Využil jsem nabídky místního offroad klubu a zúčastnil se rallye v horách na bulharské hranici. Mělo původně jít o "pohodovou horskou vyjížďkou". Noční bouřky a pak další tři s krupobitím během dne proměnily trasu v neuvěřitelný bláto a já už po 1km věděl, že je zle. Vrátit se nešlo a mě čekalo 70km v blátě až po vanu (Scramblerovu). Jednička byla moc, Mitas E-09 (upuštěný) dělaly co mohly, ale při pomalý jízdě se brzy ucpávaly. Scram měl brzo okolo 230 kilo a dolů z kopce valil po blátě jak sáňky. Po 6hodinovém mučení jsem odpadával fyzicky. Výsledkem byly 2 tlamy do bláta. Scram a moje technické úpravy se osvědčily - NIC závažného nestalo (ohnutý sytič, přimáčklý padák). Motka dojela po blátě a v děšti do 2040m a zase dolů stejně jako enduro speciály. Jen to nebylo tak elegantní. Ne to opravdu není terén pro Scramblera ... ale když na něj narazí, tak dojede se ctí.42°07'32.99"N, 22°27'08.28"E
Vlastník | T601 | |
---|---|---|
Vloženo | 8.4.2010 | |
Aktualizováno | 28.11.2017 | |
Zobrazeno | 17 629x |
Když vidím takhle zmazanou mašinu, srdce mě krvácí . Neříkám, že musí být motorka stále v lesku, ale přece jen mě je téhle kategorie motorek pro takové "maso" líto.Mám doma ještě krosku a i když je na něco podobného stavěná, vždycky když bylo na závodech bahno,skřípal jsem zubama. To bahlo se dostane úplně všude a nadělá pěknou paseku. Vydřené kotouče,přepákování v centrálu,ložiska v kolech a v neposlední řadě i sedřená barva, jak nohy mydlí bahno po nádrži a rámu.Musím ale uznat,že takový extrém má něco do sebe a člověka to vnitřně uspokojí, když dojede do cíle .