PROFIL MOTORKY

Aprilia SL 750 Shiver (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník giacomo
Vloženo 31.3.2017
Aktualizováno 1.7.2020
Zobrazeno 2 364x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 07.05.2017, Uskutečněno: 07.05.2017, Stav tachometru: 17850 km, Zhlédnuto: 15x


Tak je to tu - ani můj italský stroj nezapře mýtické pověry, kterými jsou všechny výrobky z Apeninského poloostrova opředeny. Statistika spolehlivosti italských strojů opět padá o další 0,0001 % níže až někam hluboko do Mariánského příkopu.

A to vše, abych parafrázoval výrok z jednoho - dnes již klasického díla české kinematografie, díky jedné vadné elektrónce z našeho podniku Katoda Olomóc, tedy již bez parafrázování a přesněji - díky žárovce H7 renomované firmy Autolamp.

Po dnešním mytí (tentokrát bez leštění ) jsem se rozhodl Shivera trochu 'vyfoukat' krátkou projížďkou. Když jsem se vracel, všimnul jsem si při najíždění do garáže, že mi chybí troška světla. Probliknutím dálkových (sdílí pojistku s potkávačkami) byla odhalena příčina - žárovka po smrti (závadu v drátech jsem kvůli prevenci infarktu odložil v myšlenkách na později). S žárovkami H7 a jejich 'spolehlivostí' už mám navíc nějaké zkušenosti.

Takže následovalo krátké prostudování palubní příručky - bible každého jezdce -, krátké hledání náhrady a demontáž, resp. výměna za nový kus.

Kdo někdy pracoval na nějakém italském stroji, ten ví, že jakýkoliv postup, kterému je v manuálu věnován pouze krátký odstavec, bude při následném pokusu o rekonstrukci majitelem podoben akrobatickým prvkům skupiny 'Frecce Tricolori' těsně před tím, než na základně Ramstein došlo k onomu pověstnému incidentu - černému dni italské akrobacie. Práce, jejichž rozsah je popsán o něco detailněji, pak majitele zaručeně přivede do stavu extatického štěstí - pokud se tedy oprava provede. Zhluboka jsem se tedy nadechl, otevřel příruční kufřík s nářadím a jal se rozebírat půl motorky, abych vyměnil jednu vadnó žárofko.

Naštěstí to nebyla taková tragédie a za necelé půl hodiny bylo po všem. Byl jsem trochu zklamaný, že bylo nutné demontovat plexi, protože společně se světlem se vyklápí i přístrojovka. Pak už to šlo ráz na ráz a ani jsem si nemusel brát pinzetu, nebo si lámat prsty. Provádět tuto operaci v deštivé noci u krajnice italské dálnice bych však nechtěl...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mistík (1) napsal 26.10.2017 v 07:02

Žárovku už mám také za sebou, u SV to bylo o jednom sřoubku, tady trošku náročnější

findejs1310 (5) napsal 08.05.2017 v 07:25

To je keců kvuli praskle žárovce
Troufneš si ješte vubec jezdit když je to tak nespolehlivej stroj ?


Nejnovější záznamy v deníku
  • Level 2017 úspěšně dokončen!

    Bez ztráty života a pouze s několika drobnými technickými zaškobrtnutími stroje jsme poslední vyjížďkou úspěšně zakončili letošní sezónu. S Shiverem jsme letos měli dost příležitostí se poznat. Za těch 6500 km jsem se s

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 28.10.2017
    Uskutečněno: 15.10.2017
    Tachometr: 23413km
  • URGENT SERVICE!

    Všichni vlastníci italských motorek vám potvrdí, že jejich motorka je úžasná, právě proto, že není dokonalá. My, členové této komunity to nazýváme duší našeho stroje. Duše je to, čím se motocykly italské produkce liší od

    Typ: Oprava
    Vloženo: 17.06.2017
    Uskutečněno: 17.06.2017
    Tachometr: 19079km
    Komentářů: 2x
  • Kaučukovník japonský

    Zadní pneu, se kterou jsem Shivera koupil (Pirelli Angel ST) se po společně strávené tisícovce km odporoučela do kaučukového nebe. Dojezdil jsem ji prakticky do konce životnosti jen proto, abych alespoň trochu zjistil, j

    Typ: Údržba
    Vloženo: 31.05.2017
    Uskutečněno: 17.05.2017
    Tachometr: 18230km


TOPlist