Zima je dlouhá. Motor na GO a zimní prázdniny v plném proudu. Nezahálel jsem a hned běžel pro nové šrouby a díly. Motorka je tedy rozebraná do posledních asi 30. šroubků a matic tak, aby držela na stojanu a abych se dostal ke všem důležitým dílům. největší překvapení bylo ukryto v pravém ramenu vidlice. Při rozebírání z toho tekla doslova rozpuštěná čokoláda. Po zralé úvaze jsem také s pomocí přátel odborníku vyměnil ložiska v předním kole, která měla axiální vůli snad desetinu. Poté jsem z obavy jak bude vypadat zadek hrdinsky přistoupil sám k taktéž jejich výměně. Teď jsou tam v kolech ZKL 6302 2RS a v rozetě nějaké japonské 6205 2RS. Takže by se tam neměl dostat bordel. Ještě jsem zjistil ,že ta motorka se snad kutálela ze svahu či co. Byl jsem sice při koupi upozorněn,že byla bývalým majitelem položena na zem při pádu ze stojanu. To je divné že na jedné straně je ohnutý držák přední stupačky a na druhé zase řidítka. Ostatně údržba se na motorce po rozebrání ukázala jako velice opomíjený prvek.
-
Po 3 hodinách nervování, jak co dostat ven.
-
Těsně po demontáži motoru.
-
Zběžná kontrola vůlí kliky a ojnic.
-
Výměna gufer.
-
Rozborka vidlic.
-
Odhalení náznaku použití odborného servisu bývalými majiteli
-
Vnitřek brzdy po "21 000 km".
-
Výměna oleje v zadních tlumičích
-
Chuťovka z tlumičů
-
Lakování