Po zajetí motoru po GO sem zjistil, že motorka má snahu i bez sytiče při studenem startu vystřelit do max. otáček. Po zahřátí motor nereagoval na trysku směsi a aby při ubráni plynu nezdechnul, tak volnoběh musel být zcela zašroubován a i tak málem pošel. Při klidné jízdě měl motor úžasný výkon a krouťák při zrychlení ( bezproblémové předjíždění na čtverku z 70 na 100. Jakmile se motor začal rychlou jízdou zahřívat začal ztrácel výkon a neskutečně dýmil. Při dojetí na křižovatku mu padaly otáčky, jak cihla z mrakodrapu. Svíčky byli černé s nádechem hnědé. Spotřeba se i při klidné jízdě (60-70) pohybovala okolo 8 l/100km. Nebudu déle napínat. Pružinka sytiče byla unavená a tak jsem jezdil 1600km se zapnutým sytičem. Problem sem prozatímě vyřešil přidáním další pružiny, protože origo nemůžu sehnat. Zatím sem si objednal nějaké podobné ale nevím zda budou odpovídat.
Vlastník | expert217 | |
---|---|---|
Vloženo | 27.1.2013 | |
Aktualizováno | 14.10.2013 | |
Zobrazeno | 2 446x |