Vlastník | -l-u-k-i- | |
---|---|---|
Vloženo | 16.4.2011 | |
Aktualizováno | 22.3.2012 | |
Zobrazeno | 2 251x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
Vlastník | -l-u-k-i- | |
---|---|---|
Vloženo | 16.4.2011 | |
Aktualizováno | 22.3.2012 | |
Zobrazeno | 2 251x |
kola jseou original akorát vyleštěné a to samé pláště Vzal sem je z mojí další 175 kterou sem chtel puvodne renovovat, ale nakonec jsem usoudil, že bude lepší koupit kompletni jinou. Sice zadni kolo neni dokonalé, ale když nehledáš kazy pod lupou, tak nevidíš nic Ješte bych chtěl sehnat papíry, mam pouze původní odhlášený techničák.
Vypadá moc pěkně povedla se
Přeju hodně zdařilou renovaci a hlavně at se povede k dokonalosti chtěl bych se zeptat kolik jsi dal za ty nové ráfky s výpletem ??? pořád nevím či budu renovovat nebo to nechám v origo stavu ... tak si aspon zjištuji kolik by meě to stálo dík 10
Díky moc.. opravdu je to 56 :D origo plechy s žebrrováním mám, ale jsou v horším stavu a kryt karburace má též :D práce bude dost :D hlvně že to jede :D
Krásná. Ale pokud je to 1956 tak by měla mít plechy pod sedlem se žebrama, třmenový karbec, "tlusté" tlumiče vzadu, "zelený" techometr do 120 km/hod a nacvakávací kryt karbecu na pružinky (- stejný systém jako pérák třebas)s pevným "zvonkem" nad karburátorem. Tato mi přijde (tak jak je) spíše na rok 1957-1958. 1959 mají už spínačku v masce světla.
10b