Tak vyzkoušeno. Částečné zatížení super, dá se jet i těsně nad zavřeným šoupátkem a běh v pořádku. Tarok už jen někdy a to těsně před dosednutím šoupátka, ještě trochu ochudit šroubkem. Nahoře motor ztratil "jiskru" a potvrdila mi to i barva svíčky po jízdě na plný plyn - je tmavší. Je vidět, že u takhle vyladěného motoru není dobré obohacovat směs ani na plný plyn. Vrácena zpět tryska 128, na tu to bylo nejlepší. Motor pěkně jede v celém rozsahu otáček a zátah se zastaví až u 13 000 ot. což je na 4 150 a na 5 170 km/h tachometrových. S vrácenou menší tryskou bude vrchol ještě ostřejší.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Tak trysky vyměněny, volnoběžná 61, hlavní 130. Zjistil jsem, že šoupátko karburátoru neotevíralo úplně, tak asi o 0,5 mm ( ) obroušen doraz, v rámci vůlí jsem posunul jazýčky ventilu do délky a opět obrousil a vyleštil
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 23.09.2016 |
Uskutečněno:
| 16.09.2016 |
-
Trysky jsem ještě nevyměnil, stále čekám na tu 61, tak tu hlavní až najednou s ní. Ale měnil jsem těsnící kroužek na výfuku za viton (snad tam už vydrží) a při tý příležitosti jsem znovu dokonale slícoval a vyleštil výfu
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 23.09.2016 |
Uskutečněno:
| 12.09.2016 |
-
Svíčka je dost světlá, tak při výměně volnoběžné trysky za 61, zvětším hlavní na 130. Jinak to vypadá, že už to bude definitivní doladění.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 23.09.2016 |
Uskutečněno:
| 22.08.2016 |