13h . Já reaguji úplně klidně a to položením lehátka do stavu “šlofík“ a přezutím pneu. Dunlopa hotová tak dáem na dojetí K2.
Jsem připraven, na roštu mám svoji oblíbenou pozici vzadu takže v klidu dáme race.
Starty na Pannonii mám rád, jelikož start do WUP Lapu proběhne stylem – borec z pozice startmaršála ukáže ceduli 1min 30s a mávne zelenou vlajkou a jedem. Žádný mrdání se červeným praporem řada po řadě, pak první akorát stydnou na roštu ap oslední si ještě ve třetí zatáčce dáva McFlurry na McDrive...
Hotovo na startu, světla blik héééééén Tayfuna se odlepila hezky a ani moc nejančila po zadním a v druhé zatáčce se držím rozety pana Ozzyho. Škoda měl jsem ti to tam nacpat vole ... Celý závod se jede ve skupině o pozici 88 a cenu ocasu mrtvé kuny.
Krásně si měníme pořadí a celou skupinu za nedlouho vede Ozzy a trochu cukne, mě se bohužel nepovede vyřešit poslední překážku k cestě stíhačky za Ozzym a zůstanu ve skupině , kde si dáváme stále co proto. Trochu jsem nesledoval kola tudíž nevím kdy bude konec asi ještě kolo dvě a jdu do čela skupiny díky pokusu z warmupu a jinému řazení. Super vezu si je za sebou a tlačím na pilu. Pak to přijde... minu Ozzyhu zatáčku, zkopnu tam dvojku na dvojitou pravou plnej tři ... uklapnu náklon ... to je ono teď to bude výjezd snů a to už udržím. Hovno Majere hovno máš ... v pravém vinglu před levou na hrb koleno a gááááz ... no zadní guma řekla fuck off ... náběh na high sider aneb fousatyho dědka jak říkal pan závodník Lelek.
No do prdele ... motorka mě nakopala ... takže zázrakem sem to ustál a řítím se směr obrubník tráva obrubník a jsem zpátky na dráze u hrbu ... ostatní za mnou mají asi divadlo a obkládají mě. Já jsem obložen a ve slipech mám asi naložen ... no co podřadit a jedem dál, není čas ptát se kdo je kdo jede se dál. Závod končí šachovnicí v tomto kole a já jsem rád, že jsem v celku i když tohle vložené enduro číslo nebylo na programu. Celkově z P27 na P20 a enduro vložka mě stála 3 pozice a osobák protože náběh pod deset tam byl. No co tak to zapijeme a připravíme se mentálně na 7h.
Neděle ráno podle plánu balení věcí a přesun směr termální lázně. Tam to je jak na koupališti v Šanghaji jen s rozdílem množství místních občanů trvale opálených 

Oběd zpátky na okruhu – dávám si pizzu Madgyar... pikantní. No nebudu to rozepisuovat dál ale už nikdy si ji nedám !! V poledne chutná, večer zrychluje ... howg

