renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 31.1.2024
Zobrazeno 1 968x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 07.06.2018, Uskutečněno: 04.06.2018, Zhlédnuto: 18x, Firma: Wildmotors , Bod zájmu: Slovakiaring


Je to tu, po měsící a kousek od první akce se koná druhý event Czech Endurance Cupu tentokrát 4h závodem na Slovakiaringu.
Celý event začnu služební cestou do vlasti kdy jeden večer rozebírám s pane Ozzym kvalitu rumové domácí sbírky. Zrychlíme jak kráva, osobáky lítaj sklenku za sklenkou. Zajezdit do země třeba spratka Millera není vůbec žádný problém.
Příprava a mentální koučing proběhl velmi dobře ráno mám dvě kočky jednu na rameni alkoholovou a druhou mňoukací vedle postele divně se dívají na to tupé hovado co tam spí.
Po tomto dýchánku se musím věnovat svým ženám doma. Jako náhradní otec rodiny je beru na procházku městem piva a zakončenou neřízeným obžerstvím a pitím zlatého moku. Eli má splávek a vyžahne dvě piva v tempu, kterému nevěřím ani já ... to by stačilo jeden alkáč doma stačí.
Ještě doma zkontrolovat důchodce a můžeme jet další dny směr Slovakiaring.
Přeskočme rovnou k věci a to okruhovému kroužení a co s tím souvisí.
Den před odjezdem proběhne směna vozidel i vozíků jelikož kluci z Brabaxu chtěli zapůjčit solidní přepravník na motocykly tak není problém aspoň bude mít moje šestka super odvoz.
Balím směr Slovensko, pneu suché mokré, oleje , kosmetika, hodiny atd. Celá akce dostane trhlinu na začátku jelikož já i Eli máme lehkou virózu, tedy ne tu prezidentskou a tak nakonec jedu sám což mě mrzí protože výsledek se dostaví na místě protože jsem trochu jak bez ruky.
Bohužel navíc volá Roumen, že z rodinných důvodů musí zrušit účast na akci takže o jednoho týmového kolegu méně. Jediné jak mohu v této situaci pomoci Roumenovi je prodat ježdění což se podaří za cca 50minut.
Hotovo aspoň něco, do boxu v mezičase draftujeme Kubu z týmu B&B.
Zabaleno komplet a před koncem MGP v Mugellu se vydávám pln radosti z výhry JL99 na Slovakiaring. Cesta v nedělním odpoledni po trase Hradec Králové Brno, Blava a Slovakiaring uběhne docela ok. Cestou na spotřebu se mohu kochat.
Před 19h jsem na místě a přímo před boxem č.14 potkávám #973 Veverčáka a ubytujeme se v boxu. Jdeme na pivo, sedíme před boxem a je nám úplně krásně. Pivo, modrá obloha dovolená!
Za chvíli už přijede i moje R6 takže se věnuji přípravě stroje a zběžné kontrole. Nový převod na tento okruh bude pro mě letošní novinka takže se psychologicky připravuji na kroužení za pomoci piva, přikusujíc řízek od Kitty, kterým mě obdaroval Veverčák – dííík chutil huuuu huuuu

