Tak jsem se dnes taky jednou vykašlal na práci na reko baráku a věnoval se motorce. Kromě prkotin v podobě pravidelného servisu jako je výměna náplní, výměna svíček, synchro klapek atd. jsem se rozhodl když už byla dole nádrž přidat na motorku diagnostický vypínač. Jen magor by ho objednal ze Suzuki za raketovou cenu, když se dá pořídit konektor z Japonska za pět dolarů a vypínač z Číny za dolar, které už mi nějakou dobu ležely doma. Nebudu dlouho popisovat kam se co zapojuje, toho je na webu spousty (pokud by to někdo nemohl najít tak klidně PM), jen přidám moje umístění vypínače které jsem ještě nikde nepotkal a naprosto splňuje mé následující požadavky.
- Přístupný bez druhého klíčku. Diagnostický konektor pod zamčeným sedlem mi přišel jako dobrý vtip od pánů ze Suzuki
- Alespoň částečně chráněný před nepřízní počasí
- Nenápadný
- Nenáročný na výrobu držáku vypínače
Výsledek můžete posoudit na fotkách (omlouvám se za kvalitu fotek z telefonu navíc za špatného světla)
E: Přidány nějaké lepší fotky
Vlastník | V_i_c_i | |
---|---|---|
Vloženo | 30.12.2011 | |
Aktualizováno | 15.5.2021 | |
Zobrazeno | 8 453x |