Vlastník | PajkaLS | |
---|---|---|
Vloženo | 5.1.2011 | |
Aktualizováno | 31.5.2024 | |
Zobrazeno | 6 346x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
Vlastník | PajkaLS | |
---|---|---|
Vloženo | 5.1.2011 | |
Aktualizováno | 31.5.2024 | |
Zobrazeno | 6 346x |
Aktuální stav je takový, že to jezdí a funguje. Je potřeba na to vyrobit (ze sklolaminátu) boční kryty, dodělat pár mechanických drobností a nalakovat to. Pak ještě na motoru udělat výbrus a správně seřídit dávku olejového čerpadla (zatím je odpojeno).
S přihlášením to vidím bledě. Všechno se za poslední dva roky zkomplikovalo tak, že mi z toho zůstane akorát bezpapírový houmkros na blbnutí po lese. Moje nejdražší motorka!!
Tak nějak není moc co napsat.
Jen občas utřít slinu, aby nenakapala do klábosnice.
Jaký je aktuální stav? Podařilo se to "dát na značky"?
Parádní stavba...Podaří se Ti to nějak legalizovat?
Bohužel mi do toho vlezly jiné, důležitější, projekty. Navíc některé díly jsem nechal pálit na laseru, ale ještě jsem se jich nedočkal. Neustále to urguju a pořád nic. V létě bych na enduru měl ale pokračovat.
Do galerky přidám několik aktuálnějších fotek.
Ty to bereš z gruntu. Snad už jezdí jako drak. Ať se Ti daří. Myšlenka dobrá. Provedení vypadá taky.
Fotky přidám, až s tím nějak pokročím. Zatím to stojí rozpracované a čeká na péči. Promyšlené to je, ale chybí čas a peníze.
Parada proste parada. Hodne stesti a pridej vice fotek
Nemám na to příliš čas a hlavně mi chybí peníze. V plánu je na tom pracovat přes zimu a dokončit to (závazně) do příští sezóny, máme jet do ciziny a já chci jet na tomto.
Musím ještě dořešit uložení motoru, uchycení výfuku, vyrobit nové nosníky vidlice, koupit pneu, vyrobit kryty z laminátu a ještě pár "drobností". Předpokládaná investice ještě zrhuba 6-7 tisíc (které bohužel nemám).
Ahoj,tak Ty tu stavbu bereš daleko poctivěji,než já.Jak jsi s tím daleko?Fotky přidám,museli jsme už potřetí předělávat to koleno,aby sedlo,nechal jsem na kasliky udělat nové logo a za sedlo jsem dal malou brašničku na vercajk,lékárnu a pojistky.Já bych větší stavbu nezvládl,mám Parkinsona a Menierův syndrom,tak po 10 až 15 minutách jsem grogy a steží si utřu nudli u nosu,proto jsem to dělal co nejjednodušeji.Nafotím a přidám k článku.A ty se pochlub,jak pokračuješ,docela mě to zajímá. Víťa
Paráda Láďo ... Občas ti asi budem chodit pomahat so stavbou :) Aspon sa niečomu podučím ;) Kedy na nej budeš pokračovat ?? A prišel bys pre mna na 455 ??
Pač sa nebudem mat asi jako dopravit :D :D Ale 10b
Láďo, držím ti palce!
Máš to samozřejmě za desítku a těším se na finální výsledek ČZ endura.
Pajko, věřím že to dotáhneš do konce, i když to nějakej čas vezme... takže desítka a palec nahoru
Použiju kvalitní kit, zatím s ním mám jen nejlepší zkušenost. Výfuk použiju podle asi originální, pouze vzadu udělám "prolis" v místě zadního tlumiče a možná ho ještě nějak upravím + pak vyrobím nějakou mřížku. Koleno je zatím největší neznámá a problém, třeba se ho podaří naohýbat s pomocí autogenu.
Tak neco doplnim, napad se mi libi, ale kitovat logo? Ani nahodou casem se vydroli, nejlepsi je zacinovat, zakapnout olovem nebo zkusit ty lepidla predstirajici tekuty zelezo... K tomu vejfuku, uz vis z ceho pouzijes koleno? Nebo budes nejakym stylem ohybat? Resim stejnej problem...
Trail je takový "běžnější", navíc se mi opravdu hodně nelíbí ty krabicové boční schránky. No a když už tady mám tu kostru s dlouhou endurovou vidlicí
.![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Plán mám celkem jasný... Tou dlouhou vidlicí a 21" kolem to dostane rozměry toho endura, sedadlo zkrátím, zadní blatník udělám ze dvou částí, odsadím ho a posunu víc dozadu. výfuk udělám vrchem včetně kolena (ne jak je to na Trialu). Ten boční kryt se pokusím vytvarovat z laminátu. Nádrž rozměrově pasuje nejlíp z Jawy "panelky" (logo překituju a nalepím originální nálepky ČZ). Už aby bylo tepleji a byl čas
Druhou stavbu (krosku) zase stavím po vzoru krosek z 60. let.
Tak budu sledovat
,ale poč ne přestavba do Traila?Ten výcházel z ČZ 175