Tož ja, dlouho jsem nic nepostnul. Tak to dám rovnou dva v jednom - technický problém a cesta na Balkán...
Originální regulátory z fabriky mají špatnou pověst a jsou ještě navíc hnusně vystrčený světlem. To je u Scrama miniaturní, takže ho ani moc neschová jako nap. u Bonnieho. Jedinej důvod asi je upřímnost fy Triumph, která tímhle způsobem světu sděluje „PODÍVEJTE, JAKOU MRCHU TAM DÁVÁME“ (sorry všem, komu OEM díl nezazlobil a nebo o tom ještě nevědí).
Už někdy okolo 5 tis. km mi v pražském Triumphu řekli, že můj regl dává málo, baterka je podvyživená a brzo umře. Doporučili mi podívat se po ND jinde než v Hinckley. A tak jsem gůglil a na triumphratu našel mnoho chvály na US výrobce Rick´s Electrics a jeho regl s mosfet obvodem... to by mj. to znamenalo, že jej netřeba tolik chladit a přestane mi hyzdit vidle! Jenže často využívané alternativní místo namísto klaksonu mi přišlo skoro stejně blbý jak to pod světlem... prostě to pořád tluče do očí a kazí linku.
Vymyslel jsem si místo pod levým kastlíkem, udělal kvůli němu stylovou díru do plastu, aby tudy proudil vzduch (jo, jasně je za motorem teple, ale proudí) a jeb ho tam. KRÁSA!
Dal jsem tam pak nejlevnější čínskou batku, co byla v Makedonii po ruce a spokojeně s ní 3 járy jezdil. Dbal jsem přitom rady svýho mechanika, abych pořád svítil, bo regl od začátku dával o pár desetin víc než by měl. Ale čínská baterka to schroustala a jezdila a jezdila. Po třech letech jsem si v CZ koupil novou, lepší, protože emerickou (PowerSonic) a jezdil na ní ... měsíc. Kuhva, co je? Dobil jsem a jezdil už jen 10 dní! V Triumphu na břehu Vltavy nejdříve typicky český přístup, že motorka je upravená, neoriginální, že na to není šéma ... přesně jak říkával můj šéf: říct jak to nejde, to mi umí každej blbec, řekněte mi jak to jde! A ono to nakonec opravdu šlo, diagnostika potvrdila, že regl dával +/- 14,8V což prý nejspíš odnesla citlivější gelovka (dvě americký věci a nesnesou se vedle sebe!). Před další cestou na Balkán jsem zainvestoval a na doporučení Triumph Praha pořídil nový regl Made in Morava (a že prej pragocentrismus ¬ a bohužel taky novou batku. Zase stejnou značku PowerSonic.
Cesta do Řecka proběhla luxusně, ještě jsem to nezapomněl. Jen jsem kvůli tomu přišel o letošní DGR a místo toho hnípal na lodi s evropskýma důchocema na motorkách
Vlastník | T601 | |
---|---|---|
Vloženo | 8.4.2010 | |
Aktualizováno | 28.11.2017 | |
Zobrazeno | 17 629x |
technick -> původní rozhodně není
T601 -> když odešel mě, dával jsem tam ignitech a je fakt, že mě to umístění pod světlem nijak neuráželo. Nicméně když jsem se pak dozvěděl, že existuje tenhle chlapík
//www.elesys.cz/cs/regulatory-dobijeni/?mt=3
tak mě vyloženě mrzelo, že jsem tam nedal ten. Bo ten by imho pod světlem vyloženě zdobil.
Ahoj majiteli krásné motorky Mě ještě nezazlobil, nevím, jestli je původní, ale já na něm najel 15000 km.
Díky ale za varování, zaměřím se na něj, nerad bych někde skončil bez šťávy.
Originální OEM mrchu zatím mám taky, ale o tomto problému jsem slyšel už dříve. Prý to Triumph udělal záměrně, aby majitelé Hond nebyli v depresi :D