PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLE 500 (1993)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník dadanek1999
Vloženo 14.12.2016
Aktualizováno 1.12.2020
Zobrazeno 8 873x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9


Vloženo: 22.02.2017, Uskutečněno: 22.02.2017, Stav tachometru: 38621 km, Zhlédnuto: 1x


Dnes jsem měl jen chviličku času, i tak jsem ale musel do garáže Dovyvážil jsem pneu, vypadá to suprově. V jednom místě je sice kousek, kde to má tendenci při veeeelmi pomalém otáčení "táhnout na opačnou stranu", ale je to fakt minimální, v drtivé většině míst kolo člověk zastaví a ono stojí. Cvrnkne se do něj prstem a ono udělá v pidirychlosti několik otoček, prostě to vypadá dobře Nevím, jak moc přesně se dá ta obrovská 21" vyvážit, ono když člověk vyváží jednu drobounkou nepřesnost, udělá si v jiném místě ještě větší Celkem tedy 20g v jednom místě, jinak nic. Nemyslím si, že to bude něco za jízdy dělat a pochybuji, že by to vyvažovačka dala přesněji.

Jinak jsem akorát sundal prachovky z vidlí, vytáhl pružiny a vidle otočil do lavoru, ať všechen sajrajt vyteče. Foto bohužel jen v mizerné kvalitě Přeměřil jsem pružiny, měly 500 mm přesně. Kouknu do manuálu, tam servisní limit 512mm.. Říkám si "no k*rva, zas další věc," ale ještě mě napadlo kouknout do starého, přecijen, třeba ty nové mají jiné vidle - a fakt že jo! Ve starém manuálu je uvedena hodnota standart 500 mm, servisní limit 490 mm - čili pružiny jak nové. Neuvěřitelné, na té motorce je něco co není na výměnu!!! No radost jak cyp, aspoň tohle

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dadanek1999 (1) napsal 23.02.2017 v 16:16

Dekuji Jsem rad, ze jsem konecne nasel neco, co neni na vymenu Doufam, ze uz se nic dalsiho nenajde, vseho uz bylo silene moc, takze to i silene leze do penez. Nakonec zjistim, ze by za to byl i ten novej model, ale tady budu vedet, ze je masina jak nova a to bude hlavni

HonzaCR250R (2) napsal 23.02.2017 v 15:26

No už jsem se lekl,jak jsem četl o pružinách... ale nakonec to dopadlo dobře
Tak at jde práce takhle dál...

dadanek1999 (1) napsal 23.02.2017 v 09:53

Ono je to ulozene v loziskach, takze se to krasne toci, nemyslim si, ze by tam byl problem, staci minimalni rychlost otaceni a udela to nekolik otacek, ne ze by se to nekde zastavilo a vracelo. Nebo to jde vyvazit absolutne dokonale, aby to stalo uplne v kazde poloze otoceni? Me kolo zustane stat na 90% rafku cca, na 10% plochy ma tendenci se lehounce (o kousicek) pootocit, ale vazne to neni nic zasadniho.

U me je problem i moje tvrdohlavost, rekl jsem si ze moje motorka ani jeji cast nikdy nepujde do zadneho servisu, po tom co vim, co jsou schopni servisaci udelat...

mavr (10) napsal 23.02.2017 v 09:04

Stejně bych tu stokorunu za vyvažovačku obětoval .. aspoň budeš mít jistotu jak je na tom Tvá domácí vyvažovačka.. Vibrace to je prevít..


Nejnovější záznamy v deníku
  • Schránka na nářadí a držáky kanystrů

    Made by táta :-) Oboje z hliníkových jeklů. Kanystry jsou na vodu - jedem na dovolenou dva, takže na vaření a pití docela spotřebujem. A nechtěl jsem vozit petky v kufru kvuli hmotnosti, takhle jsem dostal nějakou váhu

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 08.07.2020
    Uskutečněno: 08.07.2020
    Tachometr: 51700km
    Komentářů: 2x
  • Výroba rozšíření stojánku

    Hliníková destička 60x80x5 cca 22 Kč, čtyři šrouby, pár podložek, matky a silnější pružina ze strojních součástek za cca 55 Kč. Jo a jedna součástka z merkuru = bez nákladů. Zároveň proběhlo dotažní rozjetého “U” na stoj

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 05.07.2020
    Uskutečněno: 05.07.2020
    Tachometr: 51644km
    Komentářů: 1x
  • Zimní údržba

    Příprava na letní trip, tedy úpravy a nějaký základní servis. Nový olejový filtr a olej (přešel jsem na 10W50 Repsol, výrazně ztišil zvuky z převodovky), proplach chlazení čističem a nová náplň, seřízení ventilů a seříze

    Typ: Údržba
    Vloženo: 19.03.2020
    Uskutečněno: 19.03.2020
    Tachometr: 51000km
    Komentářů: 5x


TOPlist