Koupil jsem si už v říjnu zadní gumu, leží mi v chodbě, protože jsem neměl stojan. Tak jsem si mezi svátky spíchnul za pár minut takovej fofr stojan. Jsou to jen dvě nohy zasunutý do šroubu kyvky, obalený hadicí kvůli oděru. Je to velice stabilní kvůli váze TLka. Dole není na fotce tyč na zajištění. Je to dost vysoký, podložením motoru lze zhoupnout na zadní kolo a pracovat i na předku. Cena nulová, práce asi 20minut, zvednutí motorky do minuty.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Vyměněny přední destičky za AP Racing 231. Při té příležitosti vyčištění třmenů a rozhejbání zatuhlých pístků. Vše vráceno zpět bez výměny. Moto bohužel padlo na bok při zapíchnutém stojánku na rozmočený hlíně po dešti.
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 07.09.2011 |
Uskutečněno:
| 05.09.2011 |
Tachometr:
| 50500km |
Komentářů:
| 2x |
-
Koupě nových kotoučů z ebay, oba za 5500 s poštovným. Po neúspěšném rovnání a jednom broušení starých jsem nabyl dojmu, že fakt nemá smysl kupovat nějaký ojetý od neznámého prodejce, max. od někoho, kdo vám je veme zpátk
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 07.08.2011 |
Uskutečněno:
| 08.07.2011 |
Tachometr:
| 49800km |
-
Výměna zadního blatníku za originál se zadní svítilnou SPZ. Starý uřezaný je za pár šupů k dispozici nějakému tunerovi. Při té příležitosti jsem se podíval trochu hlouběji, zjistil jsem, že mám cvaklý kabel na ŘJ na 92kW
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 07.08.2011 |
Uskutečněno:
| 10.06.2011 |
Tachometr:
| 48000km |