Koncem sezóny mi odešel alternátor do věčných lovišť, tak jsem to přes zimu řešil a povedlo se mi sehnat za asi 900 málo jetý z ebaye. Začátkem března jsme motorku přesunul do servisu, kde se zjistilo, že alternátor je menší než má být... No byl z 2004 VFR VTEC a měl by sedět. Tak začalo pátrání a zjistilo se, že Honda z nějakého neznámého důvodu používá u těchto motorek dvě velikosti... No tak jsem objednal Electrex alternátor zde z ČR a - dostal jsem vadný kus. Protože jsem nevěděl jak dlouho firma bude řešit reklamaci, tak jsem pro jistotu ještě objednal origo alternátor z USA. Nakonec reklamace byl vyřešena rychle, ale co čert nechtěl - v servisu jim při nandavání praskl kryt alternátor (Taková ta hliníková sranda za 7tisíc). No další týden zdržení. Nakonec ve stejný den co kryt dorazil i originál Honda alternátoru dorazil a tak se motorka zkompletovala a po 6ti týdenní odyssee zas motorka jezdila . Takže aktuálně mi v šuplíku k náhradnímu regulátoru přibyl ještě náhradní alternátor... A nesmějte se mi, že mám Hondu!
Vlastník | hrtak | |
---|---|---|
Vloženo | 17.8.2011 | |
Aktualizováno | 18.3.2014 | |
Zobrazeno | 9 032x |