Kawasaki KLE 500 (2004)

Vlastník Radek2107
Vloženo 6.10.2013
Aktualizováno 2.7.2022

Vloženo: 13.04.2015, Uskutečněno: 13.04.2015, Stav tachometru: 45300 km, Zhlédnuto: 1x

Konečně se sešli tři hlavní podmínky pro motovýjezd. Pěkné počasí, volno v práci a trocha peněz.
Na vyjížďku jsem se už těšil jako malý kluk, už v pátek jsem ze sedačky autobusu, kterým jezdím, sledoval se závistí všechny motorkáře, kterak si užívají za řídítky svých motocyklů.
Výlet jsem si naplánoval už během týdne, tři záchytné body byly dány. Motomuzeum v Borku pod Troskami, trojzemí v Hrádku nad Nisou a větrný mlýn u Vrátna na mladoboleslavsku. Bratr se přidat nemohl, byl v práci, ale další parťák z naší party, Jirka, byl připraven.
S Jirkou jsme si dali sraz na benzínce v Dymokurech. Potom, jak to máme rádi, silničkami mimo hlavní tahy, jsme vyrazili do Borku p. T.. Za necelou hodinku jsme byli na místě. V motomuzeu se nám opravdu líbilo, doporučuji, pokud se někdo rád kochá pohledem na staré ČeZety, Jawy i stroje jiných značek.
Zadem, přes Hrubou Skálu, po vlásenkovitých silničkách, jsme pokračovali do Hrádku nad Nisou. Svijanský Újezd, Český Dub, z Osečné po silnici II/592 přes Kryštofovo Údolí do Chrastavy. Nádhera.
V Hrádku n. N. jsme nechali v podstatě na hraniční čáře motorky a pěšky došli na bod trojzemí. Je to 200 metrů od silnice, takže jsme nebyli ani nijak zmožení V českém cípu trojzemí "opruzovala" jakási školní výprava, tak jsme se skokem přes potok přesunuli i se svačinou do Polska. Poseděli jsme, posvačili a odpočatí opět zasedli k jízdě. Uvažovali jsme, že bysme se stavili na prohlídku hradu Grabštejn, nicméně čas byl náš nepřítel, tak snad jindy.
Na úseku mezi Bílým Kostelem a Jablonném v Podještědí jsme potkali asi půl milionu motorek všech možnách tvarů, druhů a objemů válců. . Letěli jsme dál přes Mimoň a Doksy, směrem na Mšeno a Vrátno. Mlýn jsme našli. Bohužel, prohlídka byla možná jen zpoza plotu, někdo totiž objekt koupil a staví kolem něj plot...Jirka musel jet domů, čekal ho pracovní proces, jeli jsme tedy spolu až do Bezna, natankovali a poté se rozloučili. Jirka jel domů, já se ještě trochu coural po silničkách, kde jezdím linky autobusem.
Co říci závěrem? Že jsem byl šťastný jako blecha a víkend s motorkou jsem si neskutečně užil. Díky, moje Kawasaki KLE

• Po naší republice den 4. konec

Odpočinutý jsem začal poslední den výletování. Opět slunné ráno a kolem mě nádherná krajina Šumavy. Nikam jsem nespěchal, chtěl jsem navštívit hrad Švihov u Klatov, první prohlídka od 10 hod. a já to měl jen 70 km. Přes

Vloženo: 25.05.2024
    Uskutečněno: 10.05.2024
  • Po naší republice den 3.

Třetí den je přede mnou. Skromně jsem posnídal, sbalil se a opustil Krucemburk. V Přibyslavi jsem doplnil zásoby jídla, pití a benzínu. Pokud je to možné, vyhýbám se větším městům, udělal jsem výjimku a projel Jihlavu,

Vloženo: 24.05.2024
    Uskutečněno: 09.05.2024
  • Po naší republice den 2.

Druhý den mě přivítal slunečními paprsky a jasnou oblohou. Nasnídal jsem se, sbalil své saky paky a již v osm hodin jsem seděl za řídítky. Čekal mě vcelku náročný den, ale těšil jsem se, neboť se podívám do míst, která j