Registrace hotova, číslo máme , transpondér taky, pokec s Bóžou na téma účes aneb od jeho drdů k pažitu alá Bruce Willise 
Vedle přes box se zabydlel Nori a prohodíme pár slov o jeho E400 4matic kupé  má styl pan stomatolog se musí uznat.
Čas pokročil a přijel Pankáč a zanedlouho Ozzy. Cajk Kopyta RC jsou slovy komentátora v plném počtu pro danou herní situaci. Já jako CEO již mám předvyplněnou přihlášku pro tým do Endurace závodu ale naše největší naděje a rychlík Vosty bohužel nedorazí... no nevadí třeba jindy. V mezičase když přijel Pankáč si dáme jednu rundu myslivce na podporu Roumena a Míši !
Dorazí i Kuba s Rossinkou, která je ve funci nehrající kapitánky týmu B&B. Pokračuje volná zábava a hecování žlutých fans ohledně téma výhry zlosyna na Ducati v Mugellu :D
Box je komplet takže vesele popíjíme a ladíme formu na event. Probíhají historky pana Ozzyho ze Sachsenringu jako například vyloučení jeho R6 za hlučnost.
Čas startu do tréninků prvního dne se přiblížil i přes okolní tmu takže já se jako ostatní odeberu směr říše snů a usínám jak je mým zvykem vedle R6 na loži.
Ráno ... ty vole už zas tak brzo ... se otáčím a spím dál. Dobrá duše zapla nahříváky. Díky Veverko ( myslím, že jsi to byl ty).
Vstanu a přemýšlím proč se mě nechce, pivo myslivec je pádný důvod ale překonám se a jdu vykonat ranní hyenu do zrekonstruovaného kontejneru.
Snídaně i opalovačka a jde se na věc. První dopoledne skupiny 1-4 a v poledne regrouping. Skupiny jsou zajímavé jelikož jsou tam výkonové disproporce
Teplota traťe letí nahoru a před polednem má přes 40 stupňů... tvl SC1 vepředu teče a vzadu končící K2 by mohla dělat rozhovor na téma “our choice with rear hard tyre was wrong I am very unhappy with this...“
Přes poledne měním přední pryž na K2 a hned je to o dost lepší, dojetou zadní K2 doničím a na odpolední tréninky měním obuv jezdce. Moje disco SIDI Vortice stříbrno bílé vyvolají na sluníčku stejnou reakni – John Travolta Horečka sobotní noci ... jako u Rossinky tak u Noriho nezávisle na sobě ... hodím pár tanečních kreací a álá rytmus disco 80 a pohyby Ivo Pešáka po deseti pivech. Stroje nám fungují ale Kuba laboruje s podvozkem a klepáním motorky.
V poledne v rámci regroupingu byl Ozzy a Veverka vyloučen do Áčka ... a hrají si hru chyť si Ozzáka nebo Veverku ... no prostě takový závod v tréninku
Poslední tréninky kdy trpím v obuvi jak zvíře co netrefilo k díře Kubu potáhnu na osobák – aspoň někdo ho dá i přes vibrace motocyklu , ten kluk to v sobě má!! Já jsem v uctivé vzdálenosti od osobáku. Ale parádně si zajezdím a v klidu se připravím na endurance kde jsem se jako CEO nominoval na kvalifikanta i startéra v jedné osobě! Musím říci udělali jste dobře týme s touto nominací!
Dráha odpoledne měla přes 50°C a na druhý den to nebude jiné tvl ... to bude záhul.
Dojedeme poslední trénink a jdu přezouvat na novou RR K2, takže dopolední kvalda bude v suchu a pak se s ohledem na teplotu rozmyslím s koupí gumy do tepla, přeci dva stinty ve vedru to chce mít jistotu dobré gumičky!
Mezitím Kuba už společně s dalším rádcem Parmičem objevil závadu na GSXR – chybějící nebo prasklý váleček článku řetězu. No co teď ... buďto sehnat řetězovku na GSXR K1 (omluva možná to je K2) nebo prodat jízdy. Ohledně prodeje už si Kubu očuchal Ozzy a usadil se do vzdálenosti nezaujatého pozorovatele s pivem a woodoo panenkou s přívěskem GSXR vydává skřeky hyeny oznamující kořist v dohledu.
Aby se vše podařilo tak se tým Kopyta RC a Rossinka vydá pro benzín směr Dunajská Streda. Ačkoliv je pondělí tak litr N95 je za 1,45€ ... ale pořád se to proti dromu vyplatí. Na benzině jsme jak hyeny doslaova jelikož obsadíme 4 z pěti stojanů z benzínem. Následuje po zaplacení opět pozdrav od místního fanclubu Dovizioza obligátní Dovi Dovi ... vůbec největší fanclub na Slovensku samé Dovi Dovi ... ještě přidat 04 
Jedeme zpět a než Rossina podojí kartu v bankomatu tak přemluvím auto pomocí hlasových příkazů aby volalo Ozzymu samo:D trocha reklamy neškodí a podařilo se, bohudík nemám ho uloženého jako Blbeček z děcáku to by to auto nedalo :D
