Byť možná i pro sporadické používání přívěsu PAv mi vadila nutnost manipulace s tažným zařízením (resp. jeho motáž/demontáž). Pokud jsem chtěl zachovat optimální výši křížového kloubu, po odpojení vozíku bylo nutno buď tažné fixovat v nižšší poloze, nebo je zcela odstranit, protože rameno s úchytem pro kloub procházelo vizuálně středem RZ, což je pro jízdu bez vozíku nepřípustné. Řešení problému jsem shledal v posunutí RZ směrem nahoru, tomu však bránila svým tvarem i rozměrem orig. zadní lampa. Najít takovou, která by po této stránce zamýšlené úpravě bez nevratného zásahu vyhověla, navíc zajišťovala i osvit RZ a měla platnou homologaci, byl vpravdě tvrdý oříšek. Opět se mi osvědčila platnost rčení o trpělivosti a růžích - jednu defakto ideální (tvarem i rozměrem vypadá, že tam patří!) jsem po usilovném pátrání po čase objevil, objednal a vzápětí poštou obdržel. Samotná výměna pak už velký problém nebyl. Výsledek: nová lampa umožnila posunout RZ výš právě natolik, aby rameno s úchytem pro kloub přívěsu mohlo zůstat na svém místě; prochází zcela pod dolním okrajem RZ. Navíc se pod ním ještě našlo trochu místa pro homologovanou odrazku!
-
Původní lampa
-
Rameno s kloubem prochází opticky středem RZ
-
Nově pořízená zadní lampa
-
-
Výsledek
-
Současný stav tachometru
Kdo si hraje nezlobí ! Bobe máš to pěkně vymyšleno .. jen mi chybí nějaké foto z boku kde by bylo to usazení nového světla lépe vidět .