Motorky jsem si vždycky servisoval sám, protože mě to baví a rád si namlouvám, že kdyby něco, tak vím kam sáhnout.
Italky jsou prý ale trochu vyšší level, a pro pocit sucha a bezpečí je prý lepší navštívit, alespoň jednou za čas, autorizovaný servis.
U Shivera je jednou za čas vždy po 20 tis. km, nebo alespoň jednou za dva roky. Říkám si, že by to mohl rodinný rozpočet snést. Vzpomněl jsem si, jak byli v A-spiritu vstřícní při konzultace koupě ojetého Shivera a zvedl jsem tedy telefon ještě jednou a objednal se na velký servis, i když do něj motocyklu ještě nějaký km proběh chyběl. Jako čerstvý majitel jsem si prostě chtěl být jistý, že se mi Italka za nedostatek péče při první příležitosti nepomstí...
Takže:
- výměna oleje (Castrol Power 1 Racing 10W50) a olejového filtru
- výměna brzdové kapaliny
- výměna chladící kapaliny (Motul Motocool Factory line)
- výměna oleje v přední vidlici a její přetěsnění
- výměna zapalovacích svíček
- výměna vzduchového filtru
- vyčištění a namazání řetězové sady
- seřízení vůlí ventilů
- přetěsnění ventilových vík
- kontrola brzdového systému, osvětlení, odpružení elektroinstalace a dobíjení. dotažení šroubových spojů, pneumatik a jejich nahuštění
- výměna ložisek v krku řízení
- zkušební jízda
- umytí motocyklu
- servisní práce 6 h
S přístupem servisu jsem byl velmi spokojen. S účtem bohužel už méně, ale s jeho předpokládanou výší jsem byl hned na začátku seznámen a veškeré práce nad rámec (výměna ložisek v krku řízení) se mnou byla předem projednána včetně odhadu ceny a vyžadováno schválení. Celkově hodnotím služby servisu jako velmi profesionální.
Vlastník | giacomo | |
---|---|---|
Vloženo | 31.3.2017 | |
Aktualizováno | 1.7.2020 | |
Zobrazeno | 2 364x |