PROFIL MOTORKY

Honda NSR 125R (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník tymon
Vloženo 8.6.2006
Aktualizováno 31.7.2012
Zobrazeno 546x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 17 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
tymon
tymon napsal 30.06.06 v 12:12

uz ji mam otevrenou a z kopecka jsem z ni vyzdimal 170 ... bylo to krouzkem ve vejfuku, ale diky za rady

napsal 30.06.06 v 10:22

je to buď CDI nebo nějakou přívěrou,podívej se na www.ghostrider.wz.cz

smazany4293
smazany4293 napsal 20.06.06 v 15:55

To bude elektronický škrcení, pomůže jedině vyměnit řídící jednotku, což je dost finančně náročné... Jinak někdy uděláme ride, koukám že jseš z Lípy což je co by kamenem dohodil...

napsal 17.06.06 v 14:18

A ani na bychlaky bys nedojel? Hned dalsi den tam myrime.

tymon
tymon napsal 16.06.06 v 00:19

moc bych rad, ale je to daleko []

napsal 15.06.06 v 22:20

http://akce.motorkar...amp;IDAkce=577<br />
<br />
o prazdninach...pojeeed

tymon
tymon napsal 14.06.06 v 10:43

tak komu to dela to samy co me, tak musi rozriznout vejfuk (prerizne se v prvnim kolinku od motoru - pred tema krytama na ty hubenejsi trubce), uvnitr je navarenej takovej skrtici krouzek, ten je dobry vybrousit uplne celej, aby byla trubka plne pruchozi bez zuzeni, motorka potom jde vytocit s kvaltem lehce pres 11tis., maximalka je cca 170<br />
spotreba je v takto otevrene verzi pri rychlosti 100km/h a obcasnym roztahnutim na 150 cca 4,5l/100km<br />
doporucuju mazat pri takto otevrene verzi pouze plnou syntetikou (ja pouzivam Castrol TTS)<br />
p.s. poradnej zatah ocekavejte asi okolo 8,5tis. ot./min<br />
<br />
At vam to jezdi

smazany25549
smazany25549 napsal 13.06.06 v 20:00

Zdravim.. mam uplne stejnej problem, na 5ku taky vytocim v poho, ale jak tam hodim 6ku tak to bud drži, nebo pomalu padaji otačky.. :(<br />

napsal 10.06.06 v 20:03

Tak jsem ji dneska zkusil se spolujezdkyni a dal jsem s ni opet na stejnem useku 160...pak prisla krizovatka [] ....ale jeste by sla

vy-chy
vy-chy napsal 09.06.06 v 23:18

Hele mám naprosto stejnej problém. Na 5ku -11tis. 125km/h. Dám 6ku -klesne na 9tis. a víc nejde. Porad prosím detajlně co jsi udělal. Díky moc...!!!! []

tymon
tymon napsal 09.06.06 v 22:09

p.s. prozatimni maximalka 160...ale jeste by sla

tymon
tymon napsal 09.06.06 v 22:08

Tak jsem ji byl poradne protahnout a jako fakt docela rozdil...to co jsem driv jezdil z kopce, ted jezdim do kopce <br />
jo a v prvnich 150-ti (na tyhle pilce) si hned potkam POLICII CR

tymon
tymon napsal 09.06.06 v 19:12

Tak jsem rozfikunl vejfuk a hadejte co jsem tam nasel , byl tam kraaaasnej ocelovej krouzek...tak jsem onoho PARAZITA vybrousil, vejfuk svaril a svete div se ONO TO JEDE <br />
<br />
P.s. lidi, mejte se krasne, skladejte basne a ja jdu zkusit maximalku ....jo a diky za rady

napsal 09.06.06 v 15:45

No je třeba to pořádně točit, to je snad jasný že 125 ccm 2T se ti na 6. kvalt od 6000 ot. nerozjede... Taky jsem jí měl... Jinak jestli fakt moc nejede, tak se koukni do kolena výfuku, bejvá tam občas taková vložka zmenšující průměr... nebo odkarbonizuj celej vejfuk...

napsal 09.06.06 v 12:33

dobrej tankpad... chvalim... <br />

BikerMajkl
BikerMajkl napsal 09.06.06 v 07:35

no já normál vytočim 5tku na tak 9-10 000 pak tam hodim za 6 a normál se to chytá...i když ne už tolik samozřejmě,ale s přívěrou(tak do 10 000 ot.), po rovině s tim dam normal tak něco přes 140

tymon
tymon napsal 08.06.06 v 23:59

jo jinak takovej dodatek...kdyz jedu 100km/hod. na 6-ku, tak to toci 6500ot/min, ale proste pres tech 8000 se ta 6-ka nechce nejak prehoupnout []



TOPlist