Jdu dát sprchu a jen co se vrátím tak se na GSXR šroubuje – bohudík japonský inženýr ve vývoji dalších generací GSXR se více věnoval práci na řetězovém převodu než sledování hentai porna a světe div se řetězovka je kompatibilní z novějších modelů a zlatý hřeb nakonec kluci z BRABAXU to mají “skladem v boxu č.8“. No Kuba jde šroubovat. Já mám hotovo a tak můžu radit stylem vem si velkou páku stejně jako další osazenstvo. No Kuba jako Bivoj posadí Rossinu na sedlo jako závaží a jde povolit ten pastorek ... fyzikální výsledek se dostaví podle pana Newtona ve smyslu každá akce vyvolává reakci stejné síly, směru ale opačné orientace a GSXR je svrženo ze zadního stojanu i s Rossinou a visí na jedné rolně. Veverka zajistí GSXR proti pádu jako profík a já silou neandrtálce nahodím zpět na stojan. Cvičení ukončeno jdu si pro pivo, jelikož pan Ozzák jako hyena nás hostí masem z grilu. Ještě si teda vyříkáme přeprodávání jízd kolegů alá Roumen ale prostě FB tentokrát zvítězilo nad ICQ ... ano ICQ je takový whatssapp, messenger , viber z roku číslo mám doma internet po desáte večer za 11kč na hodinu a modem 52kbps ... asi stárnu že to znám ale fungovalo to stejně jako tyhle aplikace na posílání prasečinek ale trochu pomaleji:D¨
Tým B&B je komplet jelikož je draftovám Modrák z OVY!!! Takže čistý hektolitrový tým. GSXR má hotovou řetězovku a prostě to pojede 
Následuje večeře a úklid boxu po servisním zásahu na GSXR. Rossina tak usilovně na pokyn Kuby čistí momentový klíč utěrkou, že to vypadá jak když tře ebonitový ocas o liščí tyč a Kuba ji ještě pohlásí ať si to stříkne čističem řetězu ... dílo dokonáno a následuje hláška : tak hlavně si večer nespleťte lubrikační gel s čističem řetězu ... výbuch smíchu
Věcí se děje ten večer až moc. Sedíme klábosíme a jsem rád, že se k nám přidali další uživatelé fóra motorkari.cz 
Ladíme strategii na závod endurace. Teda já jsem ji poladil a ostatní jsou stroje na výkon.
Střídavě se u nás mění sestava hostů a různá témata nad drinkem večer s názvem rumové picolo  velmi dobrý nápoj. Pak přijde první tragédie večera . Došlo pivo ... wtf ! Ještě, že máme ten RUM!¨
Tady se projevila organizace Wildmotors a za nedlouho je rozhlasem na celý paddock oznámeno, že pivo už opět je. Připomíná mě situaci v tréninku red flag ...pit in...track open...green flag.
Pokračuje naše debata a přijdou na řadu rozhovory a imitace kuřbuřta Cazzo a cassa ... neumím italsky ale kdo se kouká na MGP ví o co se jedná.
Ihled potom střídá historka s mistráku, agentur a trénink ve Španělsku další historu třeba s otočeným varletem a nemocnicí Střešovice, nebo jízdu ze Slovače s kličkou na padrť domů s dvouma brufenama :D
Rozloučím se a po očistě chrupu jdu spát ovšem přijde dotaz co to je za brouka ... chroust to je! Plácnutí s Pankáčem na správnou odpověď a hecování Kuby jesli když mám kombi vel. 54 se vejdu do jeho nové 54 z íbeje za 3500kč ... prej nevejdu. No a posílen picolem z rumu bez coly se jde na to.
Narval jsem se do té kombinézy až jsem málem jel taky směr špitál se zaraženým varletem ale pak další hecnutí zkus si v tom nasednout ... ty kráso to bylo jak alcatraz v podobě klece od ježka z velkýho vonta pro trpaslíka ale dal jsem to. Což o to tam to šlo ale co zpátky, tak po chvíli zdárně svléknu kombinézu a hodnotím no za tři a půl je to velikost 46 akorát :D
Tím jsem zakončil první den a odebral jsem se spát. Teda spát než usnu nedobrovolně jsem posluchač filozofického rozhovoru Noriho s nevím kým na téma – nemoci jsou z 99% pouze psychika atd. Nori jako oponent to měl těžké ale věcnou diskuzí se to rychle přesunulo jinam. Vím poslouchat se nemá ale v boxech kde je jen drátěná stěna to nejde jinak. Kóma...
Ráno budík, první akce zapnutí nahříváků všem co mají připraveno, tímto vyplísním Kubu co má prodlužku nevím kde.. Ranní procesy, snídaně a vedro ! Ještě před výjezdem má dráha už 33°C a je devět ráno. Obava o moji K2 vzadu je jasná a řeším obutí. Kluci z Brabau jsou bezradní protože jsou vyprodaní a zbyla tam bohudík D213 v 180 na 60 ... těžké srdce ale po první kvaldě je jasné a jde na závod přezouvat. Úkol kvalifikanta jasný a jsme kvalifikovaný protože nejsme YART ani GMT94 co řeší pozici 1-2-3-4-5 ve FIM EWC a my na to jdeme vědecky hezky od konce.

