Při jedné menší nehodě jsem si, kromě vykloubení ramene, zničil motorku Nějak spadla na o jakýsi kus něčeho v lese. Vlastně se o ten chladič celá motorka zastavila I přes chrániče chladičů se chladič lehce poškodil.
No lehce... Řekněme že prasknul a tekl jako prokoplý septik Po demontáži jsem dal chladič na opravu kamarádovi ze školy (díky Kubo J.), který chladič jakštakš narovnal a zadělal díry jakýmsi tekutým kovem. Chladič tedy chladí
Druhou nutností byla výroba chráničů chladiče. Sice jeden kamarád se nám pořád směje, že motorku ověšujeme zbytečnostmi jako vánoční stromeček, ale co naplat Vzali jsme rozměry z původních hliníkových chráničů a pomocí pár kamarádů jsme si nechali vypálit jejich kopie akorát z 3 mm ocelového plechu. Následovaly úpravy typu - obroušení otřepů, vyvrtání konických děr pro zápustné šrouby a následně vše nalakovat.
Dalším vylepšením je rozpěrka mezi vnitřními částmi plechů (bohužel není na fotkách). Jedná se o další opěrný bod, který u předchozí, originální verze nebyl. Naším dalším vylepšením bylo, že jsme rozpěrné tyčky nedělali z dutých, ale plných hliníkových tyčí. Ty původní šli ohnout skoro rukou
Sice jsme od té doby toho moc nenajeli, ale chrániče drží, chladič chladí a ruka už snad začíná bejt dobrá
-
Opravený a narovnaný chladič
-
Zalepeno tekutým kovem
-
Chrániče chladičů
-
-
Dokonce jsem chytnul i odstín :-)
-
Finální montáž
-
Ahoj. Měl bych prosbu, zda by bylo možné mi nechat říznout tam kde ti to dělali ty chrániče chladiče a když tak poslat na dobírku? Chtěl bych to vyřešit stejným způsobem. Zatím dík
Pěkná strojařská práce
Byl trochu do vrtule, pak taky ohlý, pak taky děravý asi na 5 místech
"Opravený a narovnaný chladič" Tak teď váhám jestli vůbec chci vědět jak vypadal předtím