Mirek měl technickou platnou do konce září 2017. Jelikož jsem na technickou jela úplně poprvé, tak jsem byla i trochu nervózní. Nakonec z celé návštěvy STK byla solidní komedie.
Ráno jsem Mirka umyla a připravila (to umytí ještě hrálo důležitou roli). Než jsem odjela z domu, ještě jsem všechno zkontrolovala, jestli svítí, brzdí, troubí, jestli nemám prošlou lékárničku. Vše bylo v pořádku a tak jsem vyjela směr STK.
Když jsem dorazila na STK, vše vypadalo, že půjde hladce - papíry, zaplatit, stoupnout před garáž, žádná fronta - paráda.
A tak si tam stoupnu, sundám rukavice a helmu a čekám. Najednou jsem si všimla, že mám přehozeno na rezervu, i kdyz jsem brala benzin a měla plnou. V tu chvíli, jak tam Mirek stál, mě nenapadlo nic lepšího než to rovnou přehodit přes PRI na ON. Najednou se otevřela vrata a ať jedu. Sednu na Mirka, otočím klíčkem, stisknu start a nechytl...podruhé také nechytl. Říkám si "sakra, co se děje?!" Na popáté chytl. (jestli ono to nebylo tím přehozením z rezervy na nádrž... - nikdy předtím se mi to nestalo a po tom také zatím ne). Můj vjezd do garáže STK taky nebyl ladný, když konečně Mirek chytl, tak jsem byla už trochu vynervovaný jantar a zapomněla vyhozený stojánek. Nakonec jsem se dostala tam, kam jsem měla. Rovnou si mě kontrolor vyzkoušel se světly a pak chtěl zatroubit. Tady zase hrálo svou roli ranní mytí, bo voda sice vytekla odtud odkud měla, ale natekla mi do klaksonu a Mirek nechtěl troubit, ale nakonec zatroubil sice na několikátý pokus, ale dal to.
Tak bylo vše v poho až do té doby než došlo na štítek s VINkódem. Kontrolor nemohl ten štítek najít. Chodil kolem tak 5 minut a pak se mě zeptal, jestli můžu sundat sedačku, bo by mohl být pod ní. Takže jsem vzala nářadí, které si sebou vozím. (!!!) a začala Mirka rozebírat - jeden plast, druhý plast, odšroubovat sedačku.
Moje neobvyklé počínání, vzbudilo pozornost všech ostatních zaměstnanců STK. Když byla sedačka dole, najednou se všichni zaměstnaci přesunuli od své práce ke mě a KLEčku bez sedačky a s baterkami v ruce, hledali ten zpropadený štítek.
Jak známo štítek s VINkódem mívají motocykly od r. 2002, Mirek je rok 96, nemá ho z výroby. A jelikož se na STK povinně fotí až od poloviny r. 2016, tak když dělal v r. 2015 technickou, tak fotky mého stroje v databázi prostě nebyly. VINkód mám vyražený na rámu, ale to, jak jsem byla poučená, nestačí, musí být štítek.
Takže to už celé STK (pět chlapů) chodilo kolem Mirka a hledalo štítek, docela vtipnej pohled. Nu a nakonec štítek nenašli. A tak jsem si zase Mirka smontovala. Je sice pravda, že jsem dostala pochvalu, ze mi to jde, a ze bych z fleku mohla opravovat motorky, ale napsali mi technickou jen na 30 dní, že si mám štítek sehnat. Bo bez štítku si nezajezdím.
Teď už štítek mám a opakovačku si dám příští týden. Snad už to dáme
Po té jsem si ještě vyrazila na pár projížděk, ze kterých přikládám pár fotek. A také fotku s kočkou, kterou jsem pořídila, když jsem byla na návštěvě u bratra
Vlastník | CernyLetec | |
---|---|---|
Vloženo | 6.5.2016 | |
Aktualizováno | 23.9.2017 | |
Zobrazeno | 3 897x |
Jardas444: Děkuji za kompliment. Myslím ale, že většina chlapů by to dala líp jak já
owenovic: Nakonec jsem to operativně řešila nálepkou (mělo by to projít - to dám vědět v pondělí ) hliníkový štítek pořídím přes zimu. A sice jsem se ctí odjela, ale ten příjezd musím ještě natrénovat
Ahojky. Prosimtě kde jsi ten štítek pořídila. Mám obdobný problém. R.v. 92 a jen vyražené číslo na rámu. A jinač jsi se ctí odjela.
No super .Je plno chlapů (motorkářů) kteří by si jako ty neporadili.A máš zase na 2 roky klid.Já to absolvoval v srpnu.
O.K. Šikulka, 10b