Odjezd směr Slovakiaring, pocity super, mám to tady rád , fyzička parádní jedem udělat výsledek na SVK ring. Závod roku 7h Endurance je to proč celou zimu a jaro jsem v posilce a dělám nemožné. Teď se ukáže jak na tom jsem a co trenér achmet fon činka udělal.
Jedeme s Ozzym na spotřebu akorát za Gyorem se rozdělíme , Ozzy jede vidlákov trasu a já pohlavní trasu.
Výsledek spotřeba mě klesla a na benzině Dun. Streda jsem u stojanu o jeden natankovaný 20l kanystr dříve.
Nakrmíme stáda a přistaneme v paddocku. Jdu na registraci kde je Nikča a Petra. Seberu klíče od boxu č.18 a jdeme se ubytovat. Za chvíli jsme jak doma s pivem v ruce se zdravíme s Chuďasem a Jamesem obligátním pozdravem VAMOS JORGE! To znělo !!! V mezičase připravím Tayfunu na servis- výměna pastorku a drobnosti u Brabaxu.
Zbytek týmu na cestě a vedle se ubytuje případný další týmový člen Vosty s moto3.
Hotovo jsme komplet a to i s Veverkou v boxu č.20. Tedy Veverka trochu měnil zasedací pořádek ale na funkci to nemělo vliv.
Otevřeme lahvinku koňaku a povídáme. Lehce oslavíme třetí výhru JL#99 na Ducati aneb Vamos Jorge !
Jdeme spát jelikož jsme odpovědní a chceme se rvát o výsledek, žena mě nevěří jelikož už jsem v poloze ležmo.
Ráno to má obvyklý průběh, vstanu a udělám první ranní věc a to zapnu všem v boxu nahříváky. Poté je na programu ranní kultura na toaletě a rozcvička. No co jdu do sebe a ráno na okruhu má svoje kouzlo jak na Slovakiaringu tak i Pannonii kde jsem sledoval hejno vlaštovek na věži 
Zbytek boxu je probuzen a jdeme trénovat. Cca 245 lidí na prvním dni slibuje dost předjíždění a kontaktu na dráze. Hééén jedem, nesmím udělat ostudu ve druhé nejrychlejší skupině takže jedem. No a opět na Slovakiaringu to přijde už se v tom plácám dlouhý okruh a stačí netrefit jeden výjezd a celý čas k ničemu ... zvlášť na šestce proti litrům to je na píp. Nevadí musím tahat a tak to má obvyklý průběh doženu litra dám do na brzdy nebo venkem třeba za prvním horizontem a na rovině mě přeletí a pak skoro zastaví a jdu před něho ... nuda na tři kola. Tak v druhém tréninku takové litry ve skupině pustím a nechám odjet no a mezitím mě docvaklo podobné trio tragédů... v zatáčce to brzdí a na rovině ujede a poté zběsile brzdí tak jsem trudomyslný. Bohužel ve druhé skupině padá Hlavsa tak mu pomádám s díly opravit jeho GSXR / nádobka brzdovky, hadička, grip /. Také padá Chuďas výletem saltem vpřed ... rider ok, duše utrpěla... kamaráde nedivím se. Tohle chce velkou psychickou odolnost !!
Je tu poledne a regrouping. Skupinu udržím stejně jako Pankáč plus Roumen s Ozzym jsou postoupeni vpřed ... oooo Kopyta RC spolu! Jako doplnění je ve skupině MR.973 s hektolitroidní Bestií, která se ovšem nepočítá do tragédů jelikož dělá tragédy z nás :D
Tak po občerstvení jdeme na to. Už je to kvalifikační dvacka musíme jet všichni co to dá ale pořadí na startu u 7h nerozhoduje nejsme GMT 94, YART, Mercury atd ...
Organizace WM doznala změn a kvalifikace se počítá jako průměr nej časů v týmu. Parádní počin prostě se blížíme pocitově EWC navíc na dráze kde se jede závod mistrovství světa Endurance 8h Slovakiaringu. Hřeje to u srdíčka, že my náplavy z lidu jedeme závod jen o hodinu kratší :)
EWC se blížíme, protože s námi jede i Ondra Ježek, Mára Červený, MACO racing jede v sestavě kamarádů for fun s R1 bum bác ... ta motorka to prostě má koule  Celkově mám z takové sestavy radost.
Kroužení je u konce, asi jsme kvalifikování. Vosty má problém se zadní brzdou takže se další den nekoná proto upravujeme pořadí stintů a strategii. Je mě svěřen úkol startéra jelikož údajně běhám rychle  jednoduše až mávnu tak ty půšťáš ...
Posedíme, popijeme. U posezení pouštím foto z dovolené na Kamčatce, kam jsem se vydal trénovat. Ještě před posezením jedem směr benzinka Dun.Streda a děláme servis motocyklů – olej, brzdovka, řetěz atd.
Jsme připraveni. Na roštu P12 a v SSP P3 ... zajímavé ale nic neříkající jede se na 7h.
