BMW R 1200 ST (2006)

Aktualizováno 25.1.2018

Vloženo: 05.03.2014, Uskutečněno: 14.06.2013, Zhlédnuto: 4x

Pátek 14. června

Ráno bylo krásné, nebe bez mráčku a my se probudili odpočatí. Dnešek byl ve znamení tranzitu do Maďarska do městečka Harkány, kde jsme měli v plánu se co nejrychleji ubytovat v kempu a jít si zregenerovat těla do zdejšího termálního střediska. Vyrazili jsme tedy plni energie, a za chvíli jsme byli na hranicích, kde nás poprvé v životě celníci překvapili otázkou co máte v zavazadlech. Na odpověď, oblečení se neohlíželi a museli jsme kufry otevřít a oni se přesvědčili, že nic nepašujeme. Pak už to bylo jen kousek. Před polednem jsme už byli v Harkánech a stavěli jsme si stany v místním kempu. Protože jsme byli v Maďarsku, domluva byla složitější a koupení vstupenek do termálů bylo chaotické, ale naštěstí se vše povedlo a my si to v plavkách vykračovali vstříc termálním bazénům. Já s Kájou jsme byli opět znechuceni tím, že zde byli skoro jen samí důchodci. Jak jsme zjistili později, početné zastoupení tu měli i důchodci z Čech.. Zbytek dne jsme se prováleli v bazénkách na sluníčku. K jídlu jsme si dávali párky v rohlíku a klobásky. Víno samozřejmě nesmělo chybět. Večer jsme se vydali do města na poslední večeři na dovolené, protože jsme se rozhodli to zítra natáhnout po dálnici až domů. V jedné pěkné restauraci jsme si na zahrádce poručili jídlo a víno, a pak už jsme pili zase víno za vínem. Bavili jsme se o letošní dovolené a pomalu jsme se připravovali na zítřejší návrat domů. Pozdě večer jsme ještě pokecali před stany a ulehli.

• Krásy Řecka jsme nepoznali den 14.

pátek 6.7. Jaká byla večer zima a mlhavo, tak ráno nás od časných hodin budili děti, které měly snad nějaké závody. Svítilo slunce a bylo krásně teplo. Sbalili jsme si věci a šli na snídani, která byla zase skvělá. Pot

Vloženo: 06.09.2019
    Uskutečněno: 06.07.2018
  • Krásy Řecka jsme nepoznali den 13.

Čtvrtek 5.7. Ráno jsme zase dostali královskou snídani. Ještě jsem stihl v předním světle vyměnit jednu žárovku, protože už mě docela dlouho kontrolka upozorňovala, že nesvítí a nebavilo mě pořád tu kontrolku přehlíž

Vloženo: 05.09.2019
    Uskutečněno: 05.07.2018
  • Krásy Řecka jsme nepoznali den 12.

středa 4.7. Ráno jako malované nás přivítalo a úsměvy majitelky a číšníků byly taky moc milé. Snídaně byla zase skvělá. S krajany jsme se rozloučili a vyrazili na cestu. bylo už zase neskutečné horko.Navigace nás ved