Druhá kvalifikace se vyřešila sama jelikož tři kola na rezervu při mém tempu je ok a ve čtvrtém zajedu a jdu přezouvat. Akorát jelikož jsem se vyhnul frontě.
Nazuto nafoukáno, předpověď počasí v 13h 0,1mm vody ... to lže jako vždy na Slovakiaringu protože v dálce od okruhu je jedn mráček alá znělka Simpsonovi série 26. Kontrola stroje, olej, brzdy, řetěz, čištění kapot, přilby, palivo přes víko.
Cíl mám jasný jedu hodinový stint na to co dá nádrž ale to se šeredně pletu protože nevím co přijde.
Stroj nakrmen, čas krmení jezdce. Teda fidorka, pití a toť vše. Jsme ready připraven, hlášky běží boxem a motivuji se na závod. Motivován jsem velmi ale soustředím se na výkon. Dunlopa ready, bike celkově také. Podle situace po startu je připraven záložní jezdec a potom stinty nechám jak kdo bude chtít.
Jsem ustrojen a 12:40 se ozve typická siréna slovače a je dráha otevřena. Jde se na to, pro nás matéry je fajn se vozit na dráze mistrovství světa a to endurance v tomto případě. I tady jedou moji oblíbenci z již zmíněného GMT94 , YART ale také MACO, Mercury, Bollinger nebo “tým božolé“.
Teda vyplísnil jsme nás na P31 z 45ti týmů na roštu. Hlavní je vidět cíl a možná i body.
Dojedu na start a dám motocykl Ozzákovi jako držákoj  beru si vodu co jsem si objednal u týmu napiju se přes helmu a zbytek leju pod kombi protože dráha měla před výjezdem 54°C. Super heat program – z vrchu oskar a zespodu asfalt.
Rošt seřazen, startér s vlajkou připraven a nervozita stoupá ... ty vole mávej s tím praporem protože jsme tu jak kuřata v přívěsu na grilu před kauflandem.
Je to tady prapor letí hore a já vyběhnu, naskočím start gas a jedem. Jop cca 70% porcedury bylo ok a teď první kolo.
První vingl trochu chaos ale letí se dál něco získám něco ztratím. Jetí se dál, třetí horizont a moje zatáčka. Na dostřel rychlá skupina a pak vidím Richarda Bazalu a jeho červenou R6 v sestavě baletky na cvičení se stuhou. Doufám, že bude ok a jedu dál. Díky tomuto došlo k roztržení pole a já jedu za jedním CBR 1000RR s oranžovou podsedlovkou. Před ním kousek jede šestkové cebro z konkurenčního SSP týmu KASYJA. Dotahuju se na cebro pomalu ale jistě. V druhém kole blíž a blíž. Dostanu se do tempa načtu si ho a pomalu si ho připravím, technická pasáž jsem mu na kole, nálet třetí horizont výkon litru nedám a tak, že by moje zatáčka na brzdy ?? Ne kašlu na to třetí kolo, jedu hodinu nemá to smysl na cílovce jistota ostatní vepředou jsou fuč. Omyl !!! na brzdy za třetím horizontem jdu v klidu mrdalsky a pak to přijde cebro začne sklápět a mezitím mě zleva přeletí R6 žluto řerné barvy a trefí kolo cebra ... R6 letecký den ... pilot válendo grande ... uufffff asi trenky budou chtít střídat.
Cebro to ustálo asi zázrakem, já jedu dál a na dostřel je KASYJA... and real race has begun ...
Za chvíli jsem mu na zádech a následuje neuvěřitelný malý megarace. Měníme si pořadí několikrát za kolo plus do toho pomalejší jezdci, žluté vlajky jelikož se dost padá atd. Jedem takhle skoro celý stint. Prostě to nekončí to. Rozhodující okamžik přijde s jedním kolařem za prvím horizontem kdy to #LESA PÁN jak má tenhle rider na kombi napsáno stihne předjet a já nikoliv. Já bych maximálně šel do kačera takže je mezi námi mezera cca 4s.
Nevzdám to, ovšem podle mého tmavého plexi ten mráček se stínem co přišel na část dráhy ochladil vzduch a občas spadne něco jako když chcčije vlaštovka tak traťáci vyvěsí bílou vlajku s červeným křížem. Podle MGP tady se ukáže ... tricky conditions a tahám dál. 75% dráhy je duché ale traťáci na posledním sektoru mění vlajku na pižamo ale vlajku chčije tam v dalším kole jako prase už nemají.
Nevadí musím vydržet, teď je na řadě naše režie, zkušenosti, hrubost, tři biky, další sady kol. Situace se mění dost dynamicky, část okruhu suchá část pod vodou, není mezistupeň. Množí s žluté vlajky protože přemíra snahy byla velká. Největší pád je v cílové zatáčce leží bike na kraji a jezdec jde pěšmo směr box. Vjedu na cílovku všude řluté bude Safety Car ... cedule SC a blik žlutá kontrolka paliva... do <I> !! No loterie začala, vím kolik to najede 4-5 kol. Ale chčije fakt dost a než dojedeme SC tak to trvá. Signalizace do boxu na pneu plus nádrž , že jsem na suchu. Nadávám si za pomalost protože mít mokrý bike dvě kola zpět tak atakujem možná bednu. To ještě nevím, že jsem skoro měl pravdu.
