Kawasaki VN 900 Custom (2007)

Vlastník DRU2142
Vloženo 3.12.2012
Aktualizováno 21.12.2013

Vloženo: 07.04.2014, Uskutečněno: 06.04.2014, Stav tachometru: 9553 km, Zhlédnuto: 9x

Je neděle 6. dubna 2014. Poslední den víkendu a já tento týden ještě ani jednou nevyjel. Prostě to nějak nevyšlo. Jsou tři hodiny odpoledne a moje milovaná ženuška, se právě vrátila z práce. Slunce se schovalo za mraky. Vypadá to, že se přece jen vyplní předpověď našich meteorologů a bude pršet. No nic, ani to mě však neodradí od plánu trošku se provětrat a urazit pár kilometrů. Nahodím na sebe motohadry a hurá do garáže, kde na mne čeká má Kawa. Poslední úpravy výstroje, povinná kontrola stroje a hurá na cestu.

Plán vyjížďky – žádný. Prostě se jen tak rychle protáhnu kolem komína, vyvětrám sebe i můj nádherný stroj (pro mne je ). Zamířil jsem si to směr Kopřivnice. Při průjezdu Kopřivnicí, mne napadlo, že se kouknu na Větřkovickou přehradu ( http://naturista.cz/drupal/koprivnice ). Po příjezdu na parkoviště pod přehradou jsem však usoudil, že z prohlídky nebude nic, neboť nenechám Kawu na nehlídaném parkovišti jen tak bez dozoru. Neb kdysi hodně dávno v minulosti mi na tomto místě vybrali chuligáni benzín z nádrže, tehdy mého žihadla Fiatu P 125. Otočka na parkovišti a pokračuje se dále. Přejezdem přes kopec se ocitám v malé vesničce zvané Mniší. Odbočka doleva – Hukvaldy, doprava – Mniší. Odbočuji doprava a projíždím vesnicí na, kterou plynule navazují Vlčovice. Místo bydliště mého učitele autoškoly p. Kletenského (pohodový chlápek ). Točím to opět směr Kopřivnice, již ale s jasným cílem, Příbor náměstí. Po příjezdu na Příborské malé, ale však krásné náměstí, stavím motorku na stojan a vytahuji foťák. Pořizuji pár snímku poklidného nedělního náměstí a opět nasedám a hurá směr Mošnov na věhlasnou mošnovskou zmrzlinu. Po cestě mi volá drahá ženuška, kontroluje jestli funguje spojení a zjišťuje, kde se nacházím ( zvědavá jak kriminálka Anděl ). Při našem hovoru se jen ujišťuji, zda je zmrzka otevřená (neb moje láska tama projížděla cestou z práce). Zastavuji v Mošnově, parkuji stroj, odhazuji (jemně odkládám) přilbu a hurá na zmrzlinu. Mají kakaovo-vanilkovou. Jedna velká míchaná, opět nějaké to foto a co dál? Popojíždím dál do obce, provádím otočku a už si to šinu zpátky směr Nový Jičín. Říkám si, vezmu to kolem Česti (Čestmír). Myslím tím kolem sídla firmy ( http://www.centrumm...z/stranky/o-nas.aspx ) mého přítele a bývalého zaměstnavatele. Je pochopitelně neděle, takže tam nikdo nebude, jen tedy projedu kolem a pokochám se pohledem na nádherně nablýskané vozy MAN. Opět pokračuji směr domov. V obci Skotnice, před stavbou století ( myšleno dlouho trvající opravu železničního mostu na konci obce) to stáčím doprava přes Prchalov (kde bydlí výše vzpomínaný přítel), abych se vyhnul dlouhému čekání na semaforu. Projíždím malebnou vesničkou, která se nachází na mírném pahorku nad nedalekým Příborem, a pokračuji dále. Přijíždím na křižovatku pod Prchalovem a mám tři možnosti. První – vpravo Sedlnice, tam nejedu. Druhá – rovně Libhošť ( poté Nový Jičín), také zavrhnuto ještě se mi nechce domu. Vybírám tedy třetí možnost – doleva směr Závišice. Rozhodl jsem se totiž, že se kouknu do Štramberku ( http://www.stramberk.info/ ) na nádherné náměstí situované pod Štramberkým hradem ze, kterého zbyla již jen hradní věž zvaná Trůba. Štramberk je známý nejen touto věží, ale třeba jeskyní Šipka. Tato jeskyně je archeologickým nalezištěm z doby neandertálské. Musím říci, že tato obec je celá neobyčejná a stojí za návštěvu. Kdo zde byl, mi jistě dá za pravdu. Prostě skvělý typ na výlet. Avšak já usedám na svůj stroj, startuji a opět se posouvám blíže k domovu. Ne však přímou cestou, ale se zastávkou na dalším zajímavém místě a tím je Libotínské koupaliště ( http://koupaliste-l...bnode.cz/koupaliste/ ), známé z dob totalitních jako místo konání tzv. Pionýrských táborů (nenásilný způsob rodičů, jak se na pár dní v době letních prázdnin zbavit svých ratolestí). Také jsem zde jeden absolvoval. Avšak toto místo se mi do paměti vrylo jinou vzpomínkou na dětství. Vzpomínkou, kdy jsem málem přišel o to, co muže dělá mužem. Naštěstí vše dobře dopadlo jen to trochu (hodně) zabolelo a 100 metru z koupaliště na parkoviště do autobusu, jsem uběhl rychleji než sprinter Ben Johnson . Fakt nekecám.
Takže poslední zastávka a jede se domů za rodinkou. Vlastně ne. Zapomněl jsem na Kaufland. Ne, že by to byl typ na výlet, ale dostal jsem nařízeno ; nakoupit pečivo pro mojí milovanou rodinku. A teď tedy definitivně hurá zaparkovat Kawu do garáže a šup domů.
Tak to byla má nedělní vyjížďka. Najeto asi 80 km v čase 3 hodin. Nic velkého, ale skvěle jsem si to užil a kouknul se na krásná místa v mém blízkém okolí spojená s dobou mého dětství. Tak zase někdy příště.