Chci jít spát takže z boxu vyprovodím milou návštěvu Frankyho a rekonvalescenta Parmiče, který nám sděluje černým humorem zážitky z jeho výletu do nemocnice z okruhu v Mostě.
Zapijeme to panákem a jdu spát. Ráno je vedle v boxu reklamace z důvodu chrápání neznámé osoby což nemohu potvrdit, nic jsem neslyšel :D Co jsem v noci slyšel a svedl jsem souboj s hejnem komárů ovšem vítězně jelikož jsem vyzužil zkušeností z Kamčatky.
Ráno zapnu všem dečky a jdu se připravovat na warm up a závod. Teplota proti dni předtím je v pohodě takže po třech kolech warmupu zajedu a jdu se chystat abych v deset to mohl odpálit.
Kontrola stroje, dolití paliva přes víko. Občerstvení, vyblití se, průjem atd ... no klasika. Uděláme týmovou rozpravu zakřičíme si Kopyta Vamos! Ale zazní signál otevření pit line a jdeme na to. Najedu na dráhu a je to tady hlava se přepnula do módu jedeme endurance, tělo nabuzeno. Kvůli tomu jsi dřel tak se ukaž... no ukážu se za cca 4 minuty jako ... kok*t /keby bolo majstrovstvo sveta koko*ov tak si taky koko* ze nevyhras lebo mozna kontumacne po kvalifikacii/
Na roštu vše ready jdeme na druhou stranu. Pozice zaujata sleduji startérku s vlajkou vlajka se hýbe běžím. Cajk náskok tam je skáču na Tayfuju startuju motor křáp za jedna a mrtvo ... nééééééééééé prostě jsem přemotivovaně nezvládl pohyb pravá ruka levá ruka na řidítku a zdechlo to. O to hůře, že bez neutrálu to nestartuje a ten jako na potvoru tam nechce skočit a startér čeká ... no nastartováno a jedu beznadějně poslední. Začíná race  Po shlédnutí videa u psaní reportu jsem konstatoval, že jsem orgán tvořený mléčnými žlázami, jenž se vyskytuje u samic savců, zejména přežvýkavců...
No teda spíš kličkovaná vpřed. V hlavě probíhá debata debila co mu to chcíplo s mistrem světa startu endurance co tomu velí v mozku... Debata je nerozhodně ale musíme tahat celý stint. Posekám pomalé jezdce a pomalu dotahuji co se dá. Pravidelně někoho dojedu a předjedu. Pohoda utíká to velm irychle, kondice cajk proto se snažím co to jde. Plán je jasný jedu na celou nádrž a potom teda vystřídám. Mnoho týmů brzo střídá, hold endurance není sprint na šest kol jako jinde chlapci, tohle je real racing!
Při těchto střídání dojedu svého oblíbence na R1 co mě včera opravdu nedělal radost a situace se opakuje ... tam zpátky tam zpátky až mě rupne cévka a radikálně ho řeším vnějškem nadvakrát aby mu došlo, že má smolíka . Došlo hurá už mě nedostane 
Cedule z boxu K40 a hle 40 minut už máme odpracováno. Po cca 51 minutách se ozve motocykl, který má hlad. Signál týmu, potvrzení a střídáme. Na dráhu jede Ozzy.
V boxu se mě kluci postarací o bike a já se slzičkama sedím v křesle helmu na sobě a řvu protože jsem to prostě pokazil hned na začátku, stejně jako předloni na 7h mě to zdechlo na startu... no prostě osud a jak jsem přes sezonu EWC koukal nebrečel jsem při endurance jenom já. Kluci mě podporují tak se snažím vidět pozitiva. Předával jsem na P18 celkem a P5 v SSP ... krása. Za chíli jsem na P4 SSP a celkově P13 ... prostě strategie funguje 
Motocykl připraven na sucho, taktika také i s ohledem na možný déšť 
Ozzy odjede svůj stint a předává Pankáčoj, kde už úřaduji já jako extra rychlý měnič transpondéru a jako návodčí letky Roumen. Pankáč letí parádně a jsem rád, že máme takový tým. Pokračujeme v přípravě další strategie a možností. Usazujeme se na P4 s náskokem, P3 je řešitelná strategií střídání a výdrží takže uvidíme. Pankáčův stint je zakončen a já opět měním transpondéry. Roumen PIT OUT  Začíná kroužit a my sledujeme live time. Nasadil dobré tempo takže pohoda. Ano situace na bojišti se mění každým okamžikem a nám se změnila příchodem traťové komisařky na pit line kde oznamuje pád Romana v technické pasáži. Kurva fix ... náskok je úplně v řiti a čekáme dlouhých 14min 40s na Romana, který nakonec přibíhá do boxu. To je obětavost, já jsem již dávno připraven vyrazit na druhý stint. Transpondér nasazen a jedem. Začíná mě druhá směna tohoto závodu a fyzicky se cítím dobře, pocitově jedu i kouksek za osobákem což se mě po eventu potvrdilo z výpisu