Chčije a chčije. Chvíli to bodá přes kombinézu a motorka se hezky chladí to pneu také takže kluziště. Z pitline vyjede James a při prohlídce je mě jasné oni to stihli má mokré obutí! Modlím se aby vše bylo ready ale kurva mají radar v mobilu atd budou ready. Třetí kolo za SC a siglalizuju na zeď ještě 2 kola a jsem tam i když ztratíme, švu a ukazuju Rossině co a jak ( pochopila famozně). No karamboly odlizeny a SC jede pomalu a za 3 horizontem zhasne. Jde se na věc a rovnou zajedu směr box na pitline ještě přejdedu pár lidí protože je tam povoleno 60 km v hod  pit stop hotov a co teď ?!
Porada týmu jasná, sleduj Pankáče jak jede na vodě. Překvapení první vole předal jsi na P 9 celkem ... co hulíš ? Po rozboru časů jsem jel stabilně kousek za osobákem a jsem prostě vemeno, že jsem ho nedal teď při tvorbě reportu tluču do klávesnice kvůli své neschopnosti.
Občerstvuji se a ještě prohodím pár slov se soupeřem #Lesa Pánem, který si tohle závodění užil jako já!! Prostě tohle jine nezažiješ než v Endurance.
Celkově v SSP jsme v top5, ale Pankáč letí jako démon. Následován týmem Supersporťáků kde jede Luky Svoboda oba týmy stoupají nahoru. Celkově jsme najednou na P1 a celkově P3 ... hůůůůů asi někdo fetuje. Ale dráha začíná velmi rychle schnout. Sjede James a běžím na výzvědy. Je jasno stáhni Pankáče, jenže mezitím proletí do dalšího kola. No tak dvě kola na rcyhle měnící se dráze. Ty vole drama je tu ale na pokračování.
Cedule potvrzení a střídání. Velká chyba ... Pankáčovy pryže ( ex moje) jsou na sračku, protože pět kol na skoro suché trati na vodovodní pneu prostě nejsou.
Pankáč sjede , nahodím Ozzymu transpondér a vypustím ho na dráhu. Jsme celkově na P3 ... neuvěřitelné co se podařilo. Sice je jasné, že proti litrům nám to dlouho nevydrží ale v SSP bude boj o bednu.
Přijde Lukáš Svoboda, který dobře topil na vodě ale zrada řětězu tým Supersporťáků odsunula dozadu. Jedeme proti týmu Factory Racing, RMF a Factory Racing 2. Bude to boj až na pásku.
Ozzy jede stabilně ale pořadím se propadneme na celkové šesté místo protože litry, šestkaři za námi na dostřel v podobě Facroty Racingu. Naděje na bednu zázračně roste.
Chvíli to vypadá na další SC ale nakonec je odvolán a opět zelené vlajky rozpoutají souboje na dráze. Ladíme strategii na konec jak to rozdělíme, já si vezmu cca 40 min a pak mě tým stáhne aby sprintem do cíle dojel Pankáč.
Přezouváme jeho R6 na sucho a já se připravuji na svůj stint. Ozzy dává signál střídání a potvrzení přijde v dalším kole. Ozzy PIT IN, ACE PIT OUT. Tempo chytnu akorát ale trochu cítím, že to není ono. Dunlopa funguje trochu jinak a tak topím podle citu tak abych jel směr cíl. Pořád je s kým se předhánět taky mě na gentlemena obloží Chuďas na R1 s předním kolem ve vzduchu na horizontu a následně Nori na BMW ale přimotá se tam kolař tak Nori z levé strany já jeho z pravé  Přijde další krizovka v mé zatáčce alá MM93 kdy mě to klouzne a nemít tam asi koleno omylem tak ležím...ufff to bylo o fous. Nevadí jedem dále, oskar praží na dráhu a je to trochu jako sauna a dotahuji se na modré litrové cébro a přijde takové bližší setkání třetího druhu. Po vracáku za druhým horizontem v první pravé kdy jsem těsně za ním cebro nevim jestli skape na benzín nebo závada QS při přeřazení ale ztráta rychlosti a bylo to o chlup z krátkosrstého jezevčíka... kroutím hlavou, že tohle jsme ustáli zázrakem a jedu dál. Cílovka a cedule střídání, vidím a další kolo potvrdím a pak mě předjede Petys ...tz vole to nééé ztráta pozice šestkaři Factory Racing 2 ... takže se hecnu a jedu co to dá abych snížil ztrátu ale Petys dává signál, že střídá a zajíždí do boxu. Letím za nejen Petysem protože do boxu jedou asi 4 biky. Souboj na PIT LINE , dokonce se tam předjedeme. ACE PIT IN, Pankáč PIT OUT. Drama pokračuje jsme ještě o fous první ale Factory racing nás sjíždí raketovým způsobem. Factory racing 2 s Petysem jsou daleko za námi tak jsem se nervoval zbytečně ale to je závodění.
Ozzy má připraven bike pro jistotu a odpočítáváme čas a sledujeme live time. Celkově jsme na P5 a to po startu z P31 působí jako zázrak
Pomalu balím okruhové harampádí a opečuji R6 protože fakt funguje ale já ne. Bude to těsné a jako CEO lituji pozdního stažení Pankáče z dráhy na mokrých protože to mohlo být fakt P1. No chvíli do konce a jsme na P2 jelikož Factory Racing v sedle s Frankym nás pojelo celkově P7. Trochu mě mrzí to střídání ale prostě z P31 na P7 je brutální progres a to jsem nezažil.
Je hotovo! Prapor se vzorem šachovnice vlaje a slavíme druhý flek o 25s jsme druhý po 4h závodě.
Veverka si dobře zajezdil a celkově i tým B&B je celkově v TOP 10 SBK což je úspěch, teda pokud se nepletu při psaní poznámek.

