PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLE 500 (1993)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník dadanek1999
Vloženo 14.12.2016
Aktualizováno 1.12.2020
Zobrazeno 8 875x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9


Vloženo: 27.04.2017, Uskutečněno: 27.04.2017, Stav tachometru: 38657 km, Zhlédnuto: 57x


Tak jsem řešil problém s bohatou směsí. Karby šly ven, od sebe, do poslední součástky rozebrat, následovala hromada čištění, nové o kroužky a použití jiné membrány co je z boku pravého karbu + pístků sytiče. Dovolím si odcitovat příspěvek, který jsem psal do tématu ve fóru, protože docela přesně vystihuje, co jsem po vyčištění a složení dělal.

"Tak jsem při montáži karburátorů zjistil, že jedna jehla nějak blbě seděla. Nechápu jak. Při otočení karbu o kousíček "vyjela", jakoby zajela k membráně, tak o dva milimetry. Pomohlo vyndat membránu, jehlu vytáhnout a znovu složit zpět. Nevím, jestli to bylo i předtím, nebo jen teď, jestli to mělo nějaký vliv (ale myslím si, že ano, bylo to na pravém karbu). Každopádně, nechci se předčasně radovat.. Ale.. Karby jsem tam vrazil, nastartoval. Otáčky vyletěly, musel jsem okamžitě stáhnout sytič. Po cca 10s jsem sáhl na svody, oba mi přišly stejně teplé. Držel jsem na nich ruce, kdy začnou pálit a oba opět v cca stejnou chvíli. S ohříváním se začaly zvedat točky, musel jsem je stahovat (ono když jsem ten stavěcí šroub vytahoval tak jsem si odpočítal otáčky, ale bylo jich 18,5 a při takovém množství se člověk snadno o kus sekne). Začal jsem štelovat polohu klapek podle budíků, aby byl podtlak stejnej. Předtím byly vizuálně zhruba stejně. Musel jsem s tím hnout docela dost, hned se tím zvedly otáčky, takže jsem opět stahoval volnoběh. Párkrát jsem trochu vzal za plyn a jak se to ohřívalo, začal se zase měnit podtlak v sání, jeden karbec se posunul o trochu mimo. Provedl jsem drobnou korekci pootočením o kus zase zpět. Po několika vzatích za plyn se nakonec podtlak na obou karbech vrátil na stejný - viz. foto (žlutá čárka). Zatím jsem neměl možnost to projet, vyrazím večer, tak uvidíme, jak pak budou vypadat svíce. Každopádně myslím, že už to, že oba svody se nyní hřály stejně rychle je dobré znamení. A do otáček ta motorka jde jak nikdy."







No a tak přišel večer a já to jel projet. Prostě, boží! Sakra, ta mašina šla do otáček a valila jak z praku, musel jsem se hodně krotit abych udržoval max 4000 otáček v záběhu. Co na tom že pršelo, prostě jsem jel v zatáčkách jak posera. Člověk jel pořád na malej plyn, protože to táhlo jak ďas. Přišla rovinka, já tam měl tuším za 3, vrknul jsem plynem tak do 2/3 a myslel jsem, že mi to vyrve ruce z těla. A po příjezdu domů mrknu na svíčky a.. obě měly stejnou barvu. Nepopsatelný pocit radosti, neskutečného štěstí, po stovkách odmakaných hodin a desetitisícových investicích do opravy nakonec přišla ta radostná chvíle kdy už to jede jak má Zbývá mi ještě pár drobností, ale v porovnání s tím, co mám za sebou...

Chtěl bych vám poděkovat. Vám všem, kteří mi radili, psali mi, povzbuzovali mě a motivovali mě. Byla to neuvěřitelná podpora a nebýt vás, nikdy bych tu motorku nemohl takhle udělat. Nemůžu jmenovat, byla Vás spousta a nerad bych někoho zapomněl zmínit. Ti kterých se to týká budou vědět Mockrát díky!

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
srsen600 (20) napsal 28.04.2017 v 15:25

podařené finále pěknou sezonu

Simitom (119) napsal 28.04.2017 v 06:27

No super!!! Konečně to šlape. Přeju ať brzo vyrazit na silnice.

mavr (10) napsal 27.04.2017 v 23:17

Super.. tak fofrem pro techničák

soccer (484) napsal 27.04.2017 v 22:18

Gratulace


Nejnovější záznamy v deníku
  • Schránka na nářadí a držáky kanystrů

    Made by táta :-) Oboje z hliníkových jeklů. Kanystry jsou na vodu - jedem na dovolenou dva, takže na vaření a pití docela spotřebujem. A nechtěl jsem vozit petky v kufru kvuli hmotnosti, takhle jsem dostal nějakou váhu

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 08.07.2020
    Uskutečněno: 08.07.2020
    Tachometr: 51700km
    Komentářů: 2x
  • Výroba rozšíření stojánku

    Hliníková destička 60x80x5 cca 22 Kč, čtyři šrouby, pár podložek, matky a silnější pružina ze strojních součástek za cca 55 Kč. Jo a jedna součástka z merkuru = bez nákladů. Zároveň proběhlo dotažní rozjetého “U” na stoj

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 05.07.2020
    Uskutečněno: 05.07.2020
    Tachometr: 51644km
    Komentářů: 1x
  • Zimní údržba

    Příprava na letní trip, tedy úpravy a nějaký základní servis. Nový olejový filtr a olej (přešel jsem na 10W50 Repsol, výrazně ztišil zvuky z převodovky), proplach chlazení čističem a nová náplň, seřízení ventilů a seříze

    Typ: Údržba
    Vloženo: 19.03.2020
    Uskutečněno: 19.03.2020
    Tachometr: 51000km
    Komentářů: 5x


TOPlist