PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 1400 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník V_i_c_i
Vloženo 30.12.2011
Aktualizováno 15.5.2021
Zobrazeno 8 472x
HODNOCENÍ PROFILU OD 33 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6


Vloženo: 07.12.2014, Uskutečněno: 07.12.2014, Stav tachometru: 48000 km, Zhlédnuto: 23x


Je to naháč...
...je to cesťák
...je tam krouťáku pořád tři řiti
...ale do řiti proč si musím lámat zápěstí nebo přehmatávat když chci dát full gas
To byla jedna z věcí co mi čase opravdu na té motorce začalo vadit. Po brouzdání na netu a shánění "quick reaction throttle" kroužku do plynu jsem našel zmínku, že někdo tento problém vyřešil montáží plynové rukojeti z Yamaha R1 pičovole A vzhledem k tomu, že je u nás dost hustokrutejch střelců co tuhle motorku rozstřelilo, bylo mnohem jednodušší sehnat plynovou rukojeť z Yamaha R1 než nějaký kroužek někde z tramtárie
Montáž proběhla bezbolestně během asi půl hodinky. Stačilo jen upravit lanka a navrtat do řídítek dírku pro aretační čep plynové rukojeti, kterou plyn z GSX 1400 neměl. Dále bylo potřeba dodatečně sehnat a vyměnit gripy, rovněž z Yamaha R1 pičovole . Suzuki grip totiž neseděl na plynovou rukojeť Yamaha.
A když už jsem se vrtal v gripech, došlo i na nová závažíčka vlastní výroby z nerezu.
Po nastartování a rozjetí následovalo ... what the fuck Bylo to jako sedět na úplně jiné motorce. Z hodné, klidné a nezáludné dámy se stala pořádná harpie

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Petr-78 (0) napsal 11.01.2018 v 09:27

Tak to je bomba dobře vymakané a dobře popsané dík za radu jak seženu za dobrou cenu někde unás tak to tam mrsknu škoda že nebydlíš tady, nejsem moc technický typ tak bych ti to hodil domu a mohl by jsis hrát upravovat atd dík za radu

Chack_GSX (0) napsal 18.01.2015 v 17:29

Díky za radu.. mám do jara čas, tak pohledám a pak upravím. Stres nemám, už jsem upravoval těžší věci.

V_i_c_i (15) napsal 18.01.2015 v 13:29

Pouzil jsem tusim z roku 2003 nebo 2005 a moc jsem nestudoval jesli je Yamaha nejak v prubehu vyroby R1 menila. Snazil jsem se aby to bylo z podobneho roku jako mam motorku.
U toho co jsem sehnal by dokonce stacilo vymenit jen tu "trubku" z R1 a dat ji do domecku GSX. Pak by se nemusela ani upravovat lanka. Ale ten domecek jsem mel trosku pochroumany tak jsem to menil komplet.
Jinak lanka jsou normalne puvodni z GSX a je potreba jim upravit u konce ty kovove trubicky, protoze maji trosku mensi radius. Tak jsem je trosku systemem mekeho kladiva priohnul a sedim tak jak zadnice na hrnec. Az to budes mit rozhozene tak pochopis, zadny stres. Nic na tom neni.

Chack_GSX (0) napsal 18.01.2015 v 10:33

Cau, mám dotaz.. uvažují, že namontuji plynovou rukověť z R1 a zajímá mě jestli je důležitý ročník, mám možnost z roku 2000. A lanka zůstanou původní z GSX? A poslední dotaz, ty lana jsi zkracoval? Díky za odpověď Standa


Nejnovější záznamy v deníku
  • Tlumic rizeni

    Tlumic rizeni sice neni u teto motorky diky jeji geometrii nepostradatelna vec, ale pri rychlostech vysoko nad povolene limity prijemna zalezitost. Motorku to dost zklidni. :-DD Takze klasicka okruha zalezitost pro okru

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 15.05.2021
    Uskutečněno: 15.05.2021
    Tachometr: 59600km
  • Engine breather aneb předělání oddechu motoru

    Už delší dobu mě ta originální krabice od bot na převodovce co se stará o oddech motorového prostoru pila krev. Hlavně když jsem se měl dostat k napínáku rozvodů. Ale nikdy nebylo volných pár tisícovek, které za tuhle

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 29.06.2020
    Uskutečněno: 29.06.2020
    Komentářů: 1x
  • Výměna a přesun klaksonů

    Kvůli budoucí upravě bylo potřeba přesunout minimálně jeden ze dvou klaksonů. Variant bylo několik. Prostě jen jeden sundat, jeden někam přesunout nebo přesunout oba. GSXo má za krkem řízení celkem pěkný prostor, kam jse

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 15.07.2018
    Uskutečněno: 15.07.2018


TOPlist