PROFIL MOTORKY

Jawa 250/353 Kývačka (1954)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník sirr
Vloženo 16.1.2014
Aktualizováno 29.1.2015
Zobrazeno 1 367x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 15 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lubos92
Lubos92 napsal 15.05.14 v 23:00

Pěkná .

Provaz1
Provaz1 napsal 12.02.14 v 14:24

Jak píšeš, nepřelakovávej jí. Já osobně jsem zastánce originálních stavů a nebo aspon motorek, na nichž je vidět jejich historie. Ale do tohoto stádia mého názoru jsem musel dospět. Také jsem zrenovoval 250 jako leštěnku, ale aspon se na ní jezdí. Ta tovje motorka je super zachovalá a i ty orezle chromy na rafkách a výfucích se na ni hodí. Moje druhá 250tka je také přelakovávaná, ale nechám ji už tak jak je, jen na ní doladuji pár dobových dílů. Renovací je už habaděj a hodně lidí včetně mě už ani nijak nenadchnou- jen laiky. Radší se podívám se zájmem na nějaký pojízdný "šrot" nebo zachovalou motorku. Tu tvou bych na cestě určitě viděl rád

sirr
sirr napsal 21.01.14 v 06:39

Ahoj Kuci, díky za komentáře,aspoň jsem zas něco pochytil - že vlastně existují dva tábory !Jedni renovovat - druzí né ...
Pro Dolin : na to VINko juknu ...
No každopádně, olakování určitě původní není ... už to někdo přelakoval.Až se v tom budu někdy hrabat, tak přelakovávat jí nebudu!
Sterilní leštěnku z ní rozhodně dělat nechci, ale nemám rád rez, špínu a zastáncem štětky se stříbřenkou rozhodně nejsem ...
Zatim mám čas než nato vlítnu

Dolin
Dolin napsal 20.01.14 v 20:01

MOhl bych vědět výrobní číslo motorky? Stačí 353-00"něco" a zbytek třebas xxx. Dík j8 mám taky 1954 ale ještě asi se starším typem podsedláků. Jinak zadní kolo - replika středu z Motoren.sk je asi za 1800 http://www.motoren.sk/shop/detail/3120/49 - ráfky se dají sehnat u Montyjawa i dráty..i vypletou... Kryt řetězu je,..náhoda,..víceméěn na Aukru tak kolem 1200. Rámeček světla a parabola je repliková Vintagereplica Hořice Brno,..spínačka bakelit se dá koupit replika horního deklu kolem 450,-.
Sedlo proč? Sedlo jen zrenovuj ne? Pokud jej budeš vyhazovat tak se ozvi já jej vemu.

Hondasl
Hondasl napsal 19.01.14 v 21:30

oprav motor, udělej novou elektriku a jezdi. hezká zachovalá mašina v tomto stavu se vidí málokdy. 40 let starého japnce na cestě nikdy neuvidíš, ale jawka na to má .

bromep
bromep napsal 18.01.14 v 19:34 10b.

No, když tu čtu ty rady o chromování, otvírá se mi kudla v kapse. Z nádhery udělat sterilní leštěnku, kterejch jsou stovky? Pokud jí zrenovuješ, budeš mít repliku, protože vše, co na ní bude viditelné, bude replika - replika laku, replika chromu... 10 bodů jen pokud jí necháš v tomto unikátním stavu. Udělej jen mechaniku abys mohl jezdit

rohlicimuz
rohlicimuz napsal 18.01.14 v 13:52 10b.

Ta je v luxusním stavu a navíc rok 54! co bych za to dal hlavně nerenovovat!!

fidlimydli
fidlimydli napsal 17.01.14 v 01:24

pepinow: Já jsem si taky říkal, že ta má číza půjde dát dohromady za pár kaček, když tam moc chromů není a je to takové polokolo. V podstatě jen výfuky, nádrž, lak, motor si udělám ... Pak jsem si ale sepsal co je potřeba, naklikal si nutné věci na internetovém obchodě a nestačil jsem se divit, kolik mi tam skočilo.

pepinow
pepinow napsal 16.01.14 v 22:03

fidlimydli: nejvetsi dukyty jsou jako vzdy chromy ale u pulbubnovky odpadaji stredy takze nejdrazsi je nadrz a to bude cca ctverka,motor si kazdej zrepasuje sam no a pak lakovna je garda pokud clovek nema nekoho znameho

fidlimydli
fidlimydli napsal 16.01.14 v 17:01

PajaZR: Výfuky Ti nikdo nenachromuje, protože by si tím karbonem zničil lázeň- (i když to kdovíjak vyčistíš) Ráfky se sice pochromovat dají, ale zase nejdou vyleštit kvůli dírám na dráty - trhá to leštící kotouč. Takže tyhle díly musíš chtě nechtě koupit nové. Pokud děláš 100% renovaci. Tady bych cokoliv hodně špatného řešil zakoupením staršího lepšího na burze, protože nové by bylo jako pěst na oko. Já mám trochu olezlá kolena a levou rybinu, ale nemůžu to dát nové, narušilo by to celistvost patiny.

PajaZR
PajaZR napsal 16.01.14 v 14:28

fidlimydli: v nejnutnějším případě se repliky musí ráfky,gumové díly,lanka,gumy.jinak vše originál,a když něco chybí tak po známých,pak burza.Výfuky pokud jsou pěkný tak na chrom..Na kývačky je toho pořád dost!
Každopádně souhlas..

fidlimydli
fidlimydli napsal 16.01.14 v 12:40

pepinow: 25t za renovaci tak, aby stála za to je poměrně hodně optimistický odhad. Realita se bude blížit někam k dvojnásobku. Já jsem si na svou čízu spočítal jen chromy, výfuky, kolena, nějaké drobnosti, které je potřeba dokoupit v replice a byl jsem na 20t. kde je lak, motor, pneu a spousta věcí, které se ukáží během renovace. Veterány se staly nechutným těžkým byznysem povětšinou v rukou překupníků, kteří dobře ví, že nemáš jinou možnost než koupit.

pepinow
pepinow napsal 16.01.14 v 12:07

presne tak,na fotce ten lak vypada bezvadne takze pouze ocistit a nesahat na to,kazdopadne pocitej s tim ze pokud budes chtit renovovat jako normalni clovek a ne jak prase tak do ni nasypes 25tis,s tym tvym pulbubnovym kolem budes trochu bojovat protoze nikdo ti to neproda za dve kila na spinky,z veteranu se stal poslednich par let velkej kseft takze prozatim bude stacit kdyz si jen sezenes ten pulbubnovej naboj s bubnem mej silu a hodne nervu

PajaZR
PajaZR napsal 16.01.14 v 12:05 10b.

Vyměň kolo a nech ji tak jak je!! je krásná a nebo vyměním za moji rozborku s TP

fidlimydli
fidlimydli napsal 16.01.14 v 11:04

Jestli je to origo lak, tak ji v žádném případě nerenovuj ala výrobní linka. Stačí rozleštit lak a chromy. Ta oprýskaná místa dávají stroji dobovou patinu. Ze sběratelského hlediska má origo stav mnohem větší hodnotu než renovovaná leštěnka.



TOPlist