Zazvonil konec a je konec závodu a jdeme na vyhlášení – ty kráso bude stříkačka po soupeřích, hlavně některé musím trefit pořádně do xichtu aby je to štípalo :D
Jde se na pódium gratulace soupeřům za super race, upřímně lituju na čtvrtém fleku tým RMF kdy Richar Bazala spadl celkem 2x a potřetí mu před koncem došel benzín. Richard je fakt smutný a je to vidět ovšem jako správný šestkař s ještě pořádnějším střikem rozpoutá stříkanou trochu předčasným střikem ale o to je větší počet obětí střiku :D Vlastně já to jezdím jen kvůli běhu k motorce při startu typu Le Mans a blbnutí na pódiu.

Zatleskáme litrařům a jdeme vyklidit box a rozjet se po rozloučení směr domov.
Celkově tento event hodnotím v rámci boxu č.14 za vydařený. Super akce – počasí, okruh, sociální zázemí se zlepšilo - sprchy jsou nové a wc také hold FIM EWC též zapracovalo. Úroveň účastníků je velmi dobrá, není to žádnej mrdal cup.
Atmosféra v boxu byla výborná, prostě okruhová rodina Kopyta RC a tým B&B je už prostě sehraný organismus.

Sám závěrem musím slíbit, že příští report bude daleko lepší jelikož budu psát průběžně abych následně nelovil v paměti všechny humorné okamžiky a vylepším také gramatiku s pravopisem

