Kawasaki KLE 500 (2004)

Vlastník Radek2107
Vloženo 6.10.2013
Aktualizováno 2.7.2022

Toulky mladoboleslavskými okreskami a výjezd s Barony

Vloženo: 10.05.2015, Uskutečněno: 10.05.2015, Stav tachometru: 45600 km, Zhlédnuto: 6x

Tento víkend jsem původně neměl v plánu nikam jet na motorce, ale malá dcera, budíc mne v pátek v 6 ráno, rozhodla jinak. Co dělat, když přede mnou je tak dlouhý den, navíc za oknem slunečno.
Zajel jsem k tátovi, kde v garáži stojí moje Kawa a vyrazil. Tentokráte jsem neměl žádný vyložený cíl, ani naplánovanou trasu, tak jsem si řekl, že se prostě budu toulat mladoboleslavským okresem, a když si na něco zajímavého vzpomenu, tak tam prostě pojedu. Jako první jsem si projel kompletně celou silnici II/275, od Dymokur až do Chotětova. Pak mne napadlo zajet se podívat na malý, ale velmi hezký kostelík v Niměřicích. Jezdím kolem autobusem, ale to nemám čas zastavit se tam. Je opravdu pěkný, navíc uvnitř probíhají opravy, tak jsem tam mohl zběžně nahlédnout, když už dveře byly otevřené.
Mrkl jsem se do mapy, a vyrazil dál. Prostě jen tak, vše po silničkách druhé a třetí třídy. Skalsko, Všelisy a pak do Kadlína, na rozhlednu. Z rozhledny jsem se „rozhlédl“ :D po kraji a jel dál. Blížila se třináctá hodina, sraz mladoboleslavského motoklubu BARON, jejich zahájení sezóny. Tak se podívám, jak to vypadá. Motorek dost, bohužel, nikoho známého jsem tam neviděl. Chystali spanilou jízdu, tak jsem si řekl, proč ne, přidám se. Bylo to docela fajn, ale člověk musí být neustále ve střehu, aby nějakou chybou nesabotoval celou kolonu pádem a podobně. Když se kolona vracela přes Luštěnice, trhl jsem se a jel domů.
Druhý den jsem si ještě udělal malou jízdu přes Benátky, Milovice, Nymburk a Křinec zpět do domečku pro mou Kawu.
Bylo to maličko bezcílné putování, ale ten pocit větru, svištícího kolem, ten je k nezaplacení. Vždyť to znáte, na všechno ostatní je tu Mastercard…

mili001 (0) napsal 10.05.2015 v 18:16

Bezcílný toulání po krásným kraji mám taky ráda
Dík za tip, kouknu na mapu

• Po naší republice den 4. konec

Odpočinutý jsem začal poslední den výletování. Opět slunné ráno a kolem mě nádherná krajina Šumavy. Nikam jsem nespěchal, chtěl jsem navštívit hrad Švihov u Klatov, první prohlídka od 10 hod. a já to měl jen 70 km. Přes

Vloženo: 25.05.2024
    Uskutečněno: 10.05.2024
  • Po naší republice den 3.

Třetí den je přede mnou. Skromně jsem posnídal, sbalil se a opustil Krucemburk. V Přibyslavi jsem doplnil zásoby jídla, pití a benzínu. Pokud je to možné, vyhýbám se větším městům, udělal jsem výjimku a projel Jihlavu,

Vloženo: 24.05.2024
    Uskutečněno: 09.05.2024
  • Po naší republice den 2.

Druhý den mě přivítal slunečními paprsky a jasnou oblohou. Nasnídal jsem se, sbalil své saky paky a již v osm hodin jsem seděl za řídítky. Čekal mě vcelku náročný den, ale těšil jsem se, neboť se podívám do míst, která j