Tak jsem řešil problém s bohatou směsí. Karby šly ven, od sebe, do poslední součástky rozebrat, následovala hromada čištění, nové o kroužky a použití jiné membrány co je z boku pravého karbu + pístků sytiče. Dovolím si odcitovat příspěvek, který jsem psal do tématu ve fóru, protože docela přesně vystihuje, co jsem po vyčištění a složení dělal.
"Tak jsem při montáži karburátorů zjistil, že jedna jehla nějak blbě seděla. Nechápu jak. Při otočení karbu o kousíček "vyjela", jakoby zajela k membráně, tak o dva milimetry. Pomohlo vyndat membránu, jehlu vytáhnout a znovu složit zpět. Nevím, jestli to bylo i předtím, nebo jen teď, jestli to mělo nějaký vliv (ale myslím si, že ano, bylo to na pravém karbu). Každopádně, nechci se předčasně radovat.. Ale.. Karby jsem tam vrazil, nastartoval. Otáčky vyletěly, musel jsem okamžitě stáhnout sytič. Po cca 10s jsem sáhl na svody, oba mi přišly stejně teplé. Držel jsem na nich ruce, kdy začnou pálit a oba opět v cca stejnou chvíli. S ohříváním se začaly zvedat točky, musel jsem je stahovat (ono když jsem ten stavěcí šroub vytahoval tak jsem si odpočítal otáčky, ale bylo jich 18,5 a při takovém množství se člověk snadno o kus sekne). Začal jsem štelovat polohu klapek podle budíků, aby byl podtlak stejnej. Předtím byly vizuálně zhruba stejně. Musel jsem s tím hnout docela dost, hned se tím zvedly otáčky, takže jsem opět stahoval volnoběh. Párkrát jsem trochu vzal za plyn a jak se to ohřívalo, začal se zase měnit podtlak v sání, jeden karbec se posunul o trochu mimo. Provedl jsem drobnou korekci pootočením o kus zase zpět. Po několika vzatích za plyn se nakonec podtlak na obou karbech vrátil na stejný - viz. foto (žlutá čárka). Zatím jsem neměl možnost to projet, vyrazím večer, tak uvidíme, jak pak budou vypadat svíce. Každopádně myslím, že už to, že oba svody se nyní hřály stejně rychle je dobré znamení. A do otáček ta motorka jde jak nikdy."
No a tak přišel večer a já to jel projet. Prostě, boží! Sakra, ta mašina šla do otáček a valila jak z praku, musel jsem se hodně krotit abych udržoval max 4000 otáček v záběhu. Co na tom že pršelo, prostě jsem jel v zatáčkách jak posera. Člověk jel pořád na malej plyn, protože to táhlo jak ďas. Přišla rovinka, já tam měl tuším za 3, vrknul jsem plynem tak do 2/3 a myslel jsem, že mi to vyrve ruce z těla. A po příjezdu domů mrknu na svíčky a.. obě měly stejnou barvu. Nepopsatelný pocit radosti, neskutečného štěstí, po stovkách odmakaných hodin a desetitisícových investicích do opravy nakonec přišla ta radostná chvíle kdy už to jede jak má Zbývá mi ještě pár drobností, ale v porovnání s tím, co mám za sebou...
Chtěl bych vám poděkovat. Vám všem, kteří mi radili, psali mi, povzbuzovali mě a motivovali mě. Byla to neuvěřitelná podpora a nebýt vás, nikdy bych tu motorku nemohl takhle udělat. Nemůžu jmenovat, byla Vás spousta a nerad bych někoho zapomněl zmínit. Ti kterých se to týká budou vědět Mockrát díky!
-
Po umytí
-
Údržba gumových dílů silikonovým olejem
-
Membrána z náhradního karbu
-
Montování k sobě
-
Klapky zpět na svém místě
-
Komplet, kromě hadiček
-
Pravý válec
-
Levý válec
podařené finále pěknou sezonu
No super!!! Konečně to šlape. Přeju ať brzo vyrazit na silnice.
Super.. tak fofrem pro techničák
Gratulace