Tak myslím, že jsem ujel něco málo kilometrů, abych mohl nějak zhodnotit, jaký na mne Deauvillka dělá dojem.
Takže, při manipulaci na místě ... no prostě má přes čtvrt tuny. Jakmile se však dá do pohybu, už od začátku jakoby váha zmizela a ovladatelnost je o několik tříd jinde. Akcelerace podle mých očekávání, poměrně slušně táhne už od spodních otáček. Malinko méně živá je plně naložená (bagáž a 2 cestující) při 5. rychlosti. Ale kvůli tomu jsem si ji koupil, abych za ní nelítal jak prápor, ale byla klidná jak ovečka - vlastně spíše klidný, ale zdravě sebevědomý beran. Strašně moc na ní miluju zvuk dvouválu při volnoběhu až v otáčkách do 2,5 tis.: bru-bru-bru-bru-bru-bru-bru. Dost se píše, že při rychlostech nad 130 km/h se dost projevují vibrace. Možná je to tím, že je to moje první kotě a nevím odkud mám ty vibrace cítit, ale nic jsem nepozoroval ani při 150-tce. Nicméně standardně a z 99% jezdím do 100 km/h. Možná bych měl zkusit jízdu na něčem jiném, abych mohl srovnávat, no nic, až někdy. V záběru, při nízkých otáčkách, tak okolo 1500-2000 je více slyšet kardan. Na druhou stranu, kdo by trápil motor takhle nízkými otáčkami, že ? Takže vlastně kardan OK, nic co by mi vadilo. Už od začátku mám na motce vyšší plexi a doplňkové ofuky rukou, takže v mírném až normálním dešti super (průtrž mračen jsem neměl možnost vyzkoušet, a asi ani zkoušet nebudu ). Když je tepleji, stáhnu plexi, a je mi o něco málo lépe. No, ve vedrech asi konkurovat naháčům nemůže, ale mj. pro tuhle větrnou a dešťovou radlici jsem Deauvillku chtěl. Moc se mi líbí různé přihrádky a boční integrované kufry. Opravdu praktické a nijak nepřekáží. Teda je třeba si určit systém kam co ukládat, aby člověk netrávil 2 hodiny denně hledáním ledabyle uložených klíčů, mobilu, ovladače od garáže, od zámku na kotouč a od topcase, atd., atd.
Brzdy jsou účinné tak akorát na můj vkus. ABS jsem zaplaťbůh neměl možnost vyzkoušet. Určitě funguje dobře. Šikovná je vychytávka nastavení předpětí zadního odpružení. Skvěle se tím reguluje komfort jízdy při lehké vyjížďce nebo při plně naloženém tripu. Sedlo je pohodlné i po 400 km v kuse. Více jsem na jeden zátah nejel, tak nevím. Posez je pro mě taky v poho. Občas si hodím nohy na "ploutve" , myslím na boční oplastované padáky. Se spotřebou mezi 4,2 - 4,5 jsem spokojen.
Celkově můžu Deauvillku hodnotit velice kladně. Vybíral jsem si ji podle toho, co se o ní psalo kladného i záporného, a zatím je to přesně to, co jsem chtěl.
Vlastník | De_Pítr | |
---|---|---|
Vloženo | 11.5.2012 | |
Aktualizováno | 6.12.2013 | |
Zobrazeno | 2 641x |