Dnes jsem po 11.000km poslal do kopru Mitas E-09. Ještě by tak 2 tis. vydržely, ale mokrý asfalt už byl o hubu. Na jejich místo putovaly Heidenau K60. Ač rozměrově totožné, přecijen jsou výrazně užší. Motorka s nima ochotně padá do zatáček a na asfaltu je rozhodně víc srandy. Vzal jsem je i na šotolinu a myslím, že dokud budou mít hlubší vzorek, budou držet i tam. Do bláta bych je ale nebral... Co mi na nich ale od začátku vadí, je vlastně nesmysl: podle mě motorce opticky uškodily. Tlustá guma se špuntama působila harmoničtěji a dodávala víc stylu.
Hlavní změnou byla ale instalace ventilů Race Tech Gold Valve do vidlí. Zachoval jsem jak množství a druh oleje, tak i původní pružiny. Přesto ale pro změnu, která nastala, nemám slov. Předek sedí jak přibitý, nezávisle na povrchu. Už nejsem pasažér, ale, že držím bejka za rohy. Kam se podívám, tam to jede, netřeba žádných korekcí v zatáčce, a když to přecijen přeženu, dává mi ten předek tolik důvěry, že netřeba hned měnit spodní prádlo. RaceTech rocks! Sakra hodně muziky za málo peněz
Vlastník | T601 | |
---|---|---|
Vloženo | 8.4.2010 | |
Aktualizováno | 28.11.2017 | |
Zobrazeno | 17 629x |
Díky, pomalu k tomu taky docházím. Ty úzký gumy si nejsou tak prvoplánovitě líbivé jako "tlustý špunty" ... ale mají něco do sebe
ja myslim, ze neuskodily. Preci jen, ma to trochu evokovat doby minule, proste odschool, a tenkrat chlupate gumy nebyly