renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 1400 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník V_i_c_i
Vloženo 30.12.2011
Aktualizováno 15.5.2021
Zobrazeno 8 419x
HODNOCENÍ PROFILU OD 33 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Proměna GSX1400 část IX - vačky Yoshimura ST-1

Vloženo: 27.06.2018, Uskutečněno: 27.06.2018, Stav tachometru: 56000 km, Zhlédnuto: 19x


Záznam do deníku je sice nový, nicméně vačky už pěknou dobu v motorce jezdí. Po tom co motorka prošla kompletní vzhledovou proměnou a dostala přípravu v podobě full výfukového systému pana Akrapoviče a možnosti upravovat směs pomocí Power Commanderu s Autotune jednotkou je to další krok k nějakým bonusovým koníkům a newton metrům.
Na tuhle motorku jsou v podstatě jen čtyři možnosti jak vačky řešit.
Yoshimura, Webcam, přebroušení originálních což jsem hned zavrhl a už si nevzpomenu kdo to dělá nebo komplet zakázková výroba například u již zmíněné firmy Webcam. Mě osobně se nejvíce parametry zamlouvali vaček Yoshimura. Ty se nehoní za brutálním nárůstem výkonu, ale na oplátku toho je nárůst výkonu tam kde ho přesně tahle motorka chce. Tedy ve středním pásmu otáček a jako příjemný bonus bez ztráty spodku.
Jenže cena těchto vaček není zrovna dvakrát příjemná. Naštěstí jsem v Rusku natrefil na "magora" Borise co je prodával lehce jeté, protože pro jeho projekt GSX 1700 byly nevyhovující a nechal si udělat zakázkové od již zmíněné firmy Webcam.
Takže za cca tři týdny od dohody s Borisem byly vačky doma bez povšimnutí celníků. Po dřívější zkušenosti jsem tedy obětoval krásnou originální škatulku a návod aby to na rentgenu nepřitahovalo pozornost celníků
Samotná montáž proběhla bez větších potíží. Jedinou komplikací byla čekací doba na nové podložky nestandardních rozměrů na vymezení vůlí ventilů a nutnost výroby klíče na podržení vaček kvůli povolení a utažení šroubů při přehazování rozvodových kol.
Horší to bylo s předpisovým zajížděním. Větší nudu jsem na motorce ještě nezažil a následným laděním. Brzdu v DK Racingu jsem si rychle rozmyslel po debatě s nimi a nikdo jiný na koho jsem měl dobré reference čas neměl.
Nakonec to tedy dopadlo tak, že jsem si ji musel odladit sám. Rozhodně to zabralo víc času a laborování než jsem čekal.
Nicméně k dnešnímu dni to proti sérii jede jako bestie na steroidech, hodnoty AFR jsou v bezpečném rozmezí pro motor a spotřeba rozumná.
Takže už chybí jen dojet na brzdu abych dostal přesnější představu o nějakých současných parametrech. Nicméně podle měřeních jiných GSX s tímto hardwarem se dá očekávat něco kolem 135 PS a 135 Nm.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Tlumic rizeni

    Tlumic rizeni sice neni u teto motorky diky jeji geometrii nepostradatelna vec, ale pri rychlostech vysoko nad povolene limity prijemna zalezitost. Motorku to dost zklidni. :-DD Takze klasicka okruha zalezitost pro okru

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 15.05.2021
    Uskutečněno: 15.05.2021
    Tachometr: 59600km
  • Engine breather aneb předělání oddechu motoru

    Už delší dobu mě ta originální krabice od bot na převodovce co se stará o oddech motorového prostoru pila krev. Hlavně když jsem se měl dostat k napínáku rozvodů. Ale nikdy nebylo volných pár tisícovek, které za tuhle

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 29.06.2020
    Uskutečněno: 29.06.2020
    Komentářů: 1x
  • Výměna a přesun klaksonů

    Kvůli budoucí upravě bylo potřeba přesunout minimálně jeden ze dvou klaksonů. Variant bylo několik. Prostě jen jeden sundat, jeden někam přesunout nebo přesunout oba. GSXo má za krkem řízení celkem pěkný prostor, kam jse

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 15.07.2018
    Uskutečněno: 15.07.2018


TOPlist