brý den pánové
Tak máme po burze a všechno je namontováno. Onehdá včera jsem jen tak náhodou chtěl jet do práce, když jsem si na konci ulice všimnul , že mám trochu prázdný kolo a že mi to jde trochu do smyku. Existovali 2 varianty řešení ... vrátit se domu a nafouknout, nebo dojet na benzinku a nafouknout. Naštěstí jsem se vrátil domu, protože jinak bych se někde rozmáznul o kamion.
Utržený ventilek dokáže zkazit den, včetně představy, že můj 40 let ztrouchnivělý plášť je skoro jako 1 atm. nafouklá duše. Odpoledne začalo vyměňování. Po sundání sedla (které se mimochodem sundavá i za jízdy po přejezdu kdejakého hrbolku), zadního blatníku a celého kola, začalo sundavání pláště z ráfku. Po hodině marného snažení s majzlikem v jedné a šroubovákem v druhé ruce jsem byl opravdu nasraný. Přijel otec a tak nějak jsme to spolu sundali.
Vzal jsem to jako příležitost vyleštit i ten zbytek chromu, který se dosud neoloupal, a to jak z ráfku zadního kola (přední kolo chrom nevidělo asi nikdy), tak z opačné strany výfuku.
Nandavání pláště zpátky byl samozřejmě taky horor. Otec naštěstí našel normální nářadí a s jeho 100 kg proti zemi působí mnohem větší silou než já. Párkrát na tom zaskákal, prošel se po ráfku a plášť byl na svém místě.
Nafoukli jsme kolo a začali řešit další problém. zadní kolo bylo úplně mimoběžné (posunuté tak o 1 cm proti přednímu kolu). Levé zatáčky jsem bral vždy docela dobře (až moc dobře) a do pravé to nikdy nešlo (zadní kolo začalo plavat a celá motorka se začala kroutit)
Skusili sme pár podložek, a kolo utáhnuli. Zajímavé, že kolo se ani nehlo. Zase povolit a skusit něco dalšího a zas utáhnout. V tuto chvíli se kolo točí, ale dře o kryt rozety. Zase se to bude muset doštelovat.
Takže včera výměna duše cca na 3,5 hodiny.
Dneska jsem koupil zámek něco na tento zůsob akorát větší
Dal místo prázdného místa kontrolky, která jaksi odpadla a s nadějí bezpečnějšího parkování vyrazil skusit, co to udělá. Po namontování to vypíná dobře. Zajel jsem se tedy podívat ke kamarádovi (stále funguje) a za strýcem (již nefunguje). Původně jsem tam měl jeden vypínač, který fungoval na 100%. Co také by nemělo fungovat na vypínači 0-1 říkáte si. Po namontování na ČZ, která má k veškeré elektrice odpor, jde však o složitý mechaniznus. Po zastavení ani jedno tlačítko nefunguje. Jsou zapojené v sérii, takže by alespoň jednim to mělo jít vypnout. Po ujetí cca 15 km zase nefunguje. Motorka jde překvapivě dobře nastartovat, a není-li problém ve startování, bude pak ve vypínání.
Zítra se na to kouknu. Tak zdar
PS: koukněte na to sedlo, jestli je na 477 prosím někdo ... fakt tam moc nesedí
Vlastník | droid | |
---|---|---|
Vloženo | 10.4.2014 | |
Aktualizováno | 13.10.2015 | |
Zobrazeno | 3 256x |