Pokud to někdo dočetl až sem tak a chce to zkusit tak pojeď s námi na Silesiaring v červenci nebo v srpnu na 7h závod na Slovakiaringu ! víc na webu Wildmotors tam ti nabídnou poměr ceny vs čas na dráze , který nemá konkurenci!

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
doucha (183) napsal 10.06.2018 v 15:31

Pěkné

RoumenS (153) napsal 08.06.2018 v 21:19

Velká paráda a díky za připitek příště už snad s vámi.

alobalista (85) napsal 08.06.2018 v 00:33

Parada!

Tady mas start zavodu.

mike.46 (604) napsal 07.06.2018 v 21:47

Super jako obvykle

Ozzy_ (1136) napsal 07.06.2018 v 19:33

Racing pyco

Franky (155) napsal 07.06.2018 v 17:23

Pěknééé divočáku!

To-Funnky (0) napsal 07.06.2018 v 15:28

Super report lasko


Nejnovější záznamy v deníku
  • Jerez de la Frontera Circuit Angel Nieto & Circuito Ca

    JEREZ 2024 „ řeklo se bez bab“ aneb co se přihodilo ve Španělském království! Tak sezona 2023 skončila zářijovým eventem v Misanu kde to bylo epické a romantické včetně loket fotky od fotografa. No a co dál?! Jerez

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.01.2024
    Uskutečněno: 29.01.2024
    Komentářů: 14x
  • RIDE ON COLOURS!

    RIDE ON COLOURS! MISANO CIRCUIT MARCO SIMONCELLI #58 Misano! Uprostřed sezony na okruzích, kdy se tu poflakujeme po ČR tak Pankáč jako správný kumpán zasel myšlenku na zářijový víkend do Misána. No myšlenku a dvě pro

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.09.2023
    Uskutečněno: 27.09.2023
    Tachometr: 26666km
    Komentářů: 4x
  • KOPYTA RC BRNO 2023 final event B4L!

    Tak se pojedeme podívat do Brna, kde se uprostřed srpna koná finálový event B4L sezony v rámci Endurance sezony a i sprintů. Event se konal 16-17/8 2023 kde kluci s B4L pojaly jako Malou cenu Brna. Konkurence a zvlášť

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.08.2023
    Uskutečněno: 24.08.2023
    Komentářů: 5x


TOPlist