Ducati 999 (2005)

Vlastník mar36
Vloženo 21.8.2014
Aktualizováno 12.11.2015

To je dost, žes nás taky jednou vyvez!

Vloženo: 23.05.2017, Uskutečněno: 23.05.2017, Zhlédnuto: 20x

Byli jsme dnes s manželkou domluveni, že pojedeme na cyklo-výlet, děti byly ve škole a my měli volné dopoledne, ale nakonec padla volba na jiný bike, ten s motorem a tak jsme ráno v 9 vyrazili směr Liberec, Cvikov, dále na Rumburk, ale stočili jsme to na Chřibskou a Českou Kamenici. V Chřibské na mne bliknul radar a o kousek dále jsme míjeli v obci policejní Oktávku, přičemž na tachometru bylo více než 50, ale žádná akce neproběhla a tak jsme vesele ujížděli z Kamenice nahoru na Prácheň k Panské skále. Tam jsme asi na půl hoďky dali pauzu, přičemž jsme se věnovali obchůzce skály s příležitostným fotografováním všeho možného. Na čedičové skále to v motocyklových botech docela klouzalo a tak jsem se radši nepouštěl do nějakých větších výstupů směrem vzhůru.
Po odpočinku jsme nasedli a popojeli přes Nový Bor do Sloupu v Čechách, kde jsme si chtěli dát oběd, ale restaurace v celé obci zely prázdnotou a byly zavřené. Zajeli jsme tedy ještě do sousedního Radvance, kde je výborná hospůdka, ale ani tam jsme nepochodili a tak jsme obrátili stroj a jeli směr Zákupy, Mimoň až do Hamru na Jezeře. Původně jsme chtěli ještě cestou zajet do Pekelných dolů na drink, ale již nebylo dost času absolvovat tuto kratochvíli.
V Hamru jsme zaparkovali motorku přímo u restaurace a dali si k obědu výbornou masovou směs v bramboráku. Dobře naladěni jsme pak popojeli přímo k vodě, kde jsme okoušeli vodu, kamarádili se s labutěmi a prostě si užívali krásné přírody v blízkosti vodní hladiny.
Ještě jsme udělali pár fotografií a rozjeli se směrem k domovu přes Osečnou, Český Dub a Hodkovice až do Rychnova. Tam jsem manželku jen vyložil a jelikož jsem musel být za půl hodiny v práci, uháněl jsem na motorce zpátky do Liberce.
Bylo krásné počasí a výlet se vskutku vydařil, najeli jsme cca 170 km.
Nyní ale již začnu pomalu připravovat motorku na okruh do Mostu, kam jedeme s klukama za 4 týdny na Ducati den. Proběhne kontrola napnutí rozvodových řemenů, vyprání a nastříkání air-filtrů olejem, důkladná očista brzd a revize hlavového uložení, neb se mi tam něco nezdá. A pak klasika, očista a namazání řetězu, možná i výměna brzdovky, trochu zkusím i poladit podvozek a ještě uvidím těsně před odjezdem, jak na tom bude zadní guma, případně proběhne i výměna pneu. Už se těším, doufám, že si s kamarády pěkně zajezdíme.

mar36 (4) napsal 23.05.2017 v 21:53

Manželka seděla jak přibitá Víc jak stopade jsem s ní nejel

DejvGSR (52) napsal 23.05.2017 v 20:17

No, obdivuji tvoji manželku.

Milanek13 (48) napsal 23.05.2017 v 20:07

Pěkná romantický vyjížďka

KrtekBazi (2) napsal 23.05.2017 v 19:30

Koukám pěknej den

• Rakousko-Alpy červenec 2018

Tak jsme konečně vyjeli, tentokráte na 4 dny do Abtenau v Rakouských Alpách. Vyrazili jsme ve čtvrtek ráno za pěkného počasí, s Fandou jsem se sešel u 4 kamenů a k Milanovi jsme dorazili v půl osmé, abychom naložili zava

Typ: Dovolená
    Vloženo: 09.07.2018
    Uskutečněno: 08.07.2018
  • Tak fakt naposledy!

Včera jsem ještě využil hezkého počasí a byl se kousek sklouznout. Fakt to už klouzalo, tak jsem jel opatrně, asi jen 50 kilásků, cestou jsem nabral plnou Vervy 100 na zimu a po příjezdu uložil holku ke spánku. Tak dobr

Vloženo: 06.11.2017
    Uskutečněno: 06.11.2017
  • Letos naposledy?

Ve středu jsem si trochu prodloužil cestu z práce a jelikož bylo hezky, cuknul jsem řidítkama z Liberce směrem na Frýdlant v Č. přes Raspenavu, Hejnice, přeskočil jsem Jizerky přes Smědavu do Desné, kde je silnice naštěs