Kawasaki KLE 500 (2004)

Vlastník Radek2107
Vloženo 6.10.2013
Aktualizováno 2.7.2022

Vloženo: 09.07.2015, Uskutečněno: 06.07.2015, Stav tachometru: 47150 km, Zhlédnuto: 10x

Po náročném sobotním výletě jsem si dal den pauzu ( i když pracovní),a ve sváteční pondělí si vyjel sám. Cíl byl jasný. Železniční muzeum Lužná. Po cestě se nachází i muzeum železnice ve Zlonicích u Slaného, tak jsem se rozhodl, že navštívím i toto.
Z Luštěnic, po místních silničkách, kde jezdím autobusem, na Mělník a téměř do Slaného, dorazil jsem do Zlonic. Pravda, muzeum jsem si představoval jinak a čekal jsem od něj více, nicméně to nebylo úplně špatné.
A pak hup na motku a tradá do Lužné u Rakovníka. Hezky přes Mšec a Nové Strašecí. Parádní silnička II/273. Dojel jsem do Lužné, našel jsem muzeum. Většinou muzea rychle projdu, ale tady to bylo jiné. Ač nejsem žádný blázen do vlaků, tak Lužná mě nadchla. Vagóny, lokomotivy a hlavně ty parní, to je něco úžasného. Skláním se před uměním našich předků. Jako třešnička na dortu se jevilo velké modelové kolejiště, nad nímž oči všech tátů, co tam byli se mnou, vlhly.
Bylo teprve půl třetí, tak proč se rychle vracet domů, když je tak krásně. Chvíli jsem hloubal nad mapou a vymýšlel další cíl cesty. Už to mám. Višňová a Příbramě. Točili tam můj oblíbený seriál Chalupáři.Vyfotil jsem si náves i zdravotní středisko, které se v seriálu objevilo. Dokonce jsem našel i chalupu, kde páni Sovák a Kemr přebývali, ale na jejím místě je nový dům.
Jako další cíl jsem si vybral další slavnou filmovou vesnici, Křečovice. Film Vesničko má středisková je zbytečné představovat. Na návsi jsem poznal JZD, ale nad jeho branou chybí hvězda a nápis JZD Křečovice. Přímo na návsi je i dům Otíka.
Čas pokročil, tak jsem pomalu stáčel kola k domovu. Neveklov, Divišov, Mukařov, Český Brod, v Lysé nad Labem jsem se zastavil u pískovny a krásně se vykoupal a pak zbývalo jen nějakých 30 km domů. Unavený, ale šťastný, tak by se dali charakterizovat mé pocity po návratu domů. Dalších 400 km za mnou.

jarolim (140) napsal 12.07.2015 v 10:19

v pondělí ve svátek, to bylo na motorce v Ostravě 36,6°C. Nedovedu si představit kolik bylo na asfaltu.

jarolim (140) napsal 12.07.2015 v 10:16

jo, v Lužný je to hezký. Vesničká má středisková, pěkná

• Po naší republice den 4. konec

Odpočinutý jsem začal poslední den výletování. Opět slunné ráno a kolem mě nádherná krajina Šumavy. Nikam jsem nespěchal, chtěl jsem navštívit hrad Švihov u Klatov, první prohlídka od 10 hod. a já to měl jen 70 km. Přes

Vloženo: 25.05.2024
    Uskutečněno: 10.05.2024
  • Po naší republice den 3.

Třetí den je přede mnou. Skromně jsem posnídal, sbalil se a opustil Krucemburk. V Přibyslavi jsem doplnil zásoby jídla, pití a benzínu. Pokud je to možné, vyhýbám se větším městům, udělal jsem výjimku a projel Jihlavu,

Vloženo: 24.05.2024
    Uskutečněno: 09.05.2024
  • Po naší republice den 2.

Druhý den mě přivítal slunečními paprsky a jasnou oblohou. Nasnídal jsem se, sbalil své saky paky a již v osm hodin jsem seděl za řídítky. Čekal mě vcelku náročný den, ale těšil jsem se, neboť se podívám do míst, která j