časů. Opět docvaknu nějaké CBR a měníme si pozice takže je o co závodit. Poté mě předjede i Míra Trnovec ale zasekne se za kolařem tak je beru oba dva najednou a čekám jak mě to míra vrátí ale to se nekoná. Prozatím kroužím sám a občas potám pomalé jezdce a nebo jsem obložen litrama nebo šestkou jako například Richradem s jeho červenou R6. V jedné chvíli doženu KTM s SPZ, kterému signalizují modrou vlajku to je fajn nejsem nejpomalejší takže ho obložím na výjezdu venkem ale v tu samou chvíli nás ho ještě zevnitř obloží Ondra Ježek, fakt se na to krásně dívá ten jeho ladný styl otázkou je jestli se chlapec na KTM neleknul. Dále svádím souboje v trojici R6, R6, RS765 a tříválec v prvním klání dostává na frak ale jede to hlavně v technické pasáži z výjezdů hezky.
No kroužíme dál a koho nepotkám Petyse, začíná souboj kde chvíli vedu a poté si měníme pořadí. Petys je čerstvý a já už tu lítám cca 45 minut. Nakonec petys ucukne a letí pryč. Nevadí stejně náskok FR2 jsou dvě kola a časy máme plus mínus 2s shodné takže neřešitelné, Kasičky jsou o tři kola před námi.
Za chvíli se mě rozsvítí rezerva proto v dalším kole signalizuji, že budu chtít střídat a v daším kole dostanu potvrzení.
Hruštička PIT IN a Ozzy vyjede na druhý stint. Já se dávám dohromady a obhlédnu škody u Romana – no podle čar na asfaltu jsem to tipoval na velmi těžký pád ale opak je pravdou. Bohužel až potom mě napadá, že to mohl Roman s řidítkem visícím na lanku zkusit nastartovat stejně jako to Romana napadlo ale traťáci nechtěli jelikož mu vytekl benál přepadem ... no nevadí příště. Odvezl ho mrtvolák společně ještě s jednou zastávkou. Roman je fyzicky ok, jeho závodní obleček dostal trochu větší díru na řiti.
Situace na dráze začíná být zajímavá jelikož je tu pravděpodobnost deště. Upravujeme strategii, že já ještě dám jeden stint co budu moci Ozzy připraví moto na mokro a Pankáč případně dojede zbytek na suchu podle situace. Střídáme a Ozzyho rovnou po dohodě přezujeme.
Mraky jsou blízko a nejsme sami kdo připravil motocykl na mokro. Závod z našeho pohledu je ztracen možná dáme šestky před námi a zařadíme se za FR2. Bohužel FR2 mělo též problémy na začátku závodu a tak místo předních příček okupujeme ty vzadu. I takové jsou závody.
Pankáč signalizuje cca 1h 23min do konce závodu střídání. No tak jdeme na to. Opět potkávám jednu R6 tu od Kasiček takže probíhají souboje tam a zpět plus je této bitvě opět jezdec na RS 765 takže o zábavu je postaráno. Mraky jsou temnější a spadne pár kapek ale toť vše ... jaká škoda protože tohle by byl zvrat. Nevadí letíme dál a RS nám lehce odskočí a já si ponechám náskok nad R6. Pravidelně mě obloží kdejaký litr jako například Nori, Chuďas, James, Jeleň atd ovšem na gentlemena. Pokud to jde na rovině odpočívám jelikož třetí stint, který bude opět na nádrž pokud to vydržím. Teď se projevuje fyzická kondice, kterou jsem připravoval už od loňska protože pokud bych se nepřipravil zdechnul bych po prvním stintu na nohy i ruce.
Cedule K40 a ty kráso čtyřicet minut za mnou hlavně to dovez do cíle a nerozflákej to nebo už sem nemusíš jezdit, potřebujem body. Další dvě tři kola a blik. Bdělé oko rezervy oznamuje končící palivo. Zvedám ruku a v dalším kole potvrzuji a zajíždím na pit line. Hruštička PIT IN Pankáč PIT OUT. Roumen drží bike a já se válím vedle motorky abych trochu ulevil nohám protože poslední dvě kola to na mě padlo a bolí mě nohy . Levá ruka ztuhlá asi od vibrací, prsty neposlouchají ale já ten Enduránc zbožňuju jak nás to vycucá ...
Pomalu balím, převlíknu se a po dojezdu do cíle oslavíme příjezd Pankáče  kdo vidí v 7h závodě cíl je pro sobě samotného vítěz.
Je čas naházet okruhové věci do auta, rozloučit se s týmem a kamarády. Odevzdat motocykl do péče servisu, taky si tu péči zaslouží. Přichází déšť ... ale kurva pozdě jinak by to bylo fajn 
Dáváme večeři s Roumenem Míšou a Pankáčem, rozlučka a frrr domů. Cestou mám dost času přemýšlet o smyslu endurance jestli ta dřina a příprava za to stojí ale FAKT KURVA STOJÍ!

Závěrem : událo se spoustu srandy, jak na Pannonii tak na Slovakiaringu  sezónní výsledek není ztracen, překvapíme a můžeme být třetí  ... coming soon Endurance final !

Některé zajímavosti eventu :
CENZOR ZASÁHL A SMAZAL JSEM NĚKTERÉ ČÁSTI ABY NEBYL ROZKOL TÝMU, CO BYCH PRO TÝM NEUDĚLAL
Chrápající medvěd z kamčatky v boxu č.18, ani nevím proč si někdo v boxu č.20 stěžuje, já to nebyl
Hyeny jsou super tvorové i když máme v týmu jednu trochu slepou hyenu
Hůů hůůů Sovy hloupé mě ten enduránc nechutí mě to nanutily ti preťekári ... já radšej pivo a rum!

Plusy obou eventů: Pannonia jako dráha. Organizace 7h WILDMOTORS, účastníci eventu, týmový duch, poměr výkon cena ...
Mínusy: neměl jsem sebou Eli a její mléčné vaky útěchy... no prostě mě ta moje žena na závodech chybí když jsem trudomyslný


Ještě bych se chtěl omluvit Veverkovi, za to jak jsem na něho bouchnul při jeho poznámce, že jsem trefil leda tak směr jízdy.

Event jsem završil s holkama v Plzni na večeři s pivem v ruce a kachničkou se zelím ... dieta musí být  večerní loučení před odletem do svazu požívám pozávodní radovánku jezdce hrdiny

Ti co to dočetli až sem, díky za pozornost, uvidíme se na Slovakiaringu na konci září  a slibuji od příště nový formát reportu kdy budu průběžně nahrávat audio záznam pro lepší interpretaci akce, protože co ? Protože jsem hlava děravá...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
RoumenS (153) napsal 18.08.2018 v 14:20

Dobre si to napsal, jako vzdycky Tak zase v zari

alobalista (85) napsal 18.08.2018 v 12:52

Super report ejsi, diky! Znova sem si to prozil. Kopyta vamos!

doucha (184) napsal 18.08.2018 v 10:02

Super

gorkin (4516) napsal 18.08.2018 v 08:23

Report opět pobavil
závod se jede ve skupině o pozici 88 a cenu ocasu mrtvé kuny

mike.46 (604) napsal 18.08.2018 v 07:22

7h je bomba a s váma v týmu nejvíc

Franky (155) napsal 18.08.2018 v 00:03

Psát - samozřejmě

Franky (155) napsal 18.08.2018 v 00:02

Ty už umíš psít jak Plzeňák

Veverčák (72) napsal 17.08.2018 v 23:13

Podoba textu

Veverčák (72) napsal 17.08.2018 v 23:08



Jsem zvědavý, jaká bude výsledná textu

To-Funnky (0) napsal 17.08.2018 v 22:53

Super report lasko

mike.46 (604) napsal 17.08.2018 v 22:39

No konečně...


Nejnovější záznamy v deníku
  • Jerez de la Frontera Circuit Angel Nieto & Circuito Ca

    JEREZ 2024 „ řeklo se bez bab“ aneb co se přihodilo ve Španělském království! Tak sezona 2023 skončila zářijovým eventem v Misanu kde to bylo epické a romantické včetně loket fotky od fotografa. No a co dál?! Jerez

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.01.2024
    Uskutečněno: 29.01.2024
    Komentářů: 14x
  • RIDE ON COLOURS!

    RIDE ON COLOURS! MISANO CIRCUIT MARCO SIMONCELLI #58 Misano! Uprostřed sezony na okruzích, kdy se tu poflakujeme po ČR tak Pankáč jako správný kumpán zasel myšlenku na zářijový víkend do Misána. No myšlenku a dvě pro

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.09.2023
    Uskutečněno: 27.09.2023
    Tachometr: 26666km
    Komentářů: 4x
  • KOPYTA RC BRNO 2023 final event B4L!

    Tak se pojedeme podívat do Brna, kde se uprostřed srpna koná finálový event B4L sezony v rámci Endurance sezony a i sprintů. Event se konal 16-17/8 2023 kde kluci s B4L pojaly jako Malou cenu Brna. Konkurence a zvlášť

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.08.2023
    Uskutečněno: 24.08.2023
    Komentářů: